eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach ŚląkichCzęść I - dostawę i montaż trybuny dla kibiców w ramach zadania"Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część II - dostawę i montaż ławek dla zawodników rezerwowych w ramach zadania"Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część III - dostawę i montaż bramek piłkarskich w ramach zadania"Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148906-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa: Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląkich: Część I - dostawę i montaż trybuny dla kibiców w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część II - dostawę i montaż ławek dla zawodników rezerwowych w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część III - dostawę i montaż bramek piłkarskich w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556738-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52451300000000, ul. ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 190 359, e-mail zamowienia@namyslow.eu, faks 774 104 841.
Adres strony internetowej (url): www.bip.namyslow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląkich: Część I - dostawę i montaż trybuny dla kibiców w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część II - dostawę i montaż ławek dla zawodników rezerwowych w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część III - dostawę i montaż bramek piłkarskich w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.69.2020.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4521222-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie dostawy i montażu zewnętrznej trybuny dla kibiców dla minimum 150 osób, dwóch ławek dla zawodników rezerwowych dla 13 osób każda oraz dwóch bramek piłkarskich na terenie obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich. Część 1: Dostawa i montaż trybuny dla kibiców Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż trybuny zewnętrznej stałej dla minimum 150 osób z wyposażeniem. Wymagania dla zewnętrznej trybuny dla kibiców: 1) trybuna zewnętrzna stała 3 lub 4-rzędowa o konstrukcji stalowej, bez zadaszenia i bez zabudowanych podstopnic, dla minimum 150 indywidualnych miejsc siedzących, regulatorami niwelującymi delikatne nierówności terenu, 2) szkielet konstrukcji trybuny wykonany z profili stalowych zamkniętych, konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie - cynkowana ogniowo, 3) trybuna na stałe zamocowana do podłoża wykonanego z betonowej kostki brukowej (podłoże przygotowuje Zamawiający), 4) maksymalne wymiary: długość trybuny 25,00 m, szerokość trybuny 3,20 m, rozstaw ram konstrukcji 2,20 m (osiowo), 5) przejścia na trybunach: podesty wypełnione stalowymi kratami pomostowymi typu VEMA zabezpieczone antykorozyjnie - cynkowane ogniowo, o wysokości minimum 28 mm i siatce maksymalnie 45x45 mm, montowane z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń (np. podkładek gumowych) w celu wyeliminowania dodatkowego hałasu w postaci trzasków, 6) różnica poziomów pomiędzy kolejnymi podestami maksymalnie 30 cm, w wejściach na pierwszy podest oraz na schodach między podestami zamontowane stopnie pośrednie o wysokości maksymalnie 15 cm, 7) wejścia i schody o szerokości minimum 2,00 m, 8) trybuna wyposażona w boczne (włącznie z pierwszym podestem) i tylne bariery ochronne wykonane z profili stalowych zamkniętych, z pionowymi poprzeczkami, konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie - cynkowana ogniowo (bariery wykonane zgodnie z wymogami ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy dla trybun), 9) siedziska wykonane z tworzywa sztucznego z oparciem o wysokości 20-30 cm (mierząc od siedziska) w kolorze barw zespołu LZS "Żubry" (ciemno zielonym - odcień do uzgodnienia z Zamawiającym), 10) siedziska przytwierdzone na stałe do konstrukcji stalowej trybuny, oddzielone od innych miejsc, wygodne (anatomicznie wyprofilowane), wykonane z materiału niepalnego, odpornego na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV, wandaloodporne, powierzchnia gładka, 11) siedziska wyposażone w otwór/otwory odprowadzające wodę, 12) rozstaw krzesełek: minimum 47 cm (osiowo). Część 2: Dostawa i montaż ławek dla zawodników rezerwowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych i zadaszonych ławek dla zawodników rezerwowych (kabin). Wymagania dla ławek dla zawodników rezerwowych: 1) ławki dla zawodników rezerwowych o konstrukcji stalowej, z zadaszeniem, dla 13 indywidualnych miejsc siedzących, 2) konstrukcja nośna z profili stalowych zamkniętych, konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie - cynkowana ogniowo, 3) wykończenie aluminiowe, 4) zadaszenie (pokrycie) z trzech stron poliwęglanem komorowym bezbarwnym (z podwójną powłoką UV i zabezpieczonym przed wnikaniem zabrudzeń, kurzu, pleśni, glonów, owadów oraz wilgoci przy pomocy taśm, uszczelek i profili zamkniętych), 5) ławki na stałe zamocowane do podłoża, z napisami "GOSPODARZE" (1 szt.) i "GOŚCIE" (1 szt.) z blachy aluminiowej ciętej laserowo, 6) siedziska wykonane z tworzywa sztucznego z oparciem o wysokości 20-30 cm (mierząc od siedziska) w kolorze barw zespołu LZS "Żubry" (ciemno zielonym - odcień do uzgodnienia z Zamawiającym), 7) siedziska przytwierdzone na stałe do konstrukcji ławki, oddzielone od innych miejsc, wygodne (anatomicznie wyprofilowane), wykonane z materiału niepalnego, odpornego na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV, wandaloodporne, powierzchnia gładka, 8) siedziska wyposażone w otwór/otwory odprowadzające wodę. Część 3: Dostawa i montaż bramek piłkarskich Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletu 2 profesjonalnych bramek piłkarskich z wyposażeniem. Wymagania dla bramek piłkarskich: 1) pełnowymiarowe bramki piłkarskie o wymiarach 7,32 x 2,44 m, 2) owalny profil aluminiowy o przekroju 120x100 mm, z podwójnymi żebrami wzmacniającymi, 3) rama główna malowana proszkowo w kolorze białym, 4) słupki odciągowe z osłonami do naprężania siatki, 5) rama dolna do zamocowania dolnego brzegu siatki o głebokości 2,00 m, 6) rama główna bramki i słupki odciągowe osadzone w tulejach mocujących, 7) komplet dekli zaślepiających ramę główną i słupki odciągowe, 8) komplet siatek polietylenowych (PE) lub polipropylenowych (PP) o grubości splotu minimum 4 mm, kolor biały. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z: 1) specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowaną dla potrzeb niniejszego zamówienia, 2) szczegółową specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, 3) obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215). 4) sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Uwagi: 1) wszystkie nazwy własne podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi w opisach, 2) przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny, 3) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, tel. +48 77 41 90 300, e-mail: urząd.miejski@namyslow.eu ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan Jan Hołowacz, tel. +48 77 41 90 351, e-mail: jan.holowacz@namyslow.eu ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na modernizację obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich: Część I - dostawę i montaż trybuny dla kibiców w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część II - dostawę i montaż ławek dla zawodników rezerwowych w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część III - dostawę i montaż bramek piłkarskich w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, nr ZP.271.69.2020.KK, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.); ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż trybuny dla kibiców w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35318.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPORTPLUS.PL Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Juliusza Słowackiego 75A
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32103.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32103.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48585.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż ławek dla zawodników rezerwowych w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11856.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PESMENPOL Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drogowców 12
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16248.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16248.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17072.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż bramek piłkarskich w ramach zadania: "Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5945.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPORTPLUS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Juliusza Słowackiego 75A
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7240.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7240.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7896.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.