To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-30
Ogłoszenie nr 510107570-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Wykonanie właściwych robót w ramach zadania pn.: "Stabilizacja skarpy i odbudowa drogi powiatowej nr 3232D w miejscowości Międzygórze, km 6+200 - 6+480"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537746-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 89072385800000,
ul. Objazdowa
20,
57-300
Kłodzko, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748680180, e-mail
sekretariat@zdp.klodzko.pl, faks
748680190.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.bip.klodzko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie właściwych robót w ramach zadania pn.: "Stabilizacja skarpy i odbudowa drogi powiatowej nr 3232D w miejscowości Międzygórze, km 6+200 - 6+480"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP.2000/AZ/04/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: Wykonanie właściwych robót w ramach zadania pn.: "Stabilizacja skarpy i odbudowa drogi powiatowej nr 3232D w miejscowości Międzygórze, km 6+200 - 6+480". 2. Przed-miotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Zakres prac, obejmuje m.in.: 1) wykonanie kanalizacji; 2) roboty drogowe: roboty ziemne i rozbiórkowe; wykonanie nawierzchni bitumicznych; wykonanie chodników z kostki kamiennej; wykonanie ścieku z kostki kamiennej; wykonanie trawnika; wykonanie poboczy gruntowych; odbudowa istniejących nawierzchni utwardzonych; montaż barier drogowych; roboty pozostałe; 3) organizacja ruchu docelowego: wykonanie oznakowania pionowego; wykonanie oznakowania poziomego; 4) wprowadzenie organizacji ruchu zastępczego na czas robót; 5) wykonanie murów oporowych stabilizujących; 6) przebudowa linii SN i nN; 7) przebudowa linii kablowej telekomunikacyjnej; 8) wykonanie oświetlenia ulicznego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowe warunki wykonania robót określają: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - roboty budowlane (projekt wykonawczy, projekt budowlany, SSTWiOR- droga, SSTWiOR - mur oporowy, przedmiar robót), 2) załącznik nr 2 do SIWZ - usuwanie kolizji z siecią teletechniczną (projekt wykonawczy, SSTWiOR, przedmiar robót), 3) załącznik nr 3 do SIWZ - usunięcie kolizji z kablami SN i nN (projekt wykonawczy, SSTWiOR, przedmiar robót), 4) załącznik nr 4 do SIWZ - oświetlenie drogowe ( projekt wykonawczy, SSTWiOR, przedmiar robót, charakterystyka oświetlenia), 5) załącznik nr 5 do SIWZ - dokumentacja geologiczna. 6) załącznik nr 7 do SIWZ - kosztorys ofertowy. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) operatorów/kierowców: samochodów ciężarowych, ko-parek, ładowarek, frezarek, ścinarek poboczy, równiarek do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych, pił mechanicznych, młotów pneumatycznych, zagęszczarek, wiertnic, ubijarek, płyt wibracyjnych, itp. 2) osoby wykonujące prace ziemne; 3) usuwające drzewa, krzewy oraz plantujące skarpy nasypów; 4) osoby wykonujące prace elektryczne: demontaż i montaż słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych, układanie kabli, pomiary uziemienia itp. 5) wykonujące prace zbrojeniowe, fundamentowe, montażowe, itp.; 6) osoby wykonujące montaż oznakowania pionowego; 7) osoby wykonujące oznakowanie poziome; 8) osoby wykonujące prace brukarskie; 9) osoby wykonujące prace porządkowe; 10) osoby czyszczące jezdnie; 11) osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2845526.85
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NOWE TECHNOLOGIE Wojeciech Aftanas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3390215.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- Przebudowa trzech odcinków drogi powiatowej nr 3329D w miejscowości Ścinawka Dolna o łącznej długości 0,95 km
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Zakup ciągnika"
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.