eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stupsk Maz. › ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH ZADANIA"Zmiana źródła ciepła w obiektach Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane w Dąbku na kogenerację gazową - etap II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-07

Ogłoszenie nr 510169697-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.

Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM): ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH ZADANIA: "Zmiana źródła ciepła w obiektach Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane w Dąbku na kogenerację gazową - etap II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550272-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540113050-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Mazowiecka Agencja Energetyczna Sp. z o.o. ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r nr 3 lok. 300 02 - 362 Warszawa tel./fax: +22 290 29 42 e-mail: biuro@mae.com.pl strona internetowa: www.mae.com.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM), Krajowy numer identyfikacyjny 13014828885913, ul. Dąbek 129, 06-561 Stupsk Maz., woj. brak, państwo Polska, tel. 023 6531331 - 33, e-mail dabek@idn.org.pl, faks 236 531 334.
Adres strony internetowej (url): https://mae.com.pl/bip/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH ZADANIA: "Zmiana źródła ciepła w obiektach Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane w Dąbku na kogenerację gazową - etap II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MAE/157/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie wybudowanie instalacji kogeneracyjnej o mocy około 20 kW mocy elektrycznej (±10%) i około 42 kW mocy cieplnej (±10%), w tym w szczególności dostawa i posadowienie kontenera i zainstalowanie w nim kogeneratora wraz z niezbędnymi instalacjami, doprowadzenie zasilania gazem do kogeneratora oraz podłączenie wybudowanego źródła kogeneracyjnego do instalacji elektroenergetycznej obiektów oraz do kotłowni Krajowego Ośrodka Mieszkalno - Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku, w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 2. Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości: Dąbek 129, 06-561 Stupsk Mazowiecki, Gmina Stupsk, Powiat mławski. Na terenie kompleksu znajduje się obiekt wpisany do Rejestru zabytków: Zespół podworski: dwór, stajnia, park (Nr: A - 240 z dn.08.10.1981). Teren kompleksu jest objęty opieką Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Ciechanowie. 3. Prace projektowe oraz szczególnie prace montażowo-budowlane należy prowadzić z uwzględnieniem specyficznego i specjalistycznego charakteru Ośrodka, w dni robocze w godz. 8:00 - 19:00. W pozostałych przypadkach, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego wykonywanie prac może odbywać się w innych godzinach pracy Zamawiającego tj. w godzinach nocnych i ewentualnie w niedziele i święta. Prace montażowo-budowlane należy prowadzić w sposób jak najmniej zakłócający normalną działalność Ośrodka (praca na czynnym obiekcie) oraz w sposób możliwie nie powodujący dyskomfortu pacjentów Ośrodka. Wszelkie utrudnienia w normalnej działalności Ośrodka powinny być zaplanowane i uzgodnione z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym oraz jego służbami technicznymi, w szczególności wszelkie przerwy w dopływie energii elektrycznej, ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej. Na czas robót związanych z koniecznością odłączania zasilania Wykonawca w razie potrzeby (na podstawie ustaleń z Zamawiającym na etapie opracowywania dokumentacji projektowej) zapewni zastępcze tymczasowe źródło energii elektrycznej (np. przenośny agregat prądotwórczy). 4. Opis stanu istniejącego: W chwili obecnej kompleks budynków zasilany jest z istniejącej stacji transformatorowej 15/0,4 kV (z rozdzielnicy 0,4 kV) zlokalizowanej na terenie przedmiotowej nieruchomości poprzez złącze kablowe zlokalizowane przy wejściu do pomieszczenia rozdzielnic głównej obiektu. Złącze z kolei zasila rozdzielnicę główną 0,4 kV kompleksu. Istniejący układ pomiarowy energii elektrycznej dokonuje pomiaru po stronie nN w układzie półpośrednim, przy czym zlokalizowany jest w wiszącej szafce w pomieszczeniu rozdzielni 0,4 kV, a przekładniki prądowe w istniejącej rozdzielnicy głównej. Obiekt zasilany jest obecnie w ciepło ze zlokalizowanej w części A (budynek 4B) budynków KOMR kotłowni gazowej. Kotłownia w 2019 roku została przebudowana z olejowej na gazową. Została wykonana instalacja gazowa od zespołu gazowego o przepustowości Q=120 m3/h do palników kotłów. W kotłowni zamontowany został aktywny system bezpieczeństwa. Źródłem ciepła są dwa kotły niskotemperaturowe (Vitoplex 100 marki Viessmann) o mocy nominalnej 575 kW każdy. Kotły pracują na potrzeby: ogrzewania, ciepła technologicznego basenu, ciepła technologicznego nagrzewnic central wentylacyjnych, przygotowania ciepłej wody użytkowej. Dodatkowo przygotowanie ciepłej wody wspomagane jest poprzez system kolektorów słonecznych. 5. Zakres prac przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji ww. zadania inwestycyjnego (projekty budowlane (tylko dla prac wymagających uzyskania pozwolenia na budowę - jeśli dotyczy) - po 5 egz., projekty wykonawcze - po 2 egz., STWiORB - po 2 egz., kosztorysy - po 2 egz. oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), b zapewnienie nadzoru autorskiego, c zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, d wykonanie prac budowlanych: o przygotowanie i zagospodarowanie terenu, o dostawa i posadowienie kontenera na potrzeby montażu kogeneratora wraz z instalacjami (ze względu na zabytkowy charakter całego kompleksu, należy dostosować kolorystykę kontenera do sąsiadującego budynku), o dostawa i montaż kogeneratora o mocy: 42 kW mocy cieplnej ±10% oraz 20 kW mocy elektrycznej ±10%, o wykonanie instalacji gazowej, o wykonanie instalacji grzewczych i połączenie z istniejącą instalacją technologiczną kotłowni, o wykonanie instalacji elektroenergetycznych i podłączenie z istniejącą instalacją instalacji elektroenergetyczną obiektów, e opracowanie dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), f przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, g w razie konieczności zapewnienie wymaganych nadzorów właścicielskich oraz specjalistycznych, w tym konserwatorskich, archeologicznych, dendrologicznych lub innych wymaganych stosownymi przepisami oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy przez cały okres jej trwania, h uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: zgłoszenia przyłączenia mikroźródła wytwórczego do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jego wybudowaniu, uzyskania aktualnych Warunków przyłączenia do sieci gazowej (jeśli na etapie przygotowywania projektu wystąpią okoliczności inne niż wskazano w obecnych warunkach przyłączeniowych.), i wykonywania rocznych przeglądów gwarancyjnych oraz prowadzenia serwisu kogeneratora i instalacji w okresie gwarancji, w tym w szczególności: usuwania usterek na wezwanie Zamawiającego, zapewnienia dostawy i wymiany niezbędnych urządzeń/materiałów/części urządzeń w przypadku braku możliwości naprawy, wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodnie z umową, w tym okresowych przeglądów technicznych zespołu agregatu kogeneracyjnego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy. 7. