eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510151659-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków unijnych w ramach Programu "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w szkołach w miastach: Bytom i Żory" Oś Priorytetowa XI.Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania : 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - konkurs

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540673-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540086858-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 836 301, e-mail zamowienia@um.bytom.pl, faks 322 836 344.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.bytom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PA.271.1.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup, transport i wniesienie pomocy dydaktycznych w celu wyposażenia pracowni w Technikum nr 4 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Bytomiu, ul. Katowicka 35. 2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części postępowania: - cz.1 pn. KOMPUTER i PROJEKTOR - cz.2 pn. TELEINFORMATYKA - cz.3 pn. STEROWNIK - cz.4 pn. LUSTRZANKA i KAMERA - cz.5 pn. DRUKARKA - cz.6 pn. DRON - cz.7 pn. OPROGRAMOWANIA

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 38652100-1, 32562000-0, 38621000-4, 48961000-2, 38651000-3, 38651600-9, 30232100-5, 34711200-6, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: KOMPUTER i PROJEKTOR

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cz.1 postępowania nie została unieważniona; Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy (w postępowaniu wystąpił brak możliwości skorzystania z regulacji określonej w art.94 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: TELEINFORMATYKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 24 kwietnia 2019r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn." Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu", z podziałem na 7 części postępowania (vide: Ogłoszenie nr 540673-N-2019). Na część 2 postępowania pn. TELEINFORMATYKA, złożona została jedna oferta z ceną 37.366,17 zł brutto. Tymczasem kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia wynosi 20.860,00 zł brutto. Ponieważ Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację części 2 postępowania do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie dot. części 2 zostało unieważnione na podstawie jw.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: STEROWNIK

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 24 kwietnia 2019r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn." Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu", z podziałem na 7 części postępowania (vide: Ogłoszenie nr 540673-N-2019). Na część 3 postępowania pn. STEROWNIK złożona została jedna oferta z ceną 4.305,00 zł brutto. Tymczasem kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia wynosi 2.800,00 zł brutto. Ponieważ Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację części 3 postępowania do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie dot. części 3 zostało unieważnione na podstawie jw.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: LUSTRZANKA i KAMERA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4410.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COM Michał Karczewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Rembielińska 3/8
Kod pocztowy: 03-343
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2966.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2966.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5380.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: DRUKARKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 24 kwietnia 2019r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn." Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu", z podziałem na 7 części postępowania (vide: Ogłoszenie nr 540673-N-2019). Na część 5 postępowania pn. DRUKARKA złożono dwie oferty (jedna z ceną 9.128,50 zł brutto, druga z ceną 7.872,00 zł brutto). Oferta najkorzystniejsza i jednocześnie oferta z najniższą ceną została odrzucona z uwagi na niezgodność treści oferty z treścią siwz . Natomiast druga ze złożonych ofert (z ceną 9.128,50 zł brutto) przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia tj. kwotę 8.500,00 zł brutto. Ponieważ Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację części 5 postępowania do ceny ww. oferty, postępowanie dot. części 5 zostało unieważnione na podstawie jw.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: DRON

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 24 kwietnia 2019r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn." Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu", z podziałem na 7 części postępowania (vide: Ogłoszenie nr 540673-N-2019). Na część 6 postępowania pn. DRON nie złożono ofert. W związku z powyższym postępowanie dot. części 6 zostało unieważnione na podstawie jw.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: OPROGRAMOWANIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11382.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CORSOFT Andrzej Korzeniewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Trzykrotki 6
Kod pocztowy: 04-727
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50946.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.