To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-18
Ogłoszenie nr 510107163-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.
Gmina Lubin: ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550083076-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubin, Krajowy numer identyfikacyjny 39064754100000,
ul. Księcia Ludwika I
3,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(76) 8403100, e-mail
zamowienia@ug.lubin.pl, faks
(76) 8403140.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.271.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia było zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym, na terenie części działki nr 113 obręb Osiek (obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/2262/937/L) w zakresie powiększenia terenu lapidarium poprzez budowę drugiej jego części zlokalizowanej na północ od lapidarium już istniejącego. Obszar objęty zadaniem pn. "Zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym" to dawny cmentarz ewangelicko - augsburski otwarty w 1883 r., na terenie którego pochówki odbywały się jeszcze po 1945 roku. W ramach realizacji tego zadania pozostałości po dawnych nagrobkach i grobowcach zostały przeniesione w wyznaczone miejsce i po ich selekcji utworzone z nich zostało lapidarium. W wyniku wizji lokalnej przeprowadzonej na terenie inwestycji w dniu 06.03.2020 r. Wojewódzki Konserwator Zabytków stwierdził, że wszystkie elementy stanowiące części nagrobków winny być usytuowane na terenie dawnego cmentarza, gdyż elementy te są nieodłącznym świadectwem historii terenu i są z nim bezpośrednio związane. Dlatego też (w związku z faktem, że w ramach prowadzonych prac odsłonięto i zgromadzono bardzo dużą ilość elementów nagrobnych) konieczne jest powiększenie terenu lapidarium. Druga (nieplanowana wcześniej) część lapidarium winna być zlokalizowana na północ od już wykonanego. Lapidarium to należy wykonać w tej samej formie co już zrealizowane na podstawie umowy nr 46/KM/2020 z dnia 13.01.2020 r. zawartej z firmą PRO - INFRA sp. z o.o. zs. ul. Ogrodowa 8, 67-2220 Jerzmanowa, zgodnie z planem określonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy w piśmie L/Z.5142.6.2018.JW z dnia 17.03.2020 r. Zakres prac obejmuje przede wszystkim: o przygotowanie terenu pod lapidarium o pow. ~ 67,5 m2 (w tym m.in. roboty ziemne, usuniecie urobku poza teren inwestycji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami), o wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości warstwy ok. 10 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy ok. 10 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości warstwy ok. 5 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie obrzeży betonowych ~ 20 m ( w tym m.in. wykonanie ławy, montaż obrzeży), o ręczne ułożenie płyt nagrobnych, o wykonanie dokumentacji fotograficznej realizowanych prac 2. Istotne / szczególne warunki zamówienia: a) Gminę na terenie prac reprezentował będzie Inspektor nadzoru, który będzie zobowiązany i uprawniony m.in. do: 1/ wydawania poleceń Wykonawcy celem prawidłowego wykonania zakresu robót określonych w umowie z Wykonawcą oraz decyzjami/pozwoleniami/wytycznymi Konserwatora Zabytków; 2/ wydawania Wykonawcy prac poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości czy zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa, życia lub przylegającego majątku albo spowodować niedopuszczalną niezgodność z zakresem określonym w decyzjach/ pozwoleniach/ wytycznych Konserwatora Zabytków. 3. Dokumentacja projektowa dotycząca zamówienia podstawowego, została udostępniona Wykonawcom przy ogłoszeniu w dniu 22.11.2019 r. OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU na zamówienie podstawowe na stronie internetowej Zamawiającego www.http://bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/. 4.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do zaproszenia. 5.Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45112711-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13399.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRO - INFRA sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15990.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1843) W dniu 13.01.2020 r. Gmina Lubin zawarła umowę nr 46/KM/2020 na zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym, z firmą PRO - INFRA sp. z o.o. zs. Przy ul. Ogrodowej 8, 67-2220 Jerzmanowa. W.w. Wykonawca wyłoniony został w drodze przetargu nieograniczonego zorganizowanego przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1843). Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SIWZ, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiącego około 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu prac podobnych do zakresu zamówienia podstawowego (powtórzeniu podobnych robót budowlanych). Szacowana wartość zamówienia podstawowego wynosiła: 327.147,27 zł netto, co stanowi równowartość: 75.874,31 euro, plus wartość przewidywanych zamówień uzupełniających, stanowiących 30% zamówienia podstawowego, tj. 98 144,18 zł netto, co stanowi równowartość 22 762,29 euro netto; łącznie 425 291,45 zł netto, tj. 98 636,60 euro. Szacowana wartość zamówienia objętego niniejszym zamówieniem wynosi 13.399,46 zł netto (równowartość 3 138,56 euro) i stanowi 4,10 % zamówienia podstawowego (stanowiącego kwotę 327.147,27 zł netto). W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp tj.: 1. Zamówienia udziela się w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. 2. Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 3. Możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 , przewidziana została w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Przebudowa ul. 3 Maja
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.