eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Roźwienica › Remont budynku Pałacu w Roźwienicy - remont elewacji budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15

Ogłoszenie nr 510127404-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.

Gmina Roźwienica: Remont budynku Pałacu w Roźwienicy - remont elewacji budynku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548757-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Roźwienica, Krajowy numer identyfikacyjny 54937000000000, ul. Roźwienica 1, 37-565 Roźwienica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 622-58-87, e-mail gdula@op.pl, faks 166 225 822.
Adres strony internetowej (url): www.rozwienica.itl.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Pałacu w Roźwienicy - remont elewacji budynku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane: Remont elewacji Pałacu w Roźwienicy. Zakres robót obejmuje: - odbicie tynku na cokole budynku - wykucie starych spoin - spoinowanie murów i wykucie bruzd - montaż prętów stalowych w spoinach - oczyszczenie i gruntowanie podłoża - naprawa podłoża i oczyszczenie powierzchni muru - nałożenie obrzutki zwiększającej przyczepność, - wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych na ościeżach - zdjęcie farby emulsyjnej z elementów architektonicznych, profili i listew dekoracyjnych - naprawa elementów architektonicznych, profili i listew dekoracyjnych - rozbiórka i wykonanie obróbek blacharskich - przyklejenie warstwy siatki - nałożenie i zatarcie tynku - malowanie tynków zewnętrznych Ilekroć w przedmiarze i kosztorysie użyto nazw własnych dla materiałów zamawiający informuje, iż użyto ich jedynie jako nazwy przykładowe a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych. Wszystkie prace wykonywane będą w obiekcie zabytkowym objętym ścisła ochroną konserwatorską. W przedmiotowym obiekcie mieści się Urząd Gminy i trwa w nim praca urzędu. Zakres prac określono w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. Kolor elewacji zgodnie z załączonymi rysunkami elewacji. Nad wyjściem należy odtworzyć elementy ozdobne sztukatorskie zgodnie z elementami znajdującymi się po prawej stronie wejścia. Z uwagi na konieczność przedstawienia kosztorysu ofertowego w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony zabytków w z siedzibą w Przemyślu Zamawiający wymaga aby kosztorys ofertowy Wykonawcy zawierał następujące elementy: - strona tytułowa (z nośnikami cenowymi r-g, KO, KZ, Zysk) - szczegółowy przedmiar robót - kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych - tabelę elementów scalonych W załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii: - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem Zamawiający ustala poniższy harmonogram wykonania i płatności za wykonany przedmiot zamówienia: - I transza po wykonaniu częściowego zakresu robót obejmująca część robót w wysokości ok. 150 000,00 zł brutto płatna do dnia 30.09.2020 r. - II transza za pozostałe roboty po zakończeniu realizacji całości umowy tj. po dniu 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia lecz płatność musi zostać podzielona jak ustalono powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45212353-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 604254.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane KONTUR Bogusław Majchrowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krasiczyn 100
Kod pocztowy: 37-741
Miejscowość: Krasiczyn
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 534154.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 534154.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 678500.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.