eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › RDW w Hrubieszowie. Dostawa piasku do ZUD

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-10

Ogłoszenie nr 510124142-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie: RDW w Hrubieszowie. Dostawa piasku do ZUD

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544699-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Grabowiecka , 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. , e-mail rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://zdw.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

RDW w Hrubieszowie. Dostawa piasku do ZUD

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R3.ST.372.14.2020.nn

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa piasku w ilości 300 Mg do zimowego utrzymania dróg na plac składowy OD w Tyszowcach, ul. Wielka 103, 22-630 Tyszowce. 2. Zakres dostaw obejmuje: a) Piasek do ZUD powinien być dobrej jakości, posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności wystawione przez laboratorium nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Dostarczany piasek musi być zgodny z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230 poz.1960) z późniejszymi zmianami i posiadać uziarnienie od 0,1 do 1 mm, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, ziemia, ił, glina, torf, itp. b) Zakwestionowane przez Zamawiającego partie piasku, jako nie spełniające wymogów ze względu na zanieczyszczenia organiczne, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia piasku wolnego od wad w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. c) Dostarczenie trzech partii piasku nie spełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym. d) Koszt załadunku, transportu, ważenia, rozładunku i bieżącego pryzmowania wliczony jest w wartość wynagrodzenia za wykonanie dostawy. e) Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne elementy dostawy. f) Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy aktualne orzeczenie o przydatności materiału do zimowego utrzymania dróg, które potwierdzi jego zgodność z wymogami, o których mowa w pkt. 1. g) Wykonawca na co najmniej 3 dni przed dostawą pierwszej partii telefonicznie uzgodni z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego harmonogram dostaw poszczególnych partii piasku, celem zabezpieczenia możliwości odbioru dostarczonego piasku przez pracownika Obwodu Drogowego. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli organoleptycznej wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczany piasek spełnia wymagania, o których mowa w pkt. 1 i) Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy. Ważenie winno zostać dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę do wydania dowodu Wz, sporządzenia protokołu odbioru dostawy i wystawienia faktury. Koszty ważenia ponosi Wykonawca. j) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7674.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo - Transportowe i Handel Józef Kowalewski
Email wykonawcy: transport.kow@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Nowa 21
Kod pocztowy: 22-500
Miejscowość: Hrubieszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9963.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9963.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9963.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.