eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup i sukcesywna dostawa nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu Inneko Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-30

Ogłoszenie nr 510182100-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.

INNEKO Spółka z o.o.: Zakup i sukcesywna dostawa nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu Inneko Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569397-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

INNEKO Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 21052365200000, ul. ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 7225385 w. 36, e-mail ksiegowisc@inneko.pl, faks 95 7225385.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zuo-gorzow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i sukcesywna dostawa nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu Inneko Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.281.04.2019-PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Zakup oraz sukcesywna dostawa, nieużywanych opon, do pojazdów silnikowych i sprzętu Inneko Sp. z o.o., w Gorzowie Wlkp." wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 m-cy od dnia dostawy. 2 Szczegółowy zakres asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz szacunkowe ilości oraz rozmiary opisane zostały w załączniku nr 1 do siwz Opis przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym. Dopuszcza się zastosowania opon o wyższych parametrach (dla całości asortymentu) tzn. symbolu prędkości, indeksu nośności, ilości przekładek tj. podane parametry należy traktować jako wartość minimalna. 3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji od dnia dostawy. Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta oferowanych opon. 4 Cały zakres danego asortymentu (poszczególne partie dostaw ) muszą być o jednakowej rzeźbie bieżnika i tego samego producenta np: (opona 23.5R25 L-5 - taki sam rodzaj bieżnika, taki sam producent). 5 Wszystkie opony, których prędkość wynosi powyżej 80 km/h muszą posiadać homologację ECE. Pozostałe muszą być dopuszczone do użytku na terenie Unii Europejskiej. 6 Opony nie mogą być nalewane 7 Klasa energetyczna dla opon zimowych nie może być niższa niż E, dla opon letnich nie może być niższa niż C, a klasa przyczepności na mokrej nawierzchni odpowiednio C i B Parametry te dotyczą samochodów dostawczych. 8 Transport zapewnia Wykonawca na własny koszt. 9 Zamawiający przewiduje dostawy sukcesywne zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego, miejsce dostaw: o Inneko Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp., ul. Małyszyńska 180, 66-400 Gorzów Wlkp., gmina Gorzów Wlkp., woj. lubuskie. lub o Inneko Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wlkp., gmina Gorzów Wlkp., woj. lubuskie. 10 Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia - zgodnie z ofertą wykonawcy. 11 Ustala się minimalny termin płatności na 14 dni od daty doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34351100-3


Dodatkowe kody CPV: 34350000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 213650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ELEAR"SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. MYŚLIBORSKA 66
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: GORZÓW WLKP.
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262789.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 226575.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 451658.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.