To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-10
Ogłoszenie nr 510148453-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: Wykonanie prac remontowych wielorodzinnego budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze Przedmieścia Oławskiego przy ul. I. Prądzyńskiego 30 we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działanie 6.3. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie 2 - 6.3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT WrOF . Projekt: "Wykonanie prac remontowych wybranych nieruchomości przy ul. Komuny Paryskiej, T. Kościuszki, I. Prądzyńskiego we Wrocławiu"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536585-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540098732-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, tel. 71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentująca na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 31/I/Z/19 r. z dnia 12.09.2019 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 20610504000000,
ul. Namysłowska
8,
50-304
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 235 700, e-mail
zamowienia@wm.wroc.pl, faks
713 235 750.
Adres strony internetowej (url): www.wm.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych wielorodzinnego budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze Przedmieścia Oławskiego przy ul. I. Prądzyńskiego 30 we Wrocławiu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WM/SZP/PN/30/2020/G
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 30 oraz remont pustostanów przy ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 30/12, ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 30/15, ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 30/20. 3. Zadanie będzie realizowane w ramach Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/18 o dofinansowanie projektu pn. "Wykonanie prac remontowych wybranych nieruchomości przy ul. Komuny Paryskiej, T. Kościuszki, I. Prądzyńskiego we Wrocławiu". 4.Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Dokumentacja projektowa remontu budynku stanowiąca załączniki nr 8 do SIWZ, w tym: a) Projekt Budowlany - branża budowlana, sanitarna, elektryczna; b) Decyzja nr 6482/2016 z dnia 02.12.2016 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy - branża budowlana, sanitarna, elektryczna; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót - branża budowlana, sanitarna, elektryczna; f) Decyzja nr 425/2019 z dnia 26.03.2019 pozwolenie konserwatorskie wraz z projektem stanowiącym załącznik do decyzji; 2) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary dla zakresu prac związanego z remontem lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. I. Prądzyńskiego 30/12; ul. I. Prądzyńskiego 30/15; ul. I. Prądzyńskiego 30/20. 3) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dotyczącej tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej - załącznik nr 9 do SIWZ; 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 10 do SIWZ; 5) Projekt umowy - załącznik nr 11 do SIWZ. 6) Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 6482/2016 z dnia 02.12.2016 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 7) Zakres prac dla remontu pustostanów nie ujęty w dokumentacji projektowej określają przedmiary robót w pustostanach i Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w pustostanach przy ul.I. Prądzyńskiego 30/12; ul. I. Prądzyńskiego 30/15; ul. I. Prądzyńskiego 30/20. 8) Informacja dotycząca stosowania dokumentacji projektowej - załącznik nr 13 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie robót budowlanych objętych projektem budowlanym remontu budynku, w tym: - remont elewacji frontowej; - remont klatki schodowej; - remont dachu/poddasza; - remont stropów 1, 2, 3, 4 piętro wraz z pracami odtworzeniowymi; - remont stropu poddasza wraz z pracami odtworzeniowymi; - wykonanie wentylacji w pomieszczeniach; - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie nowych wewnętrznych instalacji sanitarnych: zimnej wody, kanalizacji i gazu; instalacja c.o. (w lokalu usługowym); - wykonanie nowych instalacji elektrycznych: adm, domofonowej, montaż instalacji AZART-SAT. 2) Wykonanie robót budowlanych nie objętych projektem budowlanym, polegających na remoncie lokali mieszkalnych (pustostanów) tj.: - wykonanie remontu pustostanu pod adresem ul. I. Prądzyńskiego 30/12; - wykonanie remontu pustostanu pod adresem ul. I. Prądzyńskiego 30/15; - wykonanie remontu pustostanu pod adresem ul. I. Prądzyńskiego 30/20; 3) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z projektem i montażem, 4) Wykonanie tablicy pamiątkowej wraz z projektem i montażem, 5) Wykonanie udogodnień dla osób niepełnosprawnych tj.: a) zamontowanie domofonu na wysokości umożliwiającej korzystanie z nich przez osoby o niskim wzroście lub siedzące na wózkach inwalidzkich, b) zainstalowanie dzwonków do drzwi na każdym z pięter umieszczonych na wysokości 0,8-1,2m, umożliwiających korzystanie z nich przez osoby o niskim wzroście lub siedzące na wózkach inwalidzkich, c) montaż tabliczek na pochwytach poręczy schodowych z opisem kierunków ruchu w języku Braille´a, d) montaż tabliczek z opisem pomieszczeń ogólnodostępnych oraz numerów mieszkań w języku Braille´a. 6. Warunkiem realizacji remontu stropów jest wykwaterowanie (na czas realizacji prac związanych z remontem stropów) lokali w obrębie których znajdują się stropy przewidziane do remontu. Nie przewiduje się wykwaterowania pozostałych mieszkańców budynków. 7. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania robót budowlanych i prawidłowej wyceny ich wartości. Zamawiający zorganizuje wizję lokalną terenu budowy w dniu 29 maja 2020 r. od godz. 12.00 do 14.00. Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny być zapisane przez Wykonawcę i następnie przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art.38 ust.1 ustawy Pzp. Wszelkie bieżące wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji, a stają się takie i są wiążące dla wszystkich stron dopiero po ich potwierdzeniu w trakcie procedury przetargowej. 8. Osobą do kontaktów w sprawie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pan Zbigniew Wiśniewski, tel. 71 326 41 27. 9. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert "Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane". 10. ASPEKTY SPOŁECZNE UWZGLĘDNIONE W REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. KLAUZULA SPOŁECZNA - tzw. pracownicza 10.1.Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę oraz rodzaje czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkich robót budowlanych na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisanych w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, z wyłączeniem kierownika budowy i kierowników robót, zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zwanej dalej "Kodeksem pracy". 10.2 Sposób dokumentowania. 10.2.1 Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia - wykazu umów dotyczacych osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisane w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, z wyłączeniem kierownika budowy i kierowników robót, zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia dotyczące robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. W wykazie należy wymienić umowy o pracę dotyczące wszystkich pracowników zobowiązanych do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, dla udokumentowania faktu zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawców osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeku pracy - wykaz stanowił będzie załącznik nr 5 do umowy. 10.2.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 10.3 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 10.1 rozdz. III SIWZ przez cały okres wykonywania przez nich czynności poprzez żądanie, aby Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 i nie dłuższym niż 15 dni roboczych, złożył dowody wymienione w ust.10.2 potwierdzające zatrudnienia osób wykonujących prace bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. 2) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, dokumentów o których mowa w ust. 10.2 rozdz. III SIWZ we wskazanym terminie, bądź zaistnienie uzasadnionych podejrzeń niewypełnienia obowiązku zatrudnienia osób do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia na podstawie umowy o pracę, będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 8 ust. 1 pkt 18 i 19 umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, umową cywilnoprawną. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiot zamówienia w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 12. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ określone przez Zamawiającego załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne oraz oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 13. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Warunkiem realizacji remontu stropów jest wykwaterowanie mieszkańców z lokali w obrębie których znajdują się stropy przewidziane do remontu. Zamawiający opracował wstępny harmonogram remontu stropów (wykwaterowania) - załącznik nr 12 do SIWZ. Nie przewiduje się wykwaterowania mieszkańców budynków na czas prowadzenia pozostałych prac remontowych. 14. Budynki mieszkalne stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w obiekcie zabytkowego zespołu Przedmieścia Oławskiego wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 20.06.2005 r. pod numerem 538/A/05. 15. W terminie 30 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej dotyczącej realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. Powierzchnia tablicy 80cmx120cm. W przypadku uszkodzenia tablicy Wykonawca zobowiązany będzie ją wymienić na nową. Wytyczne wykonania tablicy określa STWIOR-część dotycząca tablic, projekt wzór w formacie jpg wraz z logotypami oraz Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji; 16. Do dnia odbioru końcowego robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy pamiątkowej dotyczącej realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. Powierzchnia tablicy 80cmx120cm. Wytyczne wykonania tablicy informacyjnej określa STWIOR-część dotycząca tablic, wzór w formacie jpg wraz z logotypami oraz Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji; 17. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji wykonania robót budowlanych zostanie wykonany maksymalnie w terminie do 335 dni od dnia podpisania umowy przez strony, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym. Wskazany termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert "skrócenie terminu wykonania zamówienia". Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji wykonania - zaprojektowania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej zostanie wykonany do 30 dni od podpisania przez Strony umowy. Za termin końcowy odbioru tablicy Zamawiający uznaje dzień podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego. Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji wykonania - zaprojektowania, dostawy i montażu tablicy pamiątkowej zostanie wykonany nie wcześniej niż na 7 dni przed zakończeniem robót budowlanych. Za termin końcowy odbioru tablicy Zamawiający uznaje dzień podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45223200-8, 45450000-6, 45420000-7, 45410000-4, 45453000-7, 45450000-1, 45430000-0, 45440000-3, 45443000-4, 45260000-7, 45310000-3, 45330000-9, 44423400-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1391286.61
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AWM BUDOWNICTWO S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1578984.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.