To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-24
Ogłoszenie nr 510103471-N-2019 z dnia 24-05-2019 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi: Dostawa plotera na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525618-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27579000000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
121,
91-726
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 2547408, centrala 2547598, e-mail
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl, faks
422 547 418.
Adres strony internetowej (url): www.asp.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa plotera na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KBZ.261.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa plotera i wkładów drukujących na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr KPW1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ. 3. Podane w załączniku KPW1 do SIWZ parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o większej pamięci, nie krótszej gwarancji itp. 4. Wykonawca w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia. 5. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających techniczne i funkcjonalne rozwiązania równoważne, ale tylko wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkt, którego wszystkie parametry techniczne będą takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Brak takiej zgodności oznacza, że proponowany sprzęt nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego. Pod względem formalnoprawnym jest to niezgodność oferty z treścią SIWZ, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. 7. Dla Zamawiającego "równoważne" oznacza parametry techniczne, które nie mogą być gorsze niż w przykładowo wymienionym sprzęcie. Aby zobrazować sytuację i uprzedzić ewentualne pytania Wykonawców przedstawiamy poniższy przykład: Zamawiający chce zakupić ploter, oczekiwane parametry sprzętu to: 1) SZEROKOŚĆ ZADRUKU 44 CALE 2) WBUDOWANA PAMIĘĆ 1 GB Wykonawca zaproponował w ofercie: 1) SZEROKOŚĆ ZADRUKU 44 CALE 2) WBUDOWANA PAMIĘĆ 512 MB Zaproponowany w ofercie ploter spełnia wymogi jedynie w pkt. 1) zaś w pkt 2) wbudowana pamięć nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (zamiast wbudowanej pamięci 1 GB wykonawca zaproponował 512 MB). Taka sytuacja oznacza, że zaproponowany ploter nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp oferta zostaje odrzucona. 8. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty. 9. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu. 10. Dostarczony sprzęt będzie posiadał oznakowanie CE. 11. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. 12. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.23.21.40 - Plotery
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16673.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PJS Piotr Stachowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20172
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.