eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Kompleksowa termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Żagań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-14

Ogłoszenie nr 510170629-N-2019 z dnia 14-08-2019 r.

Nadleśnictwo Żagań: Kompleksowa termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Żagań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528569-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540065944-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Żagań, Krajowy numer identyfikacyjny 97025427000000, ul. Żarska 14, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 681 950, e-mail zagan@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 773 492.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_zagan/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Żagań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Żagań", w ramach projektu rozwojowego "Termomodernizacja budynków PGL LP (łącznie z zastosowaniem OZE w budynkach)". Planuje się kompleksową termomodernizację z wymianą źródła ciepła i zmianą sposobu ogrzewania i wentylacji oraz adaptację pomieszczeń I-go piętra na biurowo-socjalne, bez zmiany wiodących parametrów obiektu. Na pozostałych kondygnacjach planuje się niezbędne zmiany funkcjonalne pomieszczeń. W ramach prac budowlanych przewidziano przebudowę klatki schodowej w celu dostosowania jej do przepisów przeciwpożarowych oraz dostosowania jej do bezbarierowego użytkowania przez osoby niepełnosprawne - budowa windy. Planuje się przebudowę istniejących: - Instalacji wody zimnej, ciepłej - Instalacje kanalizacji sanitarnych - Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - Instalacje c.o. - Instalacje gazu Przewiduje się przebudowę, rozbudowę i częściowo wymianę wyposażenia budynku w nowe urządzenia i instalacje elektryczne i niskoprądowe w zakresie: - Wewnętrznych instalacji zasilających oraz budowa zasilania rezerwowego oraz punktu ładowania pojazdów - Rozdzielnic i wewnętrznych linii zasilających rozdzielnice - Instalacji odbiorczych - Instalacji gniazd wtykowych - Instalacji oświetleniowych - Osprzętu - Przewodów - Instalacji zasilania i sterowania wentylacji, klimatyzacji, cwu i co - Ochrony przeciwporażeniowej - Ochrony odgromowej i przeciwprzepięciowej - Instalacji lokalnych połączeń wyrównawczych - Instalacji SSWiN ( oraz CCTV/okablowanie) - Instalacji okablowania LAN i dedykowanego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45000000-8, 45223000-6, 45453000-7, 45261000-4, 45261100-5, 42416100-6, 45320000-6, 45400000-1, 45432100-5, 45421000-4, 45324000-4, 45442100-8, 45111300-1, 45300000-0, 45331100-7, 45310000-3, 45332400-7, 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1867809.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLMAR Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: polmar@polmar.pl
Adres pocztowy: ul. Okulickiego 35
Kod pocztowy: 65-559
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3230592.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3230592.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3230592.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

wartość umowy netto 3 230 592,07 złotych wartość umowy brutto 3 973 628,25 złotych Całkowita wartość zamówienia zł netto podana jest bez zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 prawa zamówień publicznych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.