To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-08
Ogłoszenie nr 510165867-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.
Prokuratura Regionalna w Warszawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4 oraz terenu przyległego do tych budynków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560671-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Regionalna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 36386753900000,
ul. Krakowskie Przedmieście
25,
00-071
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 649 112, e-mail
finanse@warszawa.pr.gov.pl, faks
224 649 241.
Adres strony internetowej (url): www.warszawa.pr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organ ochrony prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4 oraz terenu przyległego do tych budynków
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RP VI WBA 261.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przyległego do wyżej wymienionych budynków. 1. Każdorazowo usługę sprzątania mają wykonywać skierowane przez Wykonawcę, 6 (sześć) osób w budynku Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4 w godzinach 1600 - 2200 (przez sześć osób, przez minimum trzy godziny w każdym dniu roboczym - łącznie przez minimum 18 godzin dziennie). Dodatkowo Wykonawca zapewni dwie dodatkowe osoby wykonujące tzw. serwis dzienny (włącznie mężczyźni) przez 8 godzin dziennie w dni robocze pomiędzy godzinami 730 - 1630 w zakres którego wchodzić będzie: o interwencyjne sprzątanie w pokojach biurowych, utrzymanie stałej czystości korytarzy, klatek schodowych - ze szczególnym uwzględnieniem bieżącego zmywania i czyszczenia podłóg i schodów, utrzymanie stałej czystości w toaletach, urządzeniach sanitarnych i armaturze, bieżące uzupełnianie środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki pap., mydło, zapachy), o sprzątanie korytarzy w piwnicach o noszenie mebli, materiałów biurowych i akt wewnątrz budynku, okazjonalnie udział w transporcie akt do prokuratur lub sądów na terenie m.st. Warszawy, o obsługa narad, szkoleń i innych spotkań służbowych w zakresie ustawiania i zmywania naczyń, uzupełniania napojów itp. Każda z w/w osób stawiając się do pracy jest obowiązana wpisać się do książki u ochrony z podaniem godziny przyjścia i wyjścia z obiektu. 2. Dopuszcza się możliwość wykonywania w sobotę lub niedzielę czynności wykonywanych okresowo m.in. mycia okien i prania wykładzin, po uzgodnieniu z pracownikiem odpowiedzialnym za nadzór nad realizacją umowy. 3. Sprzątanie pomieszczeń przeznaczonych na Kancelarię Tajną, Kasę i serwerownię, odbywać się będzie wyłącznie w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszej umowy, winny być wyposażone w jednolite ubrania robocze z widocznymi identyfikatorami. 5. Usługi muszą być wykonywane z zachowaniem należytej staranności i zasadami BHP. 6. Stosowane środki czystościowe muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty lub certyfikaty. 7. Podłogi drewniane muszą być myte mopem płaskim, środkami do czyszczenia i pielęgnacji lakierowanego parkietu, delikatnymi, alkalicznymi środkami czyszczącymi na bazie mydła zawierającymi regeneracyjne składniki pielęgnacyjne - środkiem o nazwie CURA WP 7 firmy Murexin lub równoważnym. 8. Ręczniki papierowe oraz papier toaletowy dostarczane przez Wykonawcę będą odpowiednie do posiadanych przez Zamawiającego pojemników. Pojemniki na ręczniki typ Tork Dispenser Hand Towel Zigzag Fold Mini White (wymiary: wys. 29,1 cm x szer. 33,2 cm x gł. 13,5 cm) przystosowane do wkładów ręcznikowych składanych w Z-Z, natomiast pojemniki na papier toaletowy typ Tork Dispenser Toilet Paper Roli Twin White (wymiary: wys. 15,8 cm x szer. 28,6 cm x gł. 15,3 cm) przystosowane do papieru toaletowego w rolkach konwencjonalnych (podwójny, 50 m w rolce). Ręczniki papierowe, mydło oraz papier toaletowy będą wyłącznie umieszczane w pojemnikach do tego przeznaczonych. Dostarczany papier toaletowy będzie dwuwarstwowy, produkowany z czystej celulozy (typu Velvet). Dostarczony papier toaletowy i ręczniki papierowe będą niepylące w kolorze białym. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzupełniania pojemników z papierem toaletowym, ręcznikami papierowymi i mydłem w piance (o delikatnym zapachu, łagodny dla rąk, niepowodujący uczuleń) w dozownikach (typu Tork Dispenser Soap Foam Withe - wymiary: wys. 28,6 cm x szer. 13,00 cm x gł. 10,5 cm), a także uzupełniania wkładami (zapach cytrusowy, kwiatowy lub owocowy) dozowników typu Tork elektronicznych do odświeżaczy powietrza (wymiary: wys. 17,4 cm x szer. 9,7 cm x gł. 6 cm - pojemność 75 ml) oraz do ustawiania w kabinach zapachów żelowych stojących. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełniania w kuchenkach i innych pomieszczeniach mydła w płynie ( kremowe lub hipoalergiczne nie wysuszające skóry rąk), płynu do mycia naczyń (typu Fairy - o zapachu owocowym) łagodnym dla rąk (sensitive lub z balsamem), a także zmywaków gąbczastych posiadających z jednej strony ostrą warstwę (rozmiar 80x60 mm). Wymiana zmywaków 1 x w tygodniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2, 90919200-4, 90914000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
445506.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe SOS BARWIT Barbara Jakubczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
456005.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.