To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-23
Ogłoszenie nr 510151659-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków unijnych w ramach Programu "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w szkołach w miastach: Bytom i Żory" Oś Priorytetowa XI.Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania : 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - konkurs
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540673-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540086858-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Parkowa
2,
41-902
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 836 301, e-mail
zamowienia@um.bytom.pl, faks
322 836 344.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.bytom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PA.271.1.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup, transport i wniesienie pomocy dydaktycznych w celu wyposażenia pracowni w Technikum nr 4 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Bytomiu, ul. Katowicka 35. 2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części postępowania: - cz.1 pn. KOMPUTER i PROJEKTOR - cz.2 pn. TELEINFORMATYKA - cz.3 pn. STEROWNIK - cz.4 pn. LUSTRZANKA i KAMERA - cz.5 pn. DRUKARKA - cz.6 pn. DRON - cz.7 pn. OPROGRAMOWANIA
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 38652100-1, 32562000-0, 38621000-4, 48961000-2, 38651000-3, 38651600-9, 30232100-5, 34711200-6, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KOMPUTER i PROJEKTOR |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: cz.1 postępowania nie została unieważniona; Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy (w postępowaniu wystąpił brak możliwości skorzystania z regulacji określonej w art.94 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: TELEINFORMATYKA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 24 kwietnia 2019r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn." Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu", z podziałem na 7 części postępowania (vide: Ogłoszenie nr 540673-N-2019). Na część 2 postępowania pn. TELEINFORMATYKA, złożona została jedna oferta z ceną 37.366,17 zł brutto. Tymczasem kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia wynosi 20.860,00 zł brutto. Ponieważ Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację części 2 postępowania do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie dot. części 2 zostało unieważnione na podstawie jw. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: STEROWNIK |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 24 kwietnia 2019r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn." Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu", z podziałem na 7 części postępowania (vide: Ogłoszenie nr 540673-N-2019). Na część 3 postępowania pn. STEROWNIK złożona została jedna oferta z ceną 4.305,00 zł brutto. Tymczasem kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia wynosi 2.800,00 zł brutto. Ponieważ Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację części 3 postępowania do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie dot. części 3 zostało unieważnione na podstawie jw. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: LUSTRZANKA i KAMERA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4410.57
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COM Michał Karczewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2966.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: DRUKARKA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 24 kwietnia 2019r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn." Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu", z podziałem na 7 części postępowania (vide: Ogłoszenie nr 540673-N-2019). Na część 5 postępowania pn. DRUKARKA złożono dwie oferty (jedna z ceną 9.128,50 zł brutto, druga z ceną 7.872,00 zł brutto). Oferta najkorzystniejsza i jednocześnie oferta z najniższą ceną została odrzucona z uwagi na niezgodność treści oferty z treścią siwz . Natomiast druga ze złożonych ofert (z ceną 9.128,50 zł brutto) przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia tj. kwotę 8.500,00 zł brutto. Ponieważ Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację części 5 postępowania do ceny ww. oferty, postępowanie dot. części 5 zostało unieważnione na podstawie jw. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: DRON |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu) Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 24 kwietnia 2019r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn." Zakup wyposażenia pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu", z podziałem na 7 części postępowania (vide: Ogłoszenie nr 540673-N-2019). Na część 6 postępowania pn. DRON nie złożono ofert. W związku z powyższym postępowanie dot. części 6 zostało unieważnione na podstawie jw. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: OPROGRAMOWANIA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11382.11
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CORSOFT Andrzej Korzeniewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14760.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa farb, pędzli, lakierów, benzyny, rozpuszczalników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.