eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu (posadzki, drzwi, malowanie, wymiana opraw elektrycznych)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-07-18

Ogłoszenie nr 550149169-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.

Inowrocław: Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu (posadzki, drzwi, malowanie, wymiana opraw elektrycznych) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000000, ul. ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 250, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl, faks 523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu (posadzki, drzwi, malowanie, wymiana opraw elektrycznych)
Numer referencyjny ZZP.271.1.38.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wymiana posadzek; 2) przybicie podłóg płyt pilśniowych z zapastowaniem; 3) warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej; 4) posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe, o bardzo wysokiej intensywności użytkowania, do szkół; 5) wymiana drzwi; 6) wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płycinowych, ościeżnica montowa " na mokro"; 7) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych; 8) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian; 9) progi i listwy osłaniające aluminiowe; 10) wywóz materiałów; 11) wywiezienie gruzu; 12) malowanie korytarza; 13) zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi; 14) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, likwidacja nierówności; 15) dwukrotne malowanie farbami lateksowymi matt tynków wewnętrznych ścian z dodatkowym gruntowaniem lecz bez szpachlowania; 16) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, ścian; 17) jednokrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych i powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych; 18) wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowych względnie z tworzyw sztucznych 2x40W 6.

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

Dodatkowe kody CPV:

45430000-0,

45440000-3,

45421100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Tryb negocjacji bez ogłoszenia zastosowano na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. Przedmiotowe zamówienie zostało poprzedzone wykonaniem robót rozbiórkowych a ich wykonawca nie może ich kontynuować. Pozostały zakres robót wymaga co najmniej 7 tygodniowego okresu. Pomieszczenia klasowe i korytarze muszą być gotowe na przyjecie uczniów od 2 września br. Dokończenie remontu jest pilną potrzebą i Miasto ma obowiązek jego zapewnienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.