eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gminCharsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148388-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Miechowie: Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020,Oś2.Cyfrowa Małopolska,poddziałanie 2.1.4." E-usługi w informacji przestrzenej"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554066-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Miechowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29994340000000, ul. ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 821 110, e-mail przetargi@powiat.miechow.pl, faks 413 821 118.
Adres strony internetowej (url): https://www.miechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.272.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nadzór nad : Digitalizacją, weryfikacją, poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGiB gmin: Charsznica, Gołacza, Książ Wielki, Miechów-obszar wiejski zostało podzielone na cztery Części (I, II,III,IV), stanowiące odrębne części zamówienia i oferty, podlegające odrębnym odbiorom technicznym i fakturowaniu, zaplanowane do realizacji w ramach projektu "E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Miechowskiego", obejmujące wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w zakresie opisanym w Warunkach Technicznych (dalej: WT) stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego OPZ. Inspektor Nadzoru musi realizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w wytycznych i dokumentach programowych RPO, zapewniając tym samym należytą jakość produktów i terminowość ich wykonania. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do ścisłej współpracy i współdziałania z następującymi podmiotami: 1) Przedstawicielami Zamawiającego, 2) Wykonawcami poszczególnych Części modernizacji EGiB. 4. Poza czynnościami nadzoru i kontroli Inspektor Nadzoru przeprowadzi organizację spotkań informacyjnych oraz dostarczy rozwiązanie informatyczne przenoszące do formy elektronicznej prace objęte OPZ, między innymi w zakresie: 5. monitoringu prac modernizacji EGiB; 6. prowadzenia elektronicznych dzienników robót (EDR) służących do bieżących ustaleń technicznych, technologicznych i proceduralnych; 7. monitoringu przestrzegania terminów umownych prac poszczególnych Części modernizacji EGiB. 8. Współpraca i współdziałanie Inspektora Nadzoru z Zamawiającym powinny w szczególności uwzględniać przekazywanie informacji według następujących wymagań w poszczególnych obszarach zarządczych: 1) Zarządzanie komunikacją, obejmujące wskazanie zespołów realizujących prace geodezyjne i kartograficzne, wraz ze wskazaniem osób i pełnionych przez nie funkcji w realizacji umowy oraz zapewnienie bieżących kontaktów z wykorzystaniem poczty elektronicznej; 2) Zarządzanie terminowością i jakością obejmujące: a) przekazywanie informacji o postępie prac w ramach realizacji modernizacji EGiB, b) przekazywanie informacji o wynikłych w okresie realizacji umowy problemach wraz z podjętymi środkami zaradczymi, c) przekazywanie informacji o przebiegu realizacji umowy, w tym o terminach odbytych spotkań oraz ich tematyce wraz z ustaleniami, d) informowanie o terminach rozpoczęcia i zakończenia etapów prac realizowanych w ramach modernizacji EGiB. 9. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z OPZ oraz z WT na modernizację EGiB. Zmiana OPZ w trakcie realizacji prac będzie dopuszczalna jedynie w przypadku zmian w przepisach prawnych i technicznych na tyle ważnych, że zmieniających istotę zamówień oraz w przypadku zmiany WT na modernizację EGiB, jak i terminów ich realizacji. Zakres zmian musi zostać uzgodniony przez Inspektora Nadzoru z Zamawiającymi opisany w Dzienniku Robót. 10. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bieżących konsultacji z Zamawiającym, w celu właściwego doboru kryteriów oceny i kontroli merytorycznej danych kontrolowanych. 11. Zamawiający zobowiązany jest do udzielania wszelkich informacji Inspektor Nadzoru, w celu właściwego doboru kryteriów oceny i kontroli merytorycznej danych kontrolowanych. 12. Dokumentację niniejszej pracy Inspektor Nadzoru jest zobowiązany prowadzić posiłkując się zapewnionym serwisem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OPEGIEKA sp. z o.o.
Email wykonawcy: opegieka@poczta.pl
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 11
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.