eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-24

Ogłoszenie nr 510111679-N-2020 z dnia 24-06-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej im. s.M. Benodyny Koterbianki: świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541155-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. s.M. Benodyny Koterbianki, Krajowy numer identyfikacyjny 31277400000000, ul. Partyzancka 8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 364 254, e-mail dps@powiat-ostrowski.pl, faks 627 355 473.
Adres strony internetowej (url): http://www.dpsostrowwlkp.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS.371.02.2020.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Załącznik do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków w tym diet dla 44 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej kobiet i mężczyzn bez możliwości dzierżawienia pomieszczeń w/w Domu. 2. Przedmiot zamówienia obejmować będzie następujące diety: a) normalna- śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja b) lekka- śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja c) cukrzyca - śniadanie, II śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja d) cukrzyca niskotłuszczowa - śniadanie, II śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja e) wysokobiałkowa - śniadanie, II śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja f) niskotłuszczowa - śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy, kolacja g) inna w zależności od zlecenia lekarza 3. Wykonawca dostarczy posiłki w atestowanych do transportu żywności naczyniach i termosach zapewniających odpowiednią temperaturę zgodnie z HACCP tut. Domu: a) gorące zupy nie mniej niż 75oC, b) gorące drugie danie nie mniej niż 68oC, c) gorące napoje nie mniej niż 80oC, d) sałatki i surówki nie mniej niż 4oC. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy poporcjowane: wędliny, sery, warzywa, mięso, masło, ciasto, pieczywo. W zależności od rodzaju posiłku dodatkowego również ten posiłek. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać posiłki z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie używając produktów typu instant oraz gotowych produktów np. mrożone kluski, pierogi, gotowe pyzy, sosy z paczki itp. 6. Podstawę do sporządzania posiłków stanowi wykaz norm żywieniowych opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia. Zamawiający w przypadku zmian poszczególnych przedziałów przedstawi Wykonawcy nowy podział. Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania nowego podziału dokona nowego wykazu norm. 7. Godziny dostarczania posiłków: a) śniadanie i II śniadanie od godziny 8:00 do godziny 8:30, b) obiad , posiłek dodatkowy od godziny 12:00 do godziny 12:30 c) kolacja od godziny 17:30 do godziny18:00. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania kolacji wraz z obiadem, jeżeli nie stanowi ona posiłku ciepłego. Należy wówczas dostarczyć herbatę expressową i cukier. 9. Wykonawca we własnym zakresie uzgodni z dietetykiem i przedstawi Zamawiającemu dekadowy jadłospis. 10. Jadłospis dekadowy musi być sporządzony i zatwierdzony przez dietetyka Wykonawcy osobno dla każdej z diet z uwzględnieniem: gramatury, kaloryczności, białka, tłuszczu, węglowodanów, witaminy A i C. 11. Wykonawca przedstawi zamawiającemu jadłospis dekadowy dla każdej z diet z 5 - dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający sprawdzi jadłospis w terminie dwóch dni od daty otrzymania. W przypadku nie zatwierdzenia jadłospisu wykonawca przedstawi nową propozycję w terminie kolejnych dwóch dni tak, aby zamawiający miał możliwość akceptacji jadłospisu. 12. Zamawiający wymaga, aby dostarczane posiłki były zróżnicowane pod względem rodzajowym. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość powtórzenia się posiłku dwa razy w dekadzie za uprzednią zgodą mieszkańców Domu. 14. Pierwszy jadłospis zostanie dostarczony Zamawiającemu nie później niż 1 dzień od dnia podpisania umowy. 15. Proponowany jadłospis dekadowy powinien zawierać: 15.1 ciasta w niedzielę i w święta, również jeżeli w dekadzie przypadnie: w Wigilię i w Wielką Sobotę dla wszystkich diet. Rodzaje ciast: sernik, makowiec, piernik, babka (w ilości 10 szt. o wadze 400 g), szarlotka, biszkopt z galaretką, ptasie mleczko, kruche z owocem, drożdżowe, W-Z, skubaniec. Ciasta w ilości 2 blachy, rozmiar blachy 530 na 325 mm typ G N1/1. 