eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno › Budowa monitoringu wizyjnego na terenie kompleksu rekreacyjnego nad zalewem ZEK w Radymnie przy ul. Budowlanych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-18

Ogłoszenie nr 510107354-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.

Miasto Radymno: Budowa monitoringu wizyjnego na terenie kompleksu rekreacyjnego nad zalewem ZEK w Radymnie przy ul. Budowlanych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538679-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Radymno, Krajowy numer identyfikacyjny 65090055900000, ul. Lwowska 20, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 281 589, e-mail planowanie@radymno.pl, faks 166 282 417.
Adres strony internetowej (url): www.radymno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa monitoringu wizyjnego na terenie kompleksu rekreacyjnego nad zalewem ZEK w Radymnie przy ul. Budowlanych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.I.271.14-2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa monitoringu wizyjnego na terenie kompleksu rekreacyjnego nad zalewem ZEK w Radymnie przy ul. Budowlanych obejmuje: 1) Wyposażenie szafy dystrybucyjnej RACK GPD. 2) Dostawa i montaż kamery zewnętrznej na słupie - 6szt., 3) Programowanie i uruchomienie systemu CCTV . 4) Szkolenie personelu inwestora. 5) Dokumentacja powykonawcza. Monitoring wizyjny na terenie kompleksu rekreacyjnego. Parametry urządzeń technicznych systemu monitoringu muszą spełniać co najmniej wymagania normy PN-EN 62676-4: 2015-06: Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach. Do rejestracji obrazu należy zastosować się kamery stacjonarne typu dzień - noc dostrajające się automatycznie do panującego oświetlenia. Obraz wysyłany z kamer należy utrwalić w urządzeniu rejestrującym w sposób niewpływający negatywnie na identyfikację. Urządzenia techniczne systemu umożliwiają wykorzystanie zarejestrowanego obrazu do jego odtworzenia z zastosowaniem funkcji zatrzymania obrazu na ekranie podczas jego wyświetlania, a także wykonywanie kopii obrazu i pobieranie zapisu w formie elektronicznej oraz określenia miejsca, daty i czasu zarejestrowanych zdarzeń i czynności. Urządzenia techniczne systemu kontroli umożliwiają dostęp do obrazu w czasie rzeczywistym, przez system teleinformatyczny, za pomocą odpowiedniego telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. System CCTV oparto o rozwiązania w technologii IP, kamery o rozdzielczości 4Mpix. Kamery należy zasilić zgodnie z PoE IEEE 802.3at. Postępowanie nie obejmuje prac ziemnych związanych z kanalizacją kablową. Kable zasilające i światłowody zostały objęte odrębnym postępowaniem na które została podpisana w dniu 26 marca 2020 rok umowa i w chwili obecnej jest w realizacji. Szafki LPD (kompletne) będą zamontowane na słupach oświetleniowych - zostały objęte odrębnym postępowaniem które została podpisana w dniu 26 marca 2020 rok umowa i w chwili obecnej jest w realizacji. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić spawanie zakończeń światłowodowych z pomiarami. Opis urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu terenu rekreacyjnego: 1. Szafa RACK GPD: Wyposażenie szafy pokazano na rys. nr 6. Dodatkowo należy zamontować system grzania i chłodzenia szafy na szynie TSH 35. Postępowanie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia w szafie GPD. Szafa bez wyposażenia została ujęta w odrębnym postępowaniu na które została podpisana w dniu 26 marca 2020 rok umowa i w chwili obecnej jest w realizacji. 