eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 550083076-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Lubin: ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, Krajowy numer identyfikacyjny 39064754100000, ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (76) 8403100, e-mail zamowienia@ug.lubin.pl, faks (76) 8403140.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU POCMENTARNEGO W OSIEKU W KIERUNKU PARKOWYM
Numer referencyjny OR.271.18.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym, na terenie części działki nr 113 obręb Osiek (obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/2262/937/L) w zakresie powiększenia terenu lapidarium poprzez budowę drugiej jego części zlokalizowanej na północ od lapidarium już istniejącego. Obszar objęty zadaniem pn. "Zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym" to dawny cmentarz ewangelicko - augsburski otwarty w 1883 r., na terenie którego pochówki odbywały się jeszcze po 1945 roku. W ramach realizacji tego zadania pozostałości po dawnych nagrobkach i grobowcach zostały przeniesione w wyznaczone miejsce i po ich selekcji utworzone z nich zostało lapidarium. W wyniku wizji lokalnej przeprowadzonej na terenie inwestycji w dniu 06.03.2020 r. Wojewódzki Konserwator Zabytków stwierdził, że wszystkie elementy stanowiące części nagrobków winny być usytuowane na terenie dawnego cmentarza, gdyż elementy te są nieodłącznym świadectwem historii terenu i są z nim bezpośrednio związane. Dlatego też (w związku z faktem, że w ramach prowadzonych prac odsłonięto i zgromadzono bardzo dużą ilość elementów nagrobnych) konieczne jest powiększenie terenu lapidarium. Druga (nieplanowana wcześniej) część lapidarium winna być zlokalizowana na północ od już wykonanego. Lapidarium to należy wykonać w tej samej formie co już zrealizowane na podstawie umowy nr 46/KM/2020 z dnia 13.01.2020 r. zawartej z firmą PRO - INFRA sp. z o.o. zs. ul. Ogrodowa 8, 67-2220 Jerzmanowa, zgodnie z planem określonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy w piśmie L/Z.5142.6.2018.JW z dnia 17.03.2020 r. Zakres prac obejmuje przede wszystkim: o przygotowanie terenu pod lapidarium o pow. ~ 67,5 m2 (w tym m.in. roboty ziemne, usuniecie urobku poza teren inwestycji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami), o wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości warstwy ok. 10 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy ok. 10 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości warstwy ok. 5 cm, pow. ~ 67,5 m2 o wykonanie obrzeży betonowych ~ 20 m ( w tym m.in. wykonanie ławy, montaż obrzeży), o ręczne ułożenie płyt nagrobnych, o wykonanie dokumentacji fotograficznej realizowanych prac 2. Istotne / szczególne warunki zamówienia: a) Gminę na terenie prac reprezentował będzie Inspektor nadzoru, który będzie zobowiązany i uprawniony m.in. do: 1/ wydawania poleceń Wykonawcy celem prawidłowego wykonania zakresu robót określonych w umowie z Wykonawcą oraz decyzjami/pozwoleniami/wytycznymi Konserwatora Zabytków; 2/ wydawania Wykonawcy prac poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości czy zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa, życia lub przylegającego majątku albo spowodować niedopuszczalną niezgodność z zakresem określonym w decyzjach/ pozwoleniach/ wytycznych Konserwatora Zabytków. 3. Dokumentacja projektowa dotycząca zamówienia podstawowego, została udostępniona Wykonawcom przy ogłoszeniu w dniu 22.11.2019 r. OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU na zamówienie podstawowe na stronie internetowej Zamawiającego www.http://bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/. 4.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do zaproszenia. 5.Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5

Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111291-4,

45112711-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1843) W dniu 13.01.2020 r. Gmina Lubin zawarła umowę nr 46/KM/2020 na zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym, z firmą PRO - INFRA sp. z o.o. zs. Przy ul. Ogrodowej 8, 67-2220 Jerzmanowa. W.w. Wykonawca wyłoniony został w drodze przetargu nieograniczonego zorganizowanego przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1843). Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SIWZ, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiącego około 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu prac podobnych do zakresu zamówienia podstawowego (powtórzeniu podobnych robót budowlanych). Szacowana wartość zamówienia podstawowego wynosiła: 327.147,27 zł netto, co stanowi równowartość: 75.874,31 euro, plus wartość przewidywanych zamówień uzupełniających, stanowiących 30% zamówienia podstawowego, tj. 98 144,18 zł netto, co stanowi równowartość 22 762,29 euro netto; łącznie 425 291,45 zł netto, tj. 98 636,60 euro. Szacowana wartość zamówienia objętego niniejszym zamówieniem wynosi 13.399,46 zł netto (równowartość 3 138,56 euro) i stanowi 4,10 % zamówienia podstawowego (stanowiącego kwotę 327.147,27 zł netto). W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp tj.: 1. Zamówienia udziela się w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. 2. Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 3. Możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 , przewidziana została w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

PRO - INFRA sp. z o.o., , ul. Ogrodowa 8, 67-220, Jerzmanowa, kraj/woj. dolnośląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.