eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłakowo › Utworzenie Klubu Seniora i Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-12

Ogłoszenie nr 510168456-N-2019 z dnia 12-08-2019 r.

Urząd Miasta i Gminy: Utworzenie Klubu Seniora i Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562922-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 51074369200000, ul. ul. Olsztyńska 16, 14-310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 587 401, e-mail milakowo@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.milakowo.eu/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie Klubu Seniora i Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług prowadzenia zajęć w ramach Projektu pn." Utworzenie Klubu Seniora oraz Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Miejsce świadczenia usług: Miłakowski Dom Kultury zlokalizowany w Miłakowie przy ul. o. Wł. Włodyki 20. Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający. Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: o przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu; o przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; o informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; o przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; o prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; o przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; o współpracy z Koordynatorem Projektu; o zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; o współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; o umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; o udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia. o Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, szkody na mieniu oraz wobec osób trzecich powstałe w wyniku wykonywania obowiązków wynikających z umowy, a także z nienależytego ich wykonania. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części. Klub Seniora Część 1 -Lider - opiekun Klubu Seniora - 1 osoba o Zadanie obejmuje nadzór nad prawidłowością funkcjonowania Klubu Seniora, w tym m. in. pomoc osobom niesamodzielnym podczas trwania zajęć. Opiekun ma za zadanie pomóc w sprawnej organizacji zajęć oraz wspierać uczestników dając im poczucie bezpieczeństwa, udzielając pomocy, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba. o Umowa obejmuje pracę w ramach projektu w 1920 godzin w systemie: 80 godzin w miesiącu. o Kod CPV - 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej. Część 2 - prowadzenie zajęć ruchowych - joga - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. Ćwiczenia nie mogą obciążać stawów i kręgosłupa oraz nie mogą nadmiernie pobudzać akcji serca. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 120 godzin w systemie: 1 grupa - min. 15 osób x 2 spotkania w miesiącu x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. Część 3 - przeprowadzenie warsztatu - pierwsza pomoc przedmedyczna - 1 osoba o Zadanie obejmuje prowadzenie warsztatu z pierwszej pomocy przedmedycznej. Zajęcia należy dostosować dopotrzeb i możliwości seniorów. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 4 godzin w systemie:1 grupa x 1 spotkanie x 4 godziny. o Kod CPV - 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy. Część 4 - prowadzenie zajęć językowych - język angielski/niemiecki - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację zajęć językowych w celu nabycia umiejętności komunikacji. Zajęcia powinny być prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących, ćwiczeń zespołowych, zajęć warsztatowych, uczestnicy powinny mieć możliwość praktycznego zastosowania języka przez symulację scenek z życia codziennego z jakimi mogą spotkać się podczas pobytu w krajach anglojęzycznych. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 240 godzin w systemie: 2 grupy - min. 10 osób x 2 spotkania w miesiącu x 2,25 godziny. o Kod CPV - 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych Część 5 - prowadzenie zajęć komputerowych - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację zajęć mających na celu nabycie umiejętności z zakresu obsługi komputera, sprzętu ICT, nowoczesnych technologii oraz internetu. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 96 godzin w systemie: 1 grupa po max. 16 osób w grupie x 4 spotkania w miesiącu x 2 godziny. o Kod CPV - 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. Część 6 - prowadzenie zajęć kulinarnych - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny cel to podniesienie znajomości zasad żywienia, nowych kulinarnych przepisów z produktów regionalnych i nieprzetworzonych. Wzajemną wymianę doświadczeń wśród uczestników zajęć, a także wspólna degustacja wytworzonych potraw. W trakcie warsztatów powinny być zrealizowane następujące zagadnienia: nauka o gotowaniu, integracja przy stole, wymiana doświadczeń, element promocji siebie i tego co się potrafi robić dobrze, czasami lepiej od innych. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin w systemie: 2 grupy - min. 10 osób x 2 spotkania w miesiącu x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. Część 7 - prowadzenie spotkań literackich - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację zajęć literackich. Spotkania mają na celu edukację kulturową, promocję literatury i nowości wydawniczych różnych gatunków, a także promowanie czytelnictwa jako atrakcyjnej formy spędzania wolnego czasu, będącego podstawą do budowania więzi międzyludzkich. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 20 godzin w systemie:1 grupa - 20 osób x 2 spotkania w roku x 4 godziny. o Kod CPV - 92000000-1 - usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Część 8 - prowadzenie zajęć hafciarskich /koło hafciarskie- 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji manualnych. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin w systemie: 1 grupa - min. 10 osób x 4 spotkania w miesiącu x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92312000-1 - Usługi artystyczne Część 9 - prowadzenie warsztatów wokalnych - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację warsztatów wokalnych, składających się z zajęć z emisji głosu i śpiewu. Główne cele warsztatów to wzmacnianie poczucia własnej wartości, rozwijanie koncentracji, pamięci, współdziałanie w grupie, zwalczanie wstydu występowania przed publicznością. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin w systemie: 1 grupa - min. 15 osób x 4 spotkania w miesiącu x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92312000-1 - Usługi artystyczne. Część 10 - prowadzenie zajęć rekodzielniczych -1 osoba o Zadanie obejmuje realizację zajęć: wizaż, tkactwo, decoupage, garncarstwo oraz rękodzieło okolicznościowe, szklana bizuterię. Celem wsparcia jest aktywizacja społeczna i ruchowo-manualna, poprawa zdolności koncentracji i koordynacji, rozwój zainteresowań oraz wyrażanie uczuć poprzez działania twórcze, takie jak: lepienie, wycinanie, tworzenie ozdób np. choinkowych czy tworzenie biżuterii. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 96 godzin w systemie: 1 grupa x 1 spotkanie w miesiącu x 4 godziny. o Kod CPV - 92312000-1 - Usługi artystyczne Część 11 - prowadzenie warsztatów krzewienia tradycji i kultury ludowej - Warmianki - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację warsztatów wokalno-instrumentalnych, obejmujących naukę warmińskiej muzyki ludowej. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin w systemie: 1 grupa x 1 spotkanie w tygodniu x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92300000-4 - Usługi rozrywkowe. Część 12 - prowadzenie poradnictwa prawnego - 1 osoba o Zadanie obejmuje zapoznanie uczestników z tematyką prawa rodzinnego, opiekuńczego, spadkowego oraz zasad i skutków zawierania umów. Porady prawne udzielane będą stosownie do indywidualnych potrzeb odbiorców. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 48 godzin w systemie: 1 spotkanie w miesiącu x 2 godziny o Kod CPV - 79100000-5 - usługi prawnicze. Część 13 - animator wieczorków tanecznych - 1 osoba o Zadanie obejmuje poprowadzenie wieczorków tanecznych dla seniorów z uwzględnieniem nagłośnienia, oświetlenia oraz animacji , w tym: gier, zabaw i pląsów z muzyką na żywo (np. akordeon, gitara, klawisze). Program wieczorków należy dostosować do potrzeb i możliwości uczestników. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 8 wieczorków w systemie: 1 grupa - 40 osób x 8 spotkań w roku x 6 godzin. o Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. Część 14 - Opiekun wycieczki - 3 osoby o Zadanie obejmuje opiekę nad Seniorami podczas wycieczek . o Umowa obejmuje pracę w ramach projektu w ilości 240 godzin w systemie: 80 godzin x 3 osoby. o Kod CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. Klub Rodziny Część 15 -Lider - opiekun Klubu Rodziny - 1 osoba o Zadanie obejmuje nadzór nad prawidłowością funkcjonowania Klubu Rodziny, w tym m. in. pomoc rodzinom podczas trwania zajęć. Opiekun ma za zadanie pomóc w sprawnej organizacji zajęć oraz wspierać uczestników dając im poczucie bezpieczeństwa, udzielając pomocy, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba. o Umowa obejmuje pracę w ramach projektu w ilości 480 godzin w systemie: 20 godzin w miesiącu. o Kod CPV - 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej. Część 16 - prowadzenie poradnictwa psychologicznego - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu - członków Klubu Rodziny. W ramach zajęć rodziny zdiagnozują swoje problemy i zapoznają się z ich profilaktyką. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 96 godzin w systemie spotkań indywidualnych: 1 spotkanie w miesiącu x 4 godziny. o Kod CPV - 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne. Część 17 - prowadzenie zajęć języka angielskiego - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć w celu nauki dobrej komunikacji uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny celem jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w języku angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie oraz rozumienie podstawowych zwrotów w wyuczonych i przewidywalnych kontekstach. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin w systemie: 1 grupa x 4 spotkania w miesiącu x 2,5 godziny. o Kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych Część 18 - prowadzenie rodzinnych warsztatów artystycznych -1 osoba o Zadanie obejmuje realizację zajęć: wizaż, tkactwo, decoupage, garncarstwo oraz rękodzieło okolicznościowe, szklana bizuterię. Celem wsparcia jest aktywizacja społeczna i ruchowo-manualna, poprawa zdolności koncentracji i koordynacji, rozwój zainteresowań oraz wyrażanie uczuć poprzez działania twórcze, takie jak: lepienie, wycinanie, tworzenie ozdób np. choinkowych czy tworzenie biżuterii. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 72 godzin w systemie: 1 grupa x 1 spotkanie na 2 miesiące x 6 godzin. o Kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1


