eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6.500.000 PLN przeznaczonego na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-01

Ogłoszenie nr 510132606-N-2019 z dnia 01-07-2019 r.

Zarząd Powiatu w Olkuszu: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6.500.000 PLN przeznaczonego na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551247-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540107750-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Olkuszu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000, ul. ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 032 6430414, 6476670, e-mail przetargi@sp.olkusz.pl, faks 326 430 490.
Adres strony internetowej (url): www.sp.olkusz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6.500.000 PLN przeznaczonego na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP.272.19.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6.500.000 PLN (słownie złotych: sześć milionów pięćset tysięcy) z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich. 2.Okres kredytowania: 2019 r. do końca 2024r. 3.Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2019 r. 4.Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych, przy czym kapitał spłacany będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego począwszy od 31.03.2020 r. do 31.12.2024 r., natomiast odsetki płatne będą do dnia 7-go po zakończeniu kwartału kalendarzowego za który zostaną naliczone. 5.Kapitał spłacany będzie w dwudziestu ratach kwartalnych na koniec każdego kwartału kalendarzowego, według następującego harmonogramu: - w roku 2020 - 100.000 PLN, tj. do dnia 31 marca - 25.000 PLN, do dnia 30 czerwca - 25.000 PLN, do dnia 30 września - 25.000 PLN, do dnia 31 grudnia - 25.000 PLN, - w roku 2021 - 100.000 PLN, tj. do dnia 31 marca - 25.000 PLN, do dnia 30 czerwca - 25.000 PLN, do dnia 30 września - 25.000 PLN, do dnia 31 grudnia - 25.000 PLN, - w roku 2022 - 100.000 PLN, tj. do dnia 31 marca - 25.000 PLN, do dnia 30 czerwca - 25.000 PLN, do dnia 30 września - 25.000 PLN, do dnia 31 grudnia - 25.000 PLN, - w roku 2023 - 100.000 PLN, tj. do dnia 31 marca - 25.000 PLN, do dnia 30 czerwca - 25.000 PLN, do dnia 30 września - 25.000 PLN, do dnia 31 grudnia - 25.000 PLN, - w roku 2024 - 6.100.000 PLN, tj. do dnia 31 marca - 1.525.000 PLN, do dnia 30 czerwca - 1.525.000 PLN, do dnia 30 września - 1.525.000 PLN, do dnia 31 grudnia - 1.525.000 PLN. Pierwsza rata kapitału płatna do 31.03.2020 r. a ostatnia do 31.12.2024r. 6. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie w okresach kwartalnych zgodnie z zasadą, że : stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego kwartalny okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku. 7. Odsetki spłacane będą do 7-go dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, którego dotyczą na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy, w której określona zostanie: 1) kwota odsetek, 2) stopa procentowa, 3) okres za jaki odsetki naliczono, 4) data płatności, 5) nr rachunku bankowego do dokonania wpłaty. 8.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania części ( lub całości) kredytu bez podania przyczyny. 10. W przypadku zamiaru niewykorzystania części (lub całości) kwoty kredytu, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie i zaproponuje zmianę ustalonego harmonogramu spłaty, w celu dostosowania kwoty spłat kredytu do wysokości kwoty uruchomionego kredytu. 11. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami. 12. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu , jego części lub poszczególnych rat bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, w tym m.in. opłat i prowizji. 13. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 14. W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu, a dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. 15. Kredyt uruchomiony będzie do 31.12.2019 roku jednorazowo lub w transzach. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z 3-dniowym wyprzedzeniem przed uruchomieniem transzy przez Wykonawcę. 16. Kredyt nie będzie obciążony żadnymi opłatami, prowizjami lub kosztami. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia on na stronie internetowej www.sp.olkusz.pl, w zakładce "Budżet i majątek" uchwały budżetowe za okres 2003-2018, sprawozdania budżetowe za lata 2003-2019 r., oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 858420.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: siedziba: Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa; Region Małopolski, Kraków ul. Pilotów 2
Kod pocztowy: 31-462
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 758940.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 758940.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1002550.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.