eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanowo › "Kulturalna Stajenka" - adaptacja pomieszczeń wraz z dostawą i montażem mebli oraz dostawą i montażem sprzętu audiowizualnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-30

Ogłoszenie nr 510107843-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.

Gminne Centrum Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Bojanowie: "Kulturalna Stajenka" - adaptacja pomieszczeń wraz z dostawą i montażem mebli oraz dostawą i montażem sprzętu audiowizualnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie dofinansowane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Działanie: Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER, Poddziałanie: Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem w zakresie: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534503-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiającym jest Gminne Centrum Kultury Sportu Turystyki i Rekreacji w Bojanowie, ul. Ratuszowa 10A, 63-940 Bojanowo, tel. 65 54 56 411, e-mail: gc@gminabojanowo.pl Na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) przygotowującym i przeprowadzającym niniejsze postępowanie jest Gmina Bojanowo, Urząd Miejski w Bojanowie, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowie.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Centrum Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Bojanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30230395900000, ul. ul. Ratuszowa , 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5456393, 5456411, e-mail gminnecentrum-bojanowo@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://gc.gminabojanowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kulturalna Stajenka" - adaptacja pomieszczeń wraz z dostawą i montażem mebli oraz dostawą i montażem sprzętu audiowizualnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie pn. "Kulturalna Stajenka" - adaptacja pomieszczeń wraz z dostawą i montażem mebli oraz dostawą i montażem sprzętu audiowizualnego podzielone jest na 3 części: Część A - Roboty budowlane Część B - Dostawa i montaż mebli Część C - Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego 1. Część A Zamówienia obejmuje roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe - wykucie stolarki okiennej i drzwiowej - rozbiórka ścianek działowych i kominka murowanego - rozebranie wykładzin ściennych i podłogowych z płytek - rozebranie wykładzin PCV i posadzek z deszczułek - wywóz i utylizacja odpadów b) roboty murarsko - tynkarskie - nowe ścianki działowe - uzupełnienia ścian - tynki wewnętrzne na nowych ściankach i zamurowaniach c) izolację ciśnieniową ścian d) szpachlowanie, malowanie i okładziny ścienne z płytek - zeskrobanie starych powłok malarskich i zagruntowanie podłoża - wzmocnienie spękanego tynku poprzez wklejenie siatki z włókna szklanego - szpachlowanie sufitów i ścian - malowanie sufitów i ścian farbą akrylowo - emulsyjną - lakierowanie imitacji belek drewnianych na suficie - okładziny ścian pomieszczeń zaplecza płytkami e) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej f) posadzki - wyrównanie istniejących podłoży betonowych - posadzki z płytek podłogowych na kleju w pomieszczeniach zaplecza - posadzka z paneli podłogowych ułożonych na izolacji z folii i płyt Eko g) roboty elektryczne h) roboty sanitarne 2. Część B Zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli, takich jak: Lp. Nazwa Ilość 1. krzesło barowe hocker 5 2. mobilny podest sceniczny 100x200 4 3. fotel 2 4. kanapa 2 osobowa 1 5. kanapa 3 osobowa 1 6. stół 6 7. krzesło 40 8. meble kuchenne kpl. 1 9. lodówka wolnostojąca 1 10. płyta grzejna ceramiczna 1 11. okap kuchenny 1 12. zmywarka do zabudowy 1 13. szafa do zabudowy 1 14. szafy do łazienki kpl. 1 15. roletki okienne w kasecie 3 16 stoły składane 7 Szczegółowy zakres części B zawarty jest w załączniku do SIWZ. 3. Część C Zamówienia obejmuje dostawę i montaż sprzętu audiowizualnego, takiego jak: - szafa dystrybucyjna 19" stojąca - 1 szt., - elementy nagłośnienia - głośnik naścienny - 4szt., - wyposażenie szaf dystrybucyjnych 19" - urządzenie aktywne - wzmacniacz miksujący mono 120W,4 wejścia mikrofonowe Phantom, wejście aux, wyjście liniowe, korektor - 1 kpl., - wyposażenie szaf dystrybucyjnych 19" - urządzenie aktywne - Odtwarzacz CD/MP3 z tunerem - 1 kpl., - wyposażenie szaf dystrybucyjnych 19" - urządzenie aktywne - zestaw 2-mikrofonowy bezprzewodowy z regulacja głośności - 1 kpl., - mocowanie uchwytami projektorów o ciężarze do 25.0 kg na ściągach i konstrukcjach - 1 szt., - projektor DLP 1600x1200, 16:9, 3200 LM wielkość obrazu 36-300 cali - 1 szt., - przewód HDMI 15m 24AWG v1.Ethernet H1152 - 1 szt., - ekran elektryczny sterowanie z przycisku i na pilota (200 x 150 lub 260 x147) - 1 szt., - uruchomienie systemu i szkolenie obsługi. Szczegółowy zakres części C zawarty jest w załączniku do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45400000-1, 39000000-2, 32321200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Roboty budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111541.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROK BUD Zakład Ogólnobudowlany Łukasz Prokocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Czeladź Wielka 18
Kod pocztowy: 56-210
Miejscowość: Wąsosz
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128530.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128530.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148048.10
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33873.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Oprema Tomasz Turek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fryderyka Chopina 8a/7
Kod pocztowy: 42-480
Miejscowość: Poręba
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44508.78
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12874.36
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mantis Łukasz Babulewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworska 64/9
Kod pocztowy: 15-756
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14514.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14514.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15600.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.