eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu (posadzki, drzwi, malowanie, wymiana opraw elektrycznych)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09

Ogłoszenie nr 510167160-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.

Miasto Inowrocław: Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu (posadzki, drzwi, malowanie, wymiana opraw elektrycznych)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550149169-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000000, ul. ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 250, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl, faks 523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu (posadzki, drzwi, malowanie, wymiana opraw elektrycznych)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.271.1.38.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu (posadzki, drzwi, malowanie korytarza, wymiana opraw elektrycznych), w tym: 1) wymiana posadzek; 2) przybicie podłóg płyt pilśniowych z zapastowaniem; 3) warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej; 4) posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe, o bardzo wysokiej intensywności użytkowania, do szkół; 5) wymiana drzwi; 6) wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płycinowych, ościeżnica montowa " na mokro"; 7) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych; 8) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian; 9) progi i listwy osłaniające aluminiowe; 10) wywóz materiałów; 11) wywiezienie gruzu; 12) malowanie korytarza; 13) zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi; 14) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, likwidacja nierówności; 15) dwukrotne malowanie farbami lateksowymi matt tynków wewnętrznych ścian z dodatkowym gruntowaniem lecz bez szpachlowania; 16) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, ścian; 17) jednokrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych i powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych; 18) wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowych względnie z tworzyw sztucznych 2x40W 6.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45440000-3, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234567.43
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,REKO'' s.c Waldemar Wielich i Eugeniusz Kuzak
Email wykonawcy: wielich_kuzak_reko@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Marcinkowskiego 84 A
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277102.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277102.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277102.38
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb negocjacji bez ogłoszenia zastosowano na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. Przedmiotowe zamówienie zostało poprzedzone wykonaniem robót rozbiórkowych a ich wykonawca nie może ich kontynuować. Pozostały zakres robót wymaga co najmniej 7 tygodniowego okresu. Pomieszczenia klasowe i korytarze muszą być gotowe na przyjecie uczniów od 2 września br. Dokończenie remontu jest pilną potrzebą i Miasto ma obowiązek jego zapewnienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.