To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-15
Ogłoszenie nr 510128472-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.
Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.: Usługa rozdrobnienia odpadów o kodzie 20 03 07, 20 02 01 i 20 01 08 pochodzących z Zakładu Zagospodarowanie Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544108-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25094533300000,
ul. Olszowa, ul. Bursztynowa
55,
63-600
Kępno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 78 211 90, e-mail
biuro@zzo-olszowa.pl, faks
627 514 166.
Adres strony internetowej (url): http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy: www.zzo-olszowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: podmiot prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa rozdrobnienia odpadów o kodzie 20 03 07, 20 02 01 i 20 01 08 pochodzących z Zakładu Zagospodarowanie Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):7/ZZO/2020/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w celu rozdrobnienia odpadów o kodzie 20 03 07, 20 02 01 i 20 01 08 pochodzących z terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno. 2. Miejscem wykonywania przedmiotu umowy jest teren zakładu zagospodarowania odpadów, pod adresem: Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno. 3. Wykonawca będzie wykonywał usługę przy użyciu specjalistycznego sprzętu, tj. mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego wyposażonego w separator magnetyczny. 4. Rozdrabniacz będzie przystosowany do rozdrobnienia odpadów wielkogabarytowych frakcji w zakresie 100-150mm. 5. Wykonawca dostarczy rozdrabniacz o minimalnej wydajności: 1) rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - 8 Mg/mth; 2) rozdrabnianie odpadów o kodzie 20 02 01 i 20 01 08 - 20 Mg/mth. Nie osiągnięcie wymagalnych minimalnych wydajności będzie skutkować naliczaniem kar umownych. 6. Wykonawca będzie realizował usługę w dni robocze w godzinach od 07:00 do 17:00. 7. Zamawiający informuje, że masa odpadów kierowana do rozdrabniania ustalona jest na podstawie wagi Zamawiającego posiadającej świadectwo legalizacji, znajdującej się na terenie ZZO Olszowa. Waga Zamawiającego posiada dokładność ważenia do +/- 20 kg. Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowego ważenia odpadów, ale na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Załadunek odpadów do maszyny rozdrabniającej zapewnia Zamawiający własną ładowarką kołową o pojemności łyżki 4 m3. 9. Odpady rozdrobnione przez rozdrabniacz będą magazynowane na terenie siedziby Zamawiającego. 10. Bieżące prace polegające na pryzmowaniu rozdrobnionych odpadów oraz magazynowania rozdrobnionych odpadów po zakończeniu dziennego cyklu pracy rozdrabniacza należą do Zamawiającego. 11. Zapewnienie ciągłości pracy oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w tym paliwa, należy do Wykonawcy. 12. Wykonawca zapewnia transport rozdrabniacza, (dojazd z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i powrót z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy), rozładunek, a koszt transportu zostanie wliczony w cenę usługi. 13. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie rozliczana zgodnie z zapisami umowy oraz powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania i organizacji pracy Zamawiającego, niezagrażający mieniu Zamawiającego i bezpieczeństwa pracowników, a tym samym do stosowania się do przepisów ppoż., bhp i ochrony środowiska obowiązujących u Zamawiającego. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie na terenie zakładu Zamawiającego. 16. Wykonawca dokona niezbędnych czynności mających na celu właściwą realizację przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność techniczną za cały przebieg wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in. pozostawienie porządku po zakończeniu pracy w każdym dniu realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również za szkody spowodowane przez podwykonawcę. 20. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości odpadów: o o kodzie 20 03 07 - około 300 Mg. o o kodzie 20 02 01 i 20 01 08 - około 550 Mg 21. Zamawiający informuje, iż podana w punkcie 20 ilość odpadów stanowi jedynie przybliżoną wielkość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczna masa odpadów uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i potwierdzona zostanie w protokole zdawczo odbiorczym. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przekaże do Wykonawcy mniejszą lub większą od prognozowanej ilość odpadu. 22. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością uwzględniając zawodowy charakter tej działalności. 23. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami umowy oraz powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 24. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia - po wcześniejszym pisemnym ustaleniu terminu jej przeprowadzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90513000-6, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48428.69
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rowaj Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34993.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Budowa budynku pawilonu sportowego przy stadionie w Kępnie oraz wymiana oświetlenia na boiskach piłkarskich
- Remont elewacji kamienicy położonej ul. Rynek 41 w Kępnie
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie"
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- Czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej zamkniętej (WKF - z) wraz z przeglądem komory i infrastruktury towarzyszącej
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.