Dodatkowe kody CPV: 85300000-2, 80562000-1, 80580000-3, 80000000-4, 92312000-1, 92300000-4, 79100000-5, 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Lider - opiekun Klubu Seniora - 1 osoba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bożena Strzałkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Osiedle Kolorowe 4/10
Kod pocztowy: 14-310
Miejscowość: Miłakowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Prowadzenie zajęć językowych - język angielski/niemiecki - 1 osoba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33600.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Emilia Brejnak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Daszyńskiego 2
Kod pocztowy: 14-310
Miejscowość: Miłakowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22080.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Prowadzenie zajęć komputerowych - 1 osoba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8640.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ilona Niewiadomska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 6A/9
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: Morąg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9216.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Prowadzenie zajęć hafciarskich /koło hafciarskie- 1 osoba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Ewa Świtalska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ełdyty Małe 1
Kod pocztowy: 11-135
Miejscowość: Lubomino
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Prowadzenie zajęć rekodzielniczych -1 osoba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Ewa Świtalska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ełdyty Małe 1
Kod pocztowy: 11-135
Miejscowość: Lubomino
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7680.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Lider - opiekun Klubu Rodziny - 1 osoba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bożena Strzałkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Osiedle Kolorowe
Kod pocztowy: 14-310
Miejscowość: Miłakowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Prowadzenie zajęć języka angielskiego - 1 osoba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Emilia Brejnak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Daszyńskiego 2
Kod pocztowy: 14-310
Miejscowość: Miłakowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18400.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Prowadzenie rodzinnych warsztatów artystycznych -1 osoba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6480.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Ewa Świtalska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ełdyty Małe 1
Kod pocztowy: 11-135
Miejscowość: Lubomino
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5760.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.