eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokrsko › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Mokrsko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-03

Ogłoszenie nr 510142691-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.

Gmina Mokrsko: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Mokrsko

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542209-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540095351-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mokrsko, Krajowy numer identyfikacyjny 73093465400000, ul. Mokrsko 231, 98-345 Mokrsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 841 18 18, e-mail k.piekarski@mokrsko.pl, faks 43 886 32 77.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Mokrsko

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZFIDiS.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, położonych na terenie gminy Mokrsko, w okresie od 01.07.2020 r. do 30.06.2021 r. i wyposażenie ich w pojemniki lub worki na odpady, wg uzgodnienia z Zamawiającym. 2. Świadczenie w/w usługi ma być prowadzone w sposób zgodny z zapisami: 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r., poz. 701 ze zm., 3) Planu gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028 przyjętego uchwałą Nr XL/502/17 Sejmiku Województwa Łódzkiego w dniu 20 czerwca 2017 r., 4) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90533000-2 Usługi zagospodarowania odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 4. W wyniku podpisanej umowy Wykonawca za określoną w umowie cenę wykona usługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu gminy Mokrsko. Usługa obejmuje również dostawę pojemników lub worków na odpady komunalne zmieszane i odpady zebrane selektywnie do wszystkich odbiorców zadeklarowanych i wskazanych przez Zamawiającego oraz wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych stanowiącego własność gminy Skomlin w pojemniki/kontenery oraz odbiór odpadów z tego punktu. 5. Wykonawca będzie wykonywał przez cały okres obowiązywania umowy odbiór i zagospodarowanie odpadów: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na frakcje: - papier, w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury, - szkło, w tym opakowania ze szkła, - surowce suche - odpady opakowaniowe z metali, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji w tym bioodpady, odpady kuchenne, c) odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - w zależności od potrzeb, na zgłoszenie: - opakowania z papieru i makulatury, - opakowania z metali, - opakowania z tworzyw sztucznych, - opakowania wielomateriałowe, zmieszane odpady opakowaniowe, - opakowania ze szkła, - odpady ulegające biodegradacji, - przeterminowane leki, - odpady medyczne powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igły i strzykawki), umieszczone ze względu na wymogi sanitarne oraz względy bezpieczeństwa w specjalnych, jednorazowych pojemnikach, odpornych na przekłucia, zabezpieczających przed urazem, - zużyte baterie i akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - inne odpady niebezpieczne, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - zużyte opony o kodzie 16 01 03 (rowerowe, motorowerowe, z wózków, motocykli, oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, które nie są wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej), - chemikalia, - odpady tekstyliów i odzieży - odpady nie wymienione w innych podgrupach (popiół, żużel). d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych baterii i akumulatorów, zużytych opon - w okresie zamówienia jeden raz w półroczu, na zasadzie mobilnej zbiórki ww. odpadów sprzed posesji. Usługa będzie wykonywana w godzinach 6:00 - 20:00. W celu poprawnej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się ze specyfiką i ukształtowaniem terenu gminy Mokrsko. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który stanowi jej integralną całość. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych do odbioru i zagospodarowania wynosi 1 100 Mg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90513100-7


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90533000-2, 90512000-9, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 778000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO REGION sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@eko-region.pl
Adres pocztowy: ul. Bawełniana 18
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1009800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1009800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1009800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 35%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.