eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › "Wyposażenie nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w ramach zadania inwestycyjnego ťUtworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew MiastoŤ"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-29

Ogłoszenie nr 510156910-N-2019 z dnia 29-07-2019 r.

Miasto i Gmina Pleszew: "Wyposażenie nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w ramach zadania inwestycyjnego »Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto«"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto w ramach Poddziałania 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu, WRPO na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549536-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540110106-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Pleszew, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (062) 74 28 300, e-mail umgpleszew@pleszew.pl, faks (062) 74 28 301.
Adres strony internetowej (url): https://bip.pleszew.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wyposażenie nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w ramach zadania inwestycyjnego »Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto«"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.042.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w tym: a) Część nr 1 "Meble biurowe i na wyposażenie Domu Kultury, meble metalowe, meble kuchenne z wyposażeniem kuchni oraz stoły składane", b) Część nr 2 "Krzesła konferencyjne", c) Część nr 3 "Ławki z rur stalowych oraz wieszaki ubraniowe (szatniowe)", d) Część nr 4 "Sejf", e) Część nr 5 "Drążek baletowy", f) Część nr 6 "Maszyna myjąca do podłóg", g) Część nr 7 "Piec do wypalania ceramiki", h) Część nr 8 "Prasa do grafiki", i) Część nr 9 "System do podwieszania wystaw", j) Część nr 10 "Lustra do Sali tanecznej". 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 8a-8j do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39112000-0, 39113100-8, 39121100-7, 39121200-8, 39130000-2, 39131100-0, 39136000-4, 39141000-2, 39153000-9, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Meble biurowe i na wyposażenie Domu Kultury, meble metalowe, meble kuchenne z wyposażeniem kuchni oraz stoły składane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157017.07
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150988.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150988.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215404.98
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Krzesła konferencyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33321.95
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIKAT P. Kasprzak, K. Moellenbrock Sp.j., ul. Dobrepole 38, 61-324 Poznań
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16390.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16390.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60516.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ławki z rur stalowych oraz wieszaki ubraniowe (szatniowe)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40558.54
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salon Meblowy "STYL" Arkadiusz Basiński, Renata Gawroniak Sp.j., ul. Dąbrowskiego 21, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15645.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15645.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47411.58
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Sejf

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne W niniejszym postępowaniu cena najkorzystniejszej złożonej na Część nr 4 (Sejf) wynosi 7 380,00 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (5 376,00 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym postępowanie w Części nr 4 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Drążek baletowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W związku oświadczeniem Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz o wystąpieniu rażąco niskiej ceny w przypadku ofert Wykonawcy złożonych w częściach nr 5, 6, 8 i 9, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp, odrzucił ofertę ww. Wykonawcy we wskazanych powyżej częściach. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. II. W związku z powyższym ceny najtańszych ofert we wskazanych częściach wynoszą odpowiednio: Część nr 5 TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - 18 450,00 zł brutto; III. W poszczególnych częściach Zamawiający przewidział następujące kwoty na sfinansowanie zamówienia: Część nr 5 3 000,00 zł brutto; IV. W związku z tym, że wskazane w pkt II oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Maszyna myjąca do podłóg

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W związku oświadczeniem Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz o wystąpieniu rażąco niskiej ceny w przypadku ofert Wykonawcy złożonych w częściach nr 5, 6, 8 i 9, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp, odrzucił ofertę ww. Wykonawcy we wskazanych powyżej częściach. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. II. W związku z powyższym ceny najtańszych ofert we wskazanych częściach wynoszą odpowiednio: Część nr 6 TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - 77 490,00 zł brutto; III. W poszczególnych częściach Zamawiający przewidział następujące kwoty na sfinansowanie zamówienia: Część nr 6 17 000,00 zł brutto; IV. W związku z tym, że wskazane w pkt II oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Piec do wypalania ceramiki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W wyniku badania i oceny oferty Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz Komisja przetargowa stwierdziła, że zaoferowany przez Wykonawcę piec do wypalania ceramiki PRYMUS produkcji GAC - Polska Ceramiktherm s.c. z programatorem Blackbox jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. W szczególności: 1) jego wymiary wewnętrzne wynoszą 50/40 cm, podczas gdy wymagano 46/50 cm +/- 5%; 2) brak możliwości zamknięcia pieca na kłódkę w trakcie procesu wypalania; Ponadto złożona oferta nie zawiera informacji o trwałym uszczelnieniu pokrywy pieca oraz łatwym jej podnoszeniu dzięki zastosowaniu sprężyn gazowych, a także brak informacji o możliwości odprowadzenia gazów odlotowych z pieca. II. W związku z powyższym Zamawiający uznał, że treść przedmiotowej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp. III. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 12 500,00 zł brutto. IV. Po odrzuceniu oferty Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski ofertą z najniższą ceną w przedmiotowej części jest oferta BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów opiewająca na kwotę 15 600,09 zł brutto. V. W związku z tym, że wskazana w pkt IV oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, niniejszym unieważniam postępowanie w Części nr 7. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Prasa do grafiki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W związku oświadczeniem Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz o wystąpieniu rażąco niskiej ceny w przypadku ofert Wykonawcy złożonych w częściach nr 5, 6, 8 i 9, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp, odrzucił ofertę ww. Wykonawcy we wskazanych powyżej częściach. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. II. W związku z powyższym ceny najtańszych ofert we wskazanych częściach wynoszą odpowiednio: Część nr 8 BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów - 7 998,69 zł brutto; III. W poszczególnych częściach Zamawiający przewidział następujące kwoty na sfinansowanie zamówienia: Część nr 8 3 200,00 zł brutto; IV. W związku z tym, że wskazane w pkt II oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: System do podwieszania wystaw

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne I. W związku oświadczeniem Wykonawcy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz o wystąpieniu rażąco niskiej ceny w przypadku ofert Wykonawcy złożonych w częściach nr 5, 6, 8 i 9, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - dalej Pzp, odrzucił ofertę ww. Wykonawcy we wskazanych powyżej częściach. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. II. W związku z powyższym ceny najtańszych ofert we wskazanych częściach wynoszą odpowiednio: Część nr 9 TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - 23 370,00 zł brutto. III. W poszczególnych częściach Zamawiający przewidział następujące kwoty na sfinansowanie zamówienia: Część nr 9 7 500,00 zł brutto. IV. W związku z tym, że wskazane w pkt II oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Lustra do Sali tanecznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne W niniejszym postępowaniu cena najkorzystniejszej złożonej na Część nr 10 (Lustra do Sali tanecznej) wynosi 25 521,66 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (4 920,00 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym postępowanie w Części nr 10 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.