To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-21
Ogłoszenie nr 510174617-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.
Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach: Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na roboty budowlane pt.:"Dojazd techniczny do czasy składowiska na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574040-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540150616-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 71163354500000,
ul. ul. Błonie
3,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 332 522, e-mail
info@zuo.siedlce.pl, faks
256 332 526.
Adres strony internetowej (url): www.zuo.siedlce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp.zo.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na roboty budowlane pt.:"Dojazd techniczny do czasy składowiska na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2".
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych do zadania pt.: "Dojazd techniczny do czasy składowiska na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2." Podstawowe parametry: - Długość dojazdu ok 450- 500 m - Szerokość dojazdu min 5 m - podstawy nasypu drogi powinny byc odpowiednio szersze, aby dojazd był stabilny a skarpy nie osuwały się - min 8-10 m - Wyprowadzenie skarpy od strony ogrodzenia - Opaska wzdłuż drogi od strony składowiska - wysokość opaski min 1 m (do 1,5 m) od poziomu drogi, w podstawie min 2,5 m (do 3 m) wykonana z gliny i piasku, doszczelniająca ewentualny odciek składowiskowy. Konstrukcja dojazdu ma być wykonana w sposób umożliwiający poruszanie się po niej kompaktora, spychaczy oraz sprzętów technicznych o dmc powyżej 15 Mg poruszających się na gąsiennicach, kołach z łopatkami itp. Zakres robór obejmuje: 1. Odtworzenie punktów wysokościowych a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach zmienych - trasa drogi w terenie równinnym 2. Wykonanie nasypów pod droge wjazdową a) Zakup i transport gruntu do wykonania nasypów b) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości 3,0 - 10,0 m spycharkami w gruncie kat I - II 3. Wykonanie nawierzchni drogi z gruzu a) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - grubość podbudowy po zagęszczeniu min 15 cm b) Nawierzchnia z tłucznia betonowego - grubość po zagęszczeniu min 45 cm W załączeniu (zał. 8) mapa poglądowa przebiegu drogi, wraz z rzędnymi wysokościowymi terenu. Mapa stanowi jedynie cel informacyjny, poglądowy. Zamawiający dopuszcza zmiany przebiegu drogi względem mapy poglądowej po uwzględnieniu i akceptacji wniosku z uzasadnieniem oraz po przerowadzeniu z Wykonawcą wizji w terenie. Opinia geotechniczna oraz analiza stateczności w załączeniu (zał. 10,11) . Dojazd techniczny do czaszy powinien być stabiilny, umożliwiający łatwe poruszanie się pojazdów technicznych po nim. Zmawiający dopuszcza zmiany wprowadzane na bieżąco przez Wykonawcę po uzgodnieniu i akceptacji Zamawiającego. Zmiany mogą wynikać z niestabilnego podłoża i uksztaltowania skarpy składowiska. Dopuszcza się uzasadnioną zmianę warstw nasypowych. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy wziąć pod uwagę realizację przedmiotu umowy w pobliżu czynnego składowiska odpadów, należy zwrócić szczególna uwagę aby nie dopuścić do przerwania warstwy uszczelniającej składowisko. 3.2. Wykonawca winien zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, powinien dokonać wizji w terenie w celu uzyskania informacji niezbędnych do sporządzenia oferty oraz określenia jej ceny. Wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji wykonania robót winny być niezwłocznie zgłaszane pisemnie Zamawiającemu na etapie weryfikacji, przed złożeniem oferty. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu terminów z Zamawiającym, dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania kompletnego zamówienia a także wziął pod uwagę realizację przedmiotu umowy w pobliżu czynnego RIPOK (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Koszty dokonania wizji lokalnej na terenie Zakładu ponosi Wykonawca. 3.4. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, opisem przedmiotu zamówienia a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym (załącznik do oferty). Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 3.5 Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie wszelkich odpadów wytworzonych przy prowadzeniu robót budowlanych, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2019r., poz. 701,730). Odpady te winny zostać usunięte poza teren prac najpóźniej w dniu zakończenia robót na koszt Wykonawcy. 3.6. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania obiektem (terenem) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy. 3.7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: - 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na kompletny przedmiot zamówienia od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.8. Specyfikacja projektowa - do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku - sekretariat, w godz.: 8:00 - 16:00, ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
787000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Elektrotechniczny ZELTECh Stanisław Przesmycki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
787000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Elektrofizjologii i Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych w Oddziale Pediatrycznym oraz Oddziale Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej - Etap I dokumentacja.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Purzec (WPF 2021-2025)
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.