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji wynosił: a na roboty budowlano - montażowe - minimum 5 lat, b na kogenerator i pozostałe urządzenia wraz z osprzętem - minimum 5 lat, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Przed przygotowaniem oferty zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Oględzin można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00, po uprzednim uzgodnieniu dokładnego terminu i godziny z kierownikiem działu techniczno-administracyjnego KOMR w Dąbku - p. Adamem Szczypińskim (tel. 23/ 653 13 31 do 33 wew. 324 lub 508 136 419) lub p. Piotrem Masiakiem (tel. 23/ 653 13 31 do 33 wew. 324 lub 508 136 365). 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45000000-7 Roboty budowlane 44211100-3 Budynki modułowe i przenośne 42112300-0 Turbiny gazowe 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111290-7 Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45232140-5 Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45231220-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315200-0 Roboty w zakresie turbin 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.), osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia. W związku z ww. wymaganiem, Zamawiający określa: a sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: i najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualny wykaz pracowników wykonawcy i podwykonawców, zatrudnionych na umowę o pracę i wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, ze wskazaniem przypisanych do tych osób czynności, które będą wykonywać w ramach umowy, ii najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wymienionych w ww. wykazie oraz zobowiązanie, że osoby, wykonujące przedmiot umowy, wskazane w ww. wykazie będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.), iii zamawiający wymaga aktualizacji ww. wykazu pracowników, przy pomocy których wykonawca lub podwykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany wykazu. O wprowadzeniu zmian, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie najpóźniej w ciągu 5 dni od zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany wykazu oraz dostarczyć aktualny wykaz, oświadczenia i zobowiązanie, o których mowa w ppkt. ii. b uprawnienia zamawiającego, w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: i w celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę, przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji personelu wykonawcy lub podwykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, pod kątem zgodności z ww. wykazem pracowników, ii w sytuacji, gdy zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia ww. osób może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, w celu weryfikacji, czy osoby wskazane w wykazie pracowników są zatrudnione na umowę o pracę, iii za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez zamawiającego niedopełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę wykonująca roboty bez podpisanej umowy o pracę zgodnie z ww. wykazem osób, iv w przypadku stwierdzenia 3 lub więcej powtarzających się naruszeń obowiązków Wykonawcy w zakresie wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy, v za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy przez podwykonawcę odpowiada Wykonawca, względem którego zamawiający może wystąpić z żądaniem zapłaty kary umownej lub ma prawo odstąpienia od umowy. c rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: i inżynier budowy, ii majster budowlany, iii monter instalacji sanitarnych, iv monter instalacji elektrycznych, v pomocnik budowlany, vi pomocnik montera instalacji sanitarnych, vii pomocnik montera instalacji elektrycznych, viii pracownik fizyczny, ix operator sprzętu budowlanego, x kierowca, xi pracownik biurowy. 13. Rozwiązania równoważne: a W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. b W przypadku gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są one podane przykładowo i określają jedynie minimalnie oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w PFU, których zastosowanie nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie przyjętych rozwiązań. Wykonawca, który zastosuje materiały lub urządzenia równoważne, będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego materiały lub zamówienia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. c Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 ust. 16 ustawy Pzp oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku gdy wykonawca nie może uzyskać z przyczyn od niego niezależnych określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie określonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, usługi lub dostawy, które mają zostać przez niego wykonane spełniają wymagania określonego oznakowania lub wymagania wskazane przez zamawiającego. d Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia , kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający zaakceptuje również inne środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71320000-7, 44211100-3, 42112300-0, 45100000-8, 45111290-7, 45111291-4, 45232140-5, 45231220-3, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45315200-0, 45315300-1, 45330000-9, 45331000-6, 45332000-3, 45333000-0, 45400000-1, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 459800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa Ekoenergia Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sierakowice Prawe 141 D
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 621578.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 621578.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 621578.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.