To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-29
Ogłoszenie nr 510156910-N-2019 z dnia 29-07-2019 r.
Miasto i Gmina Pleszew: "Wyposażenie nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w ramach zadania inwestycyjnego »Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto«"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto w ramach Poddziałania 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu, WRPO na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549536-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540110106-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Pleszew, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. Rynek
1,
63-300
Pleszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
(062) 74 28 300, e-mail
umgpleszew@pleszew.pl, faks
(062) 74 28 301.
Adres strony internetowej (url): https://bip.pleszew.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyposażenie nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w ramach zadania inwestycyjnego »Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto«"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.042.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w tym: a) Część nr 1 "Meble biurowe i na wyposażenie Domu Kultury, meble metalowe, meble kuchenne z wyposażeniem kuchni oraz stoły składane", b) Część nr 2 "Krzesła konferencyjne", c) Część nr 3 "Ławki z rur stalowych oraz wieszaki ubraniowe (szatniowe)", d) Część nr 4 "Sejf", e) Część nr 5 "Drążek baletowy", f) Część nr 6 "Maszyna myjąca do podłóg", g) Część nr 7 "Piec do wypalania ceramiki", h) Część nr 8 "Prasa do grafiki", i) Część nr 9 "System do podwieszania wystaw", j) Część nr 10 "Lustra do Sali tanecznej". 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 8a-8j do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39112000-0, 39113100-8, 39121100-7, 39121200-8, 39130000-2, 39131100-0, 39136000-4, 39141000-2, 39153000-9, 39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble biurowe i na wyposażenie Domu Kultury, meble metalowe, meble kuchenne z wyposażeniem kuchni oraz stoły składane |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157017.07
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150988.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Krzesła konferencyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33321.95
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNIKAT P. Kasprzak, K. Moellenbrock Sp.j., ul. Dobrepole 38, 61-324 Poznań
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16390.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Ławki z rur stalowych oraz wieszaki ubraniowe (szatniowe) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40558.54
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Salon Meblowy "STYL" Arkadiusz Basiński, Renata Gawroniak Sp.j., ul. Dąbrowskiego 21, 66-400 Gorzów Wielkopolski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15645.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sejf |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne W niniejszym postępowaniu cena najkorzystniejszej złożonej na Część nr 4 (Sejf) wynosi 7 380,00 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (5 376,00 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym postępowanie w Części nr 4 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Drążek baletowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W związku oświadczeniem Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz o wystąpieniu rażąco niskiej ceny w przypadku ofert Wykonawcy złożonych w częściach nr 5, 6, 8 i 9, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp, odrzucił ofertę ww. Wykonawcy we wskazanych powyżej częściach. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. II. W związku z powyższym ceny najtańszych ofert we wskazanych częściach wynoszą odpowiednio: Część nr 5 TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - 18 450,00 zł brutto; III. W poszczególnych częściach Zamawiający przewidział następujące kwoty na sfinansowanie zamówienia: Część nr 5 3 000,00 zł brutto; IV. W związku z tym, że wskazane w pkt II oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Maszyna myjąca do podłóg |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W związku oświadczeniem Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz o wystąpieniu rażąco niskiej ceny w przypadku ofert Wykonawcy złożonych w częściach nr 5, 6, 8 i 9, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp, odrzucił ofertę ww. Wykonawcy we wskazanych powyżej częściach. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. II. W związku z powyższym ceny najtańszych ofert we wskazanych częściach wynoszą odpowiednio: Część nr 6 TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - 77 490,00 zł brutto; III. W poszczególnych częściach Zamawiający przewidział następujące kwoty na sfinansowanie zamówienia: Część nr 6 17 000,00 zł brutto; IV. W związku z tym, że wskazane w pkt II oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Piec do wypalania ceramiki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W wyniku badania i oceny oferty Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz Komisja przetargowa stwierdziła, że zaoferowany przez Wykonawcę piec do wypalania ceramiki PRYMUS produkcji GAC - Polska Ceramiktherm s.c. z programatorem Blackbox jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. W szczególności: 1) jego wymiary wewnętrzne wynoszą 50/40 cm, podczas gdy wymagano 46/50 cm +/- 5%; 2) brak możliwości zamknięcia pieca na kłódkę w trakcie procesu wypalania; Ponadto złożona oferta nie zawiera informacji o trwałym uszczelnieniu pokrywy pieca oraz łatwym jej podnoszeniu dzięki zastosowaniu sprężyn gazowych, a także brak informacji o możliwości odprowadzenia gazów odlotowych z pieca. II. W związku z powyższym Zamawiający uznał, że treść przedmiotowej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp. III. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 12 500,00 zł brutto. IV. Po odrzuceniu oferty Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski ofertą z najniższą ceną w przedmiotowej części jest oferta BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów opiewająca na kwotę 15 600,09 zł brutto. V. W związku z tym, że wskazana w pkt IV oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, niniejszym unieważniam postępowanie w Części nr 7. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Prasa do grafiki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W związku oświadczeniem Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz o wystąpieniu rażąco niskiej ceny w przypadku ofert Wykonawcy złożonych w częściach nr 5, 6, 8 i 9, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp, odrzucił ofertę ww. Wykonawcy we wskazanych powyżej częściach. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. II. W związku z powyższym ceny najtańszych ofert we wskazanych częściach wynoszą odpowiednio: Część nr 8 BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów - 7 998,69 zł brutto; III. W poszczególnych częściach Zamawiający przewidział następujące kwoty na sfinansowanie zamówienia: Część nr 8 3 200,00 zł brutto; IV. W związku z tym, że wskazane w pkt II oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: System do podwieszania wystaw |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W związku oświadczeniem Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz o wystąpieniu rażąco niskiej ceny w przypadku ofert Wykonawcy złożonych w częściach nr 5, 6, 8 i 9, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp, odrzucił ofertę ww. Wykonawcy we wskazanych powyżej częściach. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. II. W związku z powyższym ceny najtańszych ofert we wskazanych częściach wynoszą odpowiednio: Część nr 9 TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - 23 370,00 zł brutto. III. W poszczególnych częściach Zamawiający przewidział następujące kwoty na sfinansowanie zamówienia: Część nr 9 7 500,00 zł brutto. IV. W związku z tym, że wskazane w pkt II oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Lustra do Sali tanecznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne W niniejszym postępowaniu cena najkorzystniejszej złożonej na Część nr 10 (Lustra do Sali tanecznej) wynosi 25 521,66 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (4 920,00 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym postępowanie w Części nr 10 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.