eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Usługa rozdrobnienia odpadów o kodzie 20 03 07, 20 02 01 i 20 01 08 pochodzących z Zakładu Zagospodarowanie Odpadów Olszowa Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15

Ogłoszenie nr 510128472-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.: Usługa rozdrobnienia odpadów o kodzie 20 03 07, 20 02 01 i 20 01 08 pochodzących z Zakładu Zagospodarowanie Odpadów Olszowa Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544108-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25094533300000, ul. Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 78 211 90, e-mail biuro@zzo-olszowa.pl, faks 627 514 166.
Adres strony internetowej (url): http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy: www.zzo-olszowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa rozdrobnienia odpadów o kodzie 20 03 07, 20 02 01 i 20 01 08 pochodzących z Zakładu Zagospodarowanie Odpadów Olszowa Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/ZZO/2020/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w celu rozdrobnienia odpadów o kodzie 20 03 07, 20 02 01 i 20 01 08 pochodzących z terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno. 2. Miejscem wykonywania przedmiotu umowy jest teren zakładu zagospodarowania odpadów, pod adresem: Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno. 3. Wykonawca będzie wykonywał usługę przy użyciu specjalistycznego sprzętu, tj. mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego wyposażonego w separator magnetyczny. 4. Rozdrabniacz będzie przystosowany do rozdrobnienia odpadów wielkogabarytowych frakcji w zakresie 100-150mm. 5. Wykonawca dostarczy rozdrabniacz o minimalnej wydajności: 1) rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - 8 Mg/mth; 2) rozdrabnianie odpadów o kodzie 20 02 01 i 20 01 08 - 20 Mg/mth. Nie osiągnięcie wymagalnych minimalnych wydajności będzie skutkować naliczaniem kar umownych. 6. Wykonawca będzie realizował usługę w dni robocze w godzinach od 07:00 do 17:00. 7. Zamawiający informuje, że masa odpadów kierowana do rozdrabniania ustalona jest na podstawie wagi Zamawiającego posiadającej świadectwo legalizacji, znajdującej się na terenie ZZO Olszowa. Waga Zamawiającego posiada dokładność ważenia do +/- 20 kg. Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowego ważenia odpadów, ale na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Załadunek odpadów do maszyny rozdrabniającej zapewnia Zamawiający własną ładowarką kołową o pojemności łyżki 4 m3. 9. Odpady rozdrobnione przez rozdrabniacz będą magazynowane na terenie siedziby Zamawiającego. 10. Bieżące prace polegające na pryzmowaniu rozdrobnionych odpadów oraz magazynowania rozdrobnionych odpadów po zakończeniu dziennego cyklu pracy rozdrabniacza należą do Zamawiającego. 11. Zapewnienie ciągłości pracy oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w tym paliwa, należy do Wykonawcy. 12. Wykonawca zapewnia transport rozdrabniacza, (dojazd z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i powrót z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy), rozładunek, a koszt transportu zostanie wliczony w cenę usługi. 13. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie rozliczana zgodnie z zapisami umowy oraz powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania i organizacji pracy Zamawiającego, niezagrażający mieniu Zamawiającego i bezpieczeństwa pracowników, a tym samym do stosowania się do przepisów ppoż., bhp i ochrony środowiska obowiązujących u Zamawiającego. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie na terenie zakładu Zamawiającego. 16. Wykonawca dokona niezbędnych czynności mających na celu właściwą realizację przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność techniczną za cały przebieg wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in. pozostawienie porządku po zakończeniu pracy w każdym dniu realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również za szkody spowodowane przez podwykonawcę. 20. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości odpadów: o o kodzie 20 03 07 - około 300 Mg. o o kodzie 20 02 01 i 20 01 08 - około 550 Mg 21. Zamawiający informuje, iż podana w punkcie 20 ilość odpadów stanowi jedynie przybliżoną wielkość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczna masa odpadów uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i potwierdzona zostanie w protokole zdawczo odbiorczym. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przekaże do Wykonawcy mniejszą lub większą od prognozowanej ilość odpadu. 22. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością uwzględniając zawodowy charakter tej działalności. 23. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami umowy oraz powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 24. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia - po wcześniejszym pisemnym ustaleniu terminu jej przeprowadzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90513000-6, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48428.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rowaj Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Powodowo 49
Kod pocztowy: 64-200
Miejscowość: Wolsztyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34993.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34993.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50184
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.