eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont lokalu filii bibliotecznej nr 10 przy al. 29 listopada 59 w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-23

Ogłoszenie nr 510101915-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.

Biblioteka Kraków: Remont lokalu filii bibliotecznej nr 10 przy al. 29 listopada 59 w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539070-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biblioteka Kraków, Krajowy numer identyfikacyjny 36621034300000, ul. pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6189100, e-mail zamowienia@biblioteka.krakow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.boblioteka.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont lokalu filii bibliotecznej nr 10 przy al. 29 listopada 59 w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.26.3.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokalu filii bibliotecznej nr 10 przy al. 29 listopada 59 w Krakowie. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, Polskimi Normami i przepisami BHP. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty, aprobaty i certyfikaty. Uwaga: przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest dostawa mebli. b) Zakres prac remontowo - budowlanych: 1) Rozebranie cokolików oraz płytek posadzkowych w sanitariatach 2) Rozebranie płytek ściennych z odbiciem tynków w sanitariatach 3) Wykonanie impregnacji istniejącej posadzki oraz wykonanie warstwy sczepnej pod płytki 4) Ułożeniem płytek gresowych w jodełkę o wym. 90x15 cm wg aranżacji plus montaż cokolików 5) Izolacje przeciwwodne pionowe i poziome w sanitariatach 6) Uzupełnienie tynków z ułożeniem płytek ściennych 7) Wywóz gruzu na wysypisko 