eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowa Dęba w miejscowości Chmielów przy ul. Strefowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-09

Ogłoszenie nr 510122967-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.

Gmina Nowa Dęba: Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowa Dęba w miejscowości Chmielów przy ul. Strefowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544700-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowa Dęba, Krajowy numer identyfikacyjny 83040954800000, ul. ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8462671, e-mail gmina@nowadeba.pl, faks 15 8465137.
Adres strony internetowej (url): www.nowadeba.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowa Dęba w miejscowości Chmielów przy ul. Strefowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RL.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przygotowanie i opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowa Dęba w miejscowości Chmielów przy ulicy Strefowej obejmującego obszar o powi-erzchni ok. 135 ha wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu. 2. Niezbędny zakres prac planistycznych do prawidłowego i kompletnego wykonania przed-miotu zamówienia obejmuje w szczególności: o Wykonanie opracowania ekofizjograficznego. o Wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej. o Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. o Wykonanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. o Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. o Przygotowanie danych niezbędnych do wywiązania się Gminy z obowiązku sprawozdaw-czego - opracowanie danych niezbędnych do uzupełnienia sprawozdania PZP-1. o Przygotowanie projektów uchwał i rozstrzygnięć o rozpatrzeniu wniosków i uwag do pro-jektu planu oraz o uchwaleniu planu wraz z niezbędnymi załącznikami. o Przygotowanie projektów obwieszczeń i ogłoszeń o podjęciu uchwał o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego oraz o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu wraz z załącznikami. o Przygotowanie projektów zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego dla instytucji i organów opiniujących i uzgadniających wraz z rozdzielni-kiem i załącznikami. 3. Zajęcie merytorycznego stanowiska: o do rozpatrzenia złożonych wniosków do projektu planu miejscowego o do wprowadzenia zamian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień o do rozpatrzenia złożonych uwag dotyczących wyłożonego projektu planu miejscowego o do rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody Podkarpackiego w przypadku zaskarżenia planu miejscowego w trybie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym 4. Przygotowanie wystąpień: o uzyskanie opinii o projekcie planu miejscowego, w tym opinii gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej wraz z niezbędnymi załącznikami o uzgodnienie projektu planu miejscowego wraz z niezbędnymi załącznikami o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne wraz z niezbędnymi załącznikami w razie takiej konieczności. 5. Wprowadzania zmian do projektu planu miejscowego wynikających: o z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień o z rozpatrzenia uwag do projektu planu miejscowego o z prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie planu miejscowego o z rozstrzygnięć sądu administracyjnego dotyczącego zaskarżenia w trybie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym 6. Ponawiania czynności wraz z przygotowaniem odpowiednich dokumentów wynikających: o z uwzględnienia przez Burmistrza lub Radę Gminy uwag do projektu planu miejscowego, o z prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie planu miejscowego, o z rozstrzygnięć sądu administracyjnego dotyczącego zaskarżenia w trybie ustawy z dnia marca 1990 r. o samorządzie gminnym, 7. Prezentacji projektu planu miejscowego oraz zagadnień wynikających z czynności związa-nych ze sporządzeniem planu miejscowego na forum podczas: o posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, o na komisjach stałych oraz sesjach Rady Miejskiej w Nowej Dębie, o w trakcie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami 8. Przygotowanie uchwały w/s uchwalenia planu miejscowego wraz z załącznikami oraz dokumentacją planistyczną celem przedstawienia Wojewodzie do oceny ich zgodności z przepisami prawnymi i publikacji w dzienniku urzędowym. 9. Przygotowanie projektów uzasadnień ewentualnych skarg do sądu administracyjnego na rozstrzygniecie nadzorcze Wojewody, w uzgodnieniu z osobą prowadzącą obsługą prawną zamawiającego lub przedstawicielem gminy. 10. Granice opracowania planu okresla załącznik nr 6 do SIWZ 11. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, - zamawiający nie okresla wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników świadczących usługi w ramach realizacji niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instytut Rozwoju Miast i Regionów 03-728 Warszawa
Email wykonawcy: sekretariat@irmir.pl
Adres pocztowy: Ul. Targowa 45
Kod pocztowy: 03-728
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37884.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109224.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.