To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-06
Ogłoszenie nr 510145376-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
Politechnika Wrocławska: Remont ciągów pieszo-jezdnych na terenie obiektów przy ul. Braci Gierymskich we Wrocławiu wraz z
wykonaniem przyłącza wodociągowego (zaprojektuj i wybuduj)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546526-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540097805-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50-370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ciągów pieszo-jezdnych na terenie obiektów przy ul. Braci Gierymskich we Wrocławiu wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego (zaprojektuj i wybuduj)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AC/BZP/242-105/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont ciągów pieszo-jezdnych na terenie obiektów przy ul. Braci Gierymskich we Wrocławiu wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego - obejmującym wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. 1.1. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej: a) ETAP I: - uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji i pozwoleń koniecznych dla realizacji robót budowlanych etapu II wraz z opracowaniem wymaganej dla nich dokumentacji, - dokonanie zgłoszenia we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej wykonywania robót budowlanych; - wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy. b) ETAP II: - realizacja robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach realizacji Etapu I niniejszej umowy; - uzyskanie uzgodnień, certyfikatów oraz innych dokumentów koniecznych na tym etapie realizacji umowy; - wykonanie pomiarów geodezyjnych wykonanych robót; - opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej; - pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. 1.2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym PFU (Załącznik nr 4 do SIWZ), umową (Załącznik nr 3 do SIWZ), SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu. 1.3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233140-2 Roboty drogowe 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją. 1.4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), w następującym zakresie realizacji zamówienia: - roboty drogowe; - roboty ziemne; - roboty instalacyjne sanitarne; - prace związane z zagospodarowaniem terenu; 1.5. Wymagane terminy wykonania przedmiotu umowy wynoszą: 1) Rozpoczęcie przedmiotu umowy: data podpisania umowy 2) Termin zakończenia: a) Etapu I - 4 tygodnie od daty podpisania umowy b) Etapu II - 12 tygodni od daty podpisania umowy Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia (Etap II).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
852000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROTOMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
714775.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.