eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krobia › Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi - zakup i dostawa mebli wraz z montażem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-24

Ogłoszenie nr 510135418-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.

Gmina Krobia: Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi - zakup i dostawa mebli wraz z montażem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544163-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krobia, Krajowy numer identyfikacyjny 41105062300000, ul. Rynek 1, 63-840 Krobia, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 711 111, e-mail pzp@krobia.pl, faks 655 711 111.
Adres strony internetowej (url): www.kobia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi - zakup i dostawa mebli wraz z montażem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WO.271.27.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie jest realizowane w ramach projektu "Radosny Maluch"- pierwszy żłobek w Krobi, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6. Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19 Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia - zakup i dostawa mebli wraz z montażem do nowo powstającego Żłobka Gminnego w Krobi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie oraz montaż asortymentu. Przedmiot zamówienia: Stół z otworem na odpadki w kuchni Szafki odzieżowe dwudzielne Stół 120x60 Szafka pod zlewozmywak Szafka wisząca Szafa na sprzęt porządkowy i środki czystości Stolik 80x80 Regał-szafa Szafa naczyniowa przelotowa Zestaw mebli Regał na zabawki Biurko Biurko Krzesło dla nauczyciela i obsługi Szafa zamykana na środki opatrunkowe i podstawowe leki Szafa na dokumenty i materiały biurowe Szafka kartoteczna Krzesła biurowe Szafa na nocniki Nocnik Stół dla dzieci Krzesełko dla dzieci Szafa na pościel i łóżeczka Łóżko Komplet pościeli Lustro Łóżeczko niemowlęce Materac do łóżeczka niemowlęcego Przewijak z wanienką Komoda z przewijakiem Materac do przewijaka Kojec z materacem Krzesło do karmienia Szafa drzewo Szatnia 6 osobowa Pufa okrągła Pufa kwadratowa Przewijak na plastikowe pojemniki Dywan Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Zamawiający zastrzega konieczność: - montażu (złożenia, zmontowania, mocowania do ścian) przez Wykonawcę na koszt Wykonawcy urządzeń/produktów tego wymagających, - konfiguracji dostarczonego sprzętu i wykazania, że jest on gotowy do użytku. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Koszty wizji lokalnej miejsca dostaw poniesie Wykonawca. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarowania powstałych odpadów. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. Wszystkie produkty/urządzenia muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie. Przedmiot zamówienia musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach pełniących opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3 (o ile dotyczy). Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm. Miejsce realizacji zadnia: ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia. Wykonawca dostarczone urządzenia/produkty zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: a. dostarczenie oraz montaż produktów spełniających minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, b. dostarczenie przedmiotów fabrycznie nowych, nie używanych, w pełni sprawnych, c. dostarczenie produktów oraz ich montaż na koszt własny bezpośrednio w placówce wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, d. rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, montaż, usunięcie i wywóz opakowań,uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, e. informowanie zamawiającego o terminie wykonania zamówienia co najmniej na 1 dzień roboczy przed terminem dostawy i rozpoczęcia realizacji, f. okazanie na każde żądanie Zamawiającego w stosunku do wskazanych w szczegółowych opisach zamówienia artykułów/produktów: atestów, certyfikatów, specyfikacji/opisów technicznych lub innych dokumentów stwierdzających zgodność z obowiązującymi normami i przepisami (o ile dotyczy) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół odbioru podpisany przez zamawiającego i wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Udzielenie gwarancji i rękojmi na wszystkie artykuły/urządzenia na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49406.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRUPĄ A&E SP. Z O.O., UL. SIELSKA 17A, 60-129 POZNAŃ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SIELSKA 17A 60-129 POZNAŃ
Kod pocztowy: 60-129
Miejscowość: POZNAŃ
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54221.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54221.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80835.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.