15.2 produkty wymienione w załączonych propozycjach dla każdej z diet uwzględniając, aby: a) śniadanie składało się z : zupy mlecznej - 5 razy w dekadzie, pieczywa, masła - 5 razy w dekadzie, margaryny - 5 razy w dekadzie, wędliny lub pasty lub sera lub inne z propozycji wymienionych w tabeli, napoju, warzyw, dodatków, b) II śniadanie dla diet składało się z propozycji wymienionych w tabeli, c) obiad składał się z: zupy, dania głównego w tym: 5 x mięso, 1 x kluski lub pierogi, lub naleśniki lub omlety, 1x ryba, 3 x inne z propozycji wymienionych w tabeli, warzywa, napoju d) podwieczorek dla diet składał się z propozycji wymienionych w tabeli, e) posiłek dodatkowy składał się z propozycji wymienionych w tabeli, z minimum 2 propozycji wymienionych w tabeli f) kolacja składała się z: pieczywa, masła - 5 razy w dekadzie, margaryny - 5 razy w dekadzie, wędliny lub pasty lub sera lub inne z propozycji wymienionych w tabeli, herbaty expressowej, Zamawiający wymaga, aby mieszkańcy otrzymywali jeden raz w dekadzie ciepłą kolację. 15.3 Zamawiający wymaga, aby Wieczerza Wigilijna składała się z następujących tradycyjnych dań: barszcz czerwony z uszkami 400 ml, ziemniaki 150 g, ryba smażona zgodna z tradycją 150 g, kapusta z grzybami 150 g, kompot z suszu 250 ml, makiełki 150 g, śledź w śmietanie 150 g. 15.4 Zamawiający wymaga, aby śniadanie Wielkanocne w I i II dzień Świąt składało się z następujących produktów: biała kiełbasa 100 g, chrzan 5 g, dwa jajka 50- 60 g, majonez 5 g, masło 20 g, szynka 20 g, pieczywo - 120 g. 16. Dzienną ilość posiłków i diet uwarunkowaną aktualną liczbą mieszkańców, Zamawiający ustali z Wykonawcą na podstawie pisemnego zamówienia dzień wcześniej do godziny 9:00. W przypadku zmiany ilości posiłków i diet Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie do godziny 15:00 dnia poprzedniego. 17. Przygotowywanie i transportowanie posiłków będzie odbywać się z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów sanitarno - higienicznych. 18. Zamawiający zwróci Wykonawcy po wydanych posiłkach brudne pojemniki wraz z niewydanymi resztkami posiłków i odpadkami w godzinach: a) śniadanie od godziny 10:00 do godziny 11:00 b) obiad od godziny 14:00 do godziny 15:00 c) kolacja po godzinie 20:00 19. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru termosów po kolacji dnia następnego. 20. Zamawiający wymaga aby w ramach zamówienia Wykonawca zaopatrzy imprezy zorganizowane przez Dom Pomocy Społecznej. Wykaz imprez wraz z menu znajduje się w załączniku nr 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewielkich zmian w ilościach osób biorących udział w imprezach zorganizowanych przez Dom. 21. Zamawiający wymaga aby w ramach zamówienia Wykonawca przygotował dla 44 mieszkańców Domu paczkę świąteczną z okazji Świąt Bożego Narodzenia o następującej zawartości: kawa mielona 100 g, herbata czarna ekspresowa - 25 torebek, pierniki - 100 g, czekolada mleczna - 100 g. Wyżej wymienione paczki zostaną rozdane 22 grudnia 2020 roku i 22 grudnia 2021 roku. 22. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia dostarczał następujące produkty: a) raz w miesiącu 1 słoik dżemu niskosłodzonego o zróżnicowanych smakach (np. truskawka, wiśnia, brzoskwinia), po 250 g każdy słoik, b) raz w miesiącu margaryna typu Rama do smarowania pieczywa - w ilości 1 sztuka o wadze 250 g c) raz w miesiącu herbata czarna ekspresowa - 1 paczka po 100 sztuk torebek, d) 24 blachy ciasta (rozmiar blachy G N1/1 o wymiarach 530 x 325 mm) na inne nie ujęte w wykazie imprez okoliczności. Rodzaje ciasta wskaże Zamawiający spośród: sernik, makowiec, piernik, szarlotka, biszkopt z galaretką, ptasie mleczko, kruche z owocem, drożdżowe, W-Z, skubaniec. 23. Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia podania. Pobór próbek i ich przechowywanie następuje zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. nr 80 poz. 545).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 743518.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Restauracja pod Dzwonem, Przemysław Paszek
Email wykonawcy: a.paszek@onet.eu
Adres pocztowy: Chwaliszewska 10
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 770237.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 770237.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1551396.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.