To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-08
Ogłoszenie nr 510138526-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.
Ośrodek Rehablilitacji Narządu Ruchu "Krzeszowice" SP ZOZ: Poprawa bezpieczeństwa, jakości i dostępności usług medycznych poprzez zakup wyposażenia, urządzeń i sprzętu rreehabilitacyjnego dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacji Narządu Ruchu "Krzeszowice "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552992-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rehablilitacji Narządu Ruchu "Krzeszowice" SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 35200139400000,
ul. ul. Daszyńskiego
1,
32-065
Krzeszowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-12 2820022, e-mail
info@rehabilitacja-krzeszowice.pl, faks
0-12 2820521.
Adres strony internetowej (url): rehabilitacja-krzeszowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bezpieczeństwa, jakości i dostępności usług medycznych poprzez zakup wyposażenia, urządzeń i sprzętu rreehabilitacyjnego dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacji Narządu Ruchu "Krzeszowice "
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup wyposażenia, urządzeń i sprzętu r ehabilitacyjnego dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32182100-0
Dodatkowe kody CPV: 33123210-3, 33100000-1, 32121500-1, 32121500-9, 33192200-0, 33100000-1, 33192200-0, 33196000-0, 33196000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: stół rehabilitacyjny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5881.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RONOMED sp z o.o. sp.k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5881.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: rower rehabilitacyjny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie spełnia wymogów SIWZ (waga pacjenta) art. 89 ust. 1 pkt 2 PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: łóżko szpitalne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73148.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73148.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: podsufitowy system do transferu pacjenta, pionizacji i nauki chodu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77777.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Kepel ARTRO-MED
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77777.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: defibrylator |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: kardiomonitor z drukarką |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: rejestrator holterowski EKG z oprogramowaniem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofer |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: aparat EKG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych
- Zagospodar. działki os.Centrum-budowa siłowni plenerowej oraz miejsca rekreacyjnego skład. się z obiektów małej architektury w miejscu publ. na dz. nr 951/10, 951/11 obr. Krzeszowice, gm. Krzeszowice
więcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Dostawa elektrod na potrzeby COZL
- Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.