eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-18

Ogłoszenie nr 510107163-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.

Gmina Lubin: ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550083076-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubin, Krajowy numer identyfikacyjny 39064754100000, ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (76) 8403100, e-mail zamowienia@ug.lubin.pl, faks (76) 8403140.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia było zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym, na terenie części działki nr 113 obręb Osiek (obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/2262/937/L) w zakresie powiększenia terenu lapidarium poprzez budowę drugiej jego części zlokalizowanej na północ od lapidarium już istniejącego. Obszar objęty zadaniem pn. "Zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym" to dawny cmentarz ewangelicko - augsburski otwarty w 1883 r., na terenie którego pochówki odbywały się jeszcze po 1945 roku. W ramach realizacji tego zadania pozostałości po dawnych nagrobkach i grobowcach zostały przeniesione w wyznaczone miejsce i po ich selekcji utworzone z nich zostało lapidarium. W wyniku wizji lokalnej przeprowadzonej na terenie inwestycji w dniu 06.03.2020 r. Wojewódzki Konserwator Zabytków stwierdził, że wszystkie elementy stanowiące części nagrobków winny być usytuowane na terenie dawnego cmentarza, gdyż elementy te są nieodłącznym świadectwem historii terenu i są z nim bezpośrednio związane. Dlatego też (w związku z faktem, że w ramach prowadzonych prac odsłonięto i zgromadzono bardzo dużą ilość elementów nagrobnych) konieczne jest powiększenie terenu lapidarium. Druga (nieplanowana wcześniej) część lapidarium winna być zlokalizowana na północ od już wykonanego. Lapidarium to należy wykonać w tej samej formie co już zrealizowane na podstawie umowy nr 46/KM/2020 z dnia 13.01.2020 r. zawartej z firmą PRO - INFRA sp. z o.o. zs. ul. Ogrodowa 8, 67-2220 Jerzmanowa, zgodnie z planem określonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy w piśmie L/Z.5142.6.2018.JW z dnia 17.03.2020 r. Zakres prac obejmuje przede wszystkim: o przygotowanie terenu pod lapidarium o pow. ~ 67,5 m2 (w tym m.in. roboty ziemne, usuniecie urobku poza teren inwestycji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami), o wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości warstwy ok. 10 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy ok. 10 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości warstwy ok. 5 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie obrzeży betonowych ~ 20 m ( w tym m.in. wykonanie ławy, montaż obrzeży), o ręczne ułożenie płyt nagrobnych, o wykonanie dokumentacji fotograficznej realizowanych prac 2. Istotne / szczególne warunki zamówienia: a) Gminę na terenie prac reprezentował będzie Inspektor nadzoru, który będzie zobowiązany i uprawniony m.in. do: 1/ wydawania poleceń Wykonawcy celem prawidłowego wykonania zakresu robót określonych w umowie z Wykonawcą oraz decyzjami/pozwoleniami/wytycznymi Konserwatora Zabytków; 2/ wydawania Wykonawcy prac poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości czy zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa, życia lub przylegającego majątku albo spowodować niedopuszczalną niezgodność z zakresem określonym w decyzjach/ pozwoleniach/ wytycznych Konserwatora Zabytków. 3. Dokumentacja projektowa dotycząca zamówienia podstawowego, została udostępniona Wykonawcom przy ogłoszeniu w dniu 22.11.2019 r. OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU na zamówienie podstawowe na stronie internetowej Zamawiającego www.http://bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/. 4.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do zaproszenia. 5.Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45112711-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13399.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRO - INFRA sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 8
Kod pocztowy: 67-222
Miejscowość: Jerzmanowa
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1843) W dniu 13.01.2020 r. Gmina Lubin zawarła umowę nr 46/KM/2020 na zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym, z firmą PRO - INFRA sp. z o.o. zs. Przy ul. Ogrodowej 8, 67-2220 Jerzmanowa. W.w. Wykonawca wyłoniony został w drodze przetargu nieograniczonego zorganizowanego przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1843). Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SIWZ, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiącego około 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu prac podobnych do zakresu zamówienia podstawowego (powtórzeniu podobnych robót budowlanych). Szacowana wartość zamówienia podstawowego wynosiła: 327.147,27 zł netto, co stanowi równowartość: 75.874,31 euro, plus wartość przewidywanych zamówień uzupełniających, stanowiących 30% zamówienia podstawowego, tj. 98 144,18 zł netto, co stanowi równowartość 22 762,29 euro netto; łącznie 425 291,45 zł netto, tj. 98 636,60 euro. Szacowana wartość zamówienia objętego niniejszym zamówieniem wynosi 13.399,46 zł netto (równowartość 3 138,56 euro) i stanowi 4,10 % zamówienia podstawowego (stanowiącego kwotę 327.147,27 zł netto). W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp tj.: 1. Zamówienia udziela się w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. 2. Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 3. Możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 , przewidziana została w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.