To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-16
Ogłoszenie nr 510129231-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy: 4WOG 1200.2712.42.2020 Roboty budowlane w podziale na 8 zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538692-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000,
ul. ul. Gen. Andersa
47,
44-121
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
261111371, e-mail
4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261111232.
Adres strony internetowej (url): https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
4WOG 1200.2712.42.2020 Roboty budowlane w podziale na 8 zadań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4WOG 1200.2712.42.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlana w podziale na 8 zadań: Zadanie nr 1 - Naprawa i konserwacja sanitariatu w budynku nr 2 na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach. Zadanie nr 2 - Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynku nr 13 (parter) na terenie 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach. Zadanie nr 3 - Wymiana ogrodzenia na terenie kompleksu przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni Raciborskiej Zadanie nr 4 - Prace konserwacyjno-malarskie pomieszczeń magazynów służby żywności bud. Nr 53. Zadanie nr 5 - Prace konserwacyjno-malarskie pomieszczeń Służby Dyżurnej bud. Nr 2. Zadanie nr 6 - Prace konserwacyjno-malarskie bud. 42 w kompleksie K-1111, budynek magazynowy. Zadanie nr 7 - Wymiana niedrożnego odcinka kanalizacji sanitarnej K-1111. Zadanie nr 8 - Konserwacja elementów wideostrzelnicy nr 104 na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: a. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; b. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania nr 1; c. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania nr 1; d. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ dla zadania nr 2; e. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ dla zadania nr 2; f. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ dla zadania nr 3; g. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ dla zadania nr 3; h. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ dla zadania nr 4; i. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ dla zadania nr 4; j. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ dla zadania nr 5; k. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ dla zadania nr 5; l. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ dla zadania nr 6; m. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 17 do SIWZ dla zadania nr 6; n. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 18 do SIWZ dla zadania nr 7; o. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ dla zadania nr 7; p. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 20 do SIWZ dla zadania nr 8; q. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 21 do SIWZ dla zadania nr 8.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45310000-3, 45331100-7, 45110000-1, 45340000-2, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz Kodeksu cywilnego. 2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem przewidzianym w ustawie Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan ppłk Wojciech GĘBKA, kontakt: 261111600 *; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, ZNAK SPRAWY 4WOG.1200.2712.42.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. o Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. o zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm. 53), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia. o W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i. nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Naprawa i konserwacja sanitariatu w budynku nr 3 na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133302.99
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLBUD Sylwester Brzozowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
163962.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynku nr 13 (parter) na terenie 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43493.82
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STEENVAST-PROJEKT Daniel Froncek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53497.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wymiana ogrodzenia na terenie kompleksu przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni Raciborskiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158087.81
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo Budowlana Jerzy Bandurski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
194448.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Prace konserwacyjno-malarskie pomieszczeń magazynów służby żywności bud. Nr 53 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32985.11
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUD-MAL 2 Kuś Antecki Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40571.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Prace konserwacyjno-malarskie pomieszczeń Służby Dyżurnej bud. Nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z art. 7 ust. 1 Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości. Uzasadnienie : W dniu 22.06.2020 r. Zamawiający poinformował, w oparciu o art. 85 ust. 2 ustawy PZP w związku z art. 85 ust. 4, trzech Wykonawców o możliwości samodzielnego przedłużenia terminu związania ofert oraz ważności wadium o 30 dni, tj. do 24.07.2020 r. Omyłkowo nie poinformowano jednego z Wykonawców, który na dzień poinformowania był wykonawca najkorzystniejszym. Niniejsza czynność narusza dyspozycje art. 7 ust. 1 Zamawiający przeprowadza postępowanie w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców, zatem z powodu omyłkowego nie poinformowania jednego z Wykonawców o przysługującej mu możliwości, co doprowadziło do nierównego traktowania wszystkich wykonawców Zamawiający unieważnienia postępowania dla zadania nr 5. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Prace konserwacyjno-malarskie bud. 42 w kompleksie K-1111, budynek magazynowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z art. 7 ust. 1 Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości. Uzasadnienie : W dniu 22.06.2020 r. Zamawiający poinformował, w oparciu o art. 85 ust. 2 ustawy PZP w związku z art. 85 ust. 4, trzech Wykonawców o możliwości samodzielnego przedłużenia terminu związania ofert oraz ważności wadium o 30 dni, tj. do 24.07.2020 r. Omyłkowo nie poinformowano jednego z Wykonawców, który na dzień poinformowania był wykonawca najkorzystniejszym. Niniejsza czynność narusza dyspozycje art. 7 ust. 1 Zamawiający przeprowadza postępowanie w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców, zatem z powodu omyłkowego nie poinformowania jednego z Wykonawców o przysługującej mu możliwości, co doprowadziło do nierównego traktowania wszystkich wykonawców Zamawiający unieważnienia postępowania dla zadania nr 6. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wymiana niedrożnego odcinka kanalizacji sanitarnej K-1111. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120460.35
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Instalacyjno-Budowlana Instalacje Gazowe-Sanitarne-Grzewcze Jacek Ryś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
148166.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Konserwacja elementów wideostrzelnicy nr 104 na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wpłynęła jedna oferta firmy : Technika Grzewcza i Sanitarna KOS Rafał, ul. Kochcicka 37, 42-713 Kochanowice z kwotą 295 713,24 zł brutto. Zamawiający na to zadanie przeznaczył 249 986,15 zł brutto. Z powyższego powodu Zamawiający unieważnia postępowanie dla zadania nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych - podziały geodezyjne nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.