eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4 oraz terenu przyległego do tych budynków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-08

Ogłoszenie nr 510165867-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.

Prokuratura Regionalna w Warszawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4 oraz terenu przyległego do tych budynków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560671-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Regionalna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 36386753900000, ul. Krakowskie Przedmieście 25, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 649 112, e-mail finanse@warszawa.pr.gov.pl, faks 224 649 241.
Adres strony internetowej (url): www.warszawa.pr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Organ ochrony prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4 oraz terenu przyległego do tych budynków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RP VI WBA 261.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

przyległego do wyżej wymienionych budynków. 1. Każdorazowo usługę sprzątania mają wykonywać skierowane przez Wykonawcę, 6 (sześć) osób w budynku Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4 w godzinach 1600 - 2200 (przez sześć osób, przez minimum trzy godziny w każdym dniu roboczym - łącznie przez minimum 18 godzin dziennie). Dodatkowo Wykonawca zapewni dwie dodatkowe osoby wykonujące tzw. serwis dzienny (włącznie mężczyźni) przez 8 godzin dziennie w dni robocze pomiędzy godzinami 730 - 1630 w zakres którego wchodzić będzie: o interwencyjne sprzątanie w pokojach biurowych, utrzymanie stałej czystości korytarzy, klatek schodowych - ze szczególnym uwzględnieniem bieżącego zmywania i czyszczenia podłóg i schodów, utrzymanie stałej czystości w toaletach, urządzeniach sanitarnych i armaturze, bieżące uzupełnianie środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki pap., mydło, zapachy), o sprzątanie korytarzy w piwnicach o noszenie mebli, materiałów biurowych i akt wewnątrz budynku, okazjonalnie udział w transporcie akt do prokuratur lub sądów na terenie m.st. Warszawy, o obsługa narad, szkoleń i innych spotkań służbowych w zakresie ustawiania i zmywania naczyń, uzupełniania napojów itp. Każda z w/w osób stawiając się do pracy jest obowiązana wpisać się do książki u ochrony z podaniem godziny przyjścia i wyjścia z obiektu. 2. Dopuszcza się możliwość wykonywania w sobotę lub niedzielę czynności wykonywanych okresowo m.in. mycia okien i prania wykładzin, po uzgodnieniu z pracownikiem odpowiedzialnym za nadzór nad realizacją umowy. 3. Sprzątanie pomieszczeń przeznaczonych na Kancelarię Tajną, Kasę i serwerownię, odbywać się będzie wyłącznie w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszej umowy, winny być wyposażone w jednolite ubrania robocze z widocznymi identyfikatorami. 5. Usługi muszą być wykonywane z zachowaniem należytej staranności i zasadami BHP. 6. Stosowane środki czystościowe muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty lub certyfikaty. 7. Podłogi drewniane muszą być myte mopem płaskim, środkami do czyszczenia i pielęgnacji lakierowanego parkietu, delikatnymi, alkalicznymi środkami czyszczącymi na bazie mydła zawierającymi regeneracyjne składniki pielęgnacyjne - środkiem o nazwie CURA WP 7 firmy Murexin lub równoważnym. 8. Ręczniki papierowe oraz papier toaletowy dostarczane przez Wykonawcę będą odpowiednie do posiadanych przez Zamawiającego pojemników. Pojemniki na ręczniki typ Tork Dispenser Hand Towel Zigzag Fold Mini White (wymiary: wys. 29,1 cm x szer. 33,2 cm x gł. 13,5 cm) przystosowane do wkładów ręcznikowych składanych w Z-Z, natomiast pojemniki na papier toaletowy typ Tork Dispenser Toilet Paper Roli Twin White (wymiary: wys. 15,8 cm x szer. 28,6 cm x gł. 15,3 cm) przystosowane do papieru toaletowego w rolkach konwencjonalnych (podwójny, 50 m w rolce). Ręczniki papierowe, mydło oraz papier toaletowy będą wyłącznie umieszczane w pojemnikach do tego przeznaczonych. Dostarczany papier toaletowy będzie dwuwarstwowy, produkowany z czystej celulozy (typu Velvet). Dostarczony papier toaletowy i ręczniki papierowe będą niepylące w kolorze białym. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzupełniania pojemników z papierem toaletowym, ręcznikami papierowymi i mydłem w piance (o delikatnym zapachu, łagodny dla rąk, niepowodujący uczuleń) w dozownikach (typu Tork Dispenser Soap Foam Withe - wymiary: wys. 28,6 cm x szer. 13,00 cm x gł. 10,5 cm), a także uzupełniania wkładami (zapach cytrusowy, kwiatowy lub owocowy) dozowników typu Tork elektronicznych do odświeżaczy powietrza (wymiary: wys. 17,4 cm x szer. 9,7 cm x gł. 6 cm - pojemność 75 ml) oraz do ustawiania w kabinach zapachów żelowych stojących. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełniania w kuchenkach i innych pomieszczeniach mydła w płynie ( kremowe lub hipoalergiczne nie wysuszające skóry rąk), płynu do mycia naczyń (typu Fairy - o zapachu owocowym) łagodnym dla rąk (sensitive lub z balsamem), a także zmywaków gąbczastych posiadających z jednej strony ostrą warstwę (rozmiar 80x60 mm). Wymiana zmywaków 1 x w tygodniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2, 90919200-4, 90914000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 445506.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe SOS BARWIT Barbara Jakubczak
Email wykonawcy: barwit@barwit.pl
Adres pocztowy: ul. Klemensiewicza 5A/32
Kod pocztowy: 01-318
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 456005.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 456005.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 586118.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.