2. Kamery zewnętrzne (6 szt.) minimalne parametry podstawowe: o 1/1.8"Progressive Scan CMOS; o 2560 ×1440 @ 30fps; o MJPEG up to 1920 ×1080 @ 30fps; o 2.8 to 12 mm/8 to 32 mm motorized lens; o Color: 0.002 Lux @ (F1.2, AGC ON), 0.005 Lux @ (F1.8, AGC ON), 0 Lux with IR; o H.265, H.265+, H.264, H.264+; o 140dB WDR; o 2.8 to 12 mm lens: IR range up to 50 m, 8 to 32 mm lens: IR range up to 100 m; o Alarm 2 inputs/2 outputs; o IP67, IK10; o 5 streams and up to 5 custom streams; o 6 behavior analyses, 2 exception detections, and face detection; o Built-in microSD/SDHC/SDXC card slot, up to 256 GB; o Metadata of intrusion detection, line crossing detection, region entrance detection, region exiting detection, unattended baggage detection, and object removal are supported. 3. Rejestrator minimalne parametry podstawowe: o Obsługiwane kamery IP - HIKVISION, ONVIF; o Maksymalna liczba obsługiwanych kamer IP - 32 szt.; o Maksymalna szybkość rejestracji - 320 Mbps (przy włączonym RAID 200 Mbps); o Zdolność do wyświetlania lokalnego - 4 x 8MP, 16 x 2MP(FullHD) (wyświetlanie lokalne kamer o rozdzielczości do 12MP, wsparcie wyświetlania lokalnego za pomocą podstrumieni z kamer); o Nagrywanie audio z kamer IP - Tak (wyjście audio RCA lub przez HDMI); o Interfejs użytkownika - w języku polskim; o Wyjścia VGA - 1 x VGA; o Wyjście HDMI - 1 x HDMI (4K), 1 x HDMI; o Wydajność sieciowa 256 Mbps (przy włączonym RAID 200Mbps), (128 strumieni wyjściowych); o Oprogramowanie do obsługi zdalnej - iVMS-4200 (darmowy); o Wparcie dla użytowników mobilnych - Tak - iVMS-4500/iVMS-4500HD; o Liczba jednoczesnych użytkowników zdalnych - 128 (dodatkowy kanał kodowania z wieloma kamerami w jednym strumieniu - kanał ZERO); o Obsługiwane serwisy DDNS - DynDNS, Hik-Connect; o Interfejs sieciowy - 2 x 100/1000 Mbps; o Obsługiwane protokoły sieciowe - TCP/IP, UDP/IP, RTP (UDP), RTP (TCP), RTSP, NTP, HTTP, PPPoE, SMTP, ICMP, IGMP, ARP, DNS, DDNS, uPnP, HTTPS, SNMP o Obsługa przez www (Safari, Firefox, IE), obsługa z klawiatury RS485 (DS-1004KI); o Harmonogram (ciągły, ruch, ruch i/lub alarm, zagęszczanie zapisu przy zdarzeniach), ręczny; o Liczba obsługiwanych HDD - 8 x SATA; o Maksymalna pojojemność pojedynczego dysku - 10TB; o System RAID - 0/1/10/5/6; o Interfejs eSATA - 1; o Wejścia alarmowe - 16 szt. (NO/NC); o Wyjścia alarmowe - 4 szt. (przekaźnikowe); oPorty USB - 3. 4. SWITCH 1 GPD światłowodowy minimalne parametry podstawowe: o Ilość portów RJ45 - 12 szt. (1000/100/10Mbps); o Porty SFP - 12 szt. (1000/100/10Mbps); o Obsługiwane standardy - IEEE802.3, IEEE802.3u and IEEE802.3x; o Prędkość przesyłania pakietów - 35,7 Mpp; o Prędkość przełączania matrycy - 48 Gbps; o Wielkość tablicy MAC - 16k; o Max. pobór mocy - 30 W; o Temperatura pracy -5..50 °C. 5. Router GSM minimalne parametry podstawowe: Router GSM Teltonika RUT240 LTE RUT24006E000 lub równoważny do przesyłania danych do Miejskiego Centrum Monitoringu. Inwestor zapewni karty SIM z zewnętrznym adresem IP oraz nielimitowanym dostępem do internetu. 6. Dyski twarde (4 szt.): o Dysk do rejestratora, o SATA, o pojemność 6TB. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na okres 36 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, STWIOR oraz w przedmiarach robót które są załącznikami do SIWZ".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45314300-4, 45314000-1, 32323500-8, 32520000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34172.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIPV System Sp z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bipvsystem.pl
Adres pocztowy: ul. Reformacka 6
Kod pocztowy: 35-026
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35704.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35704.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43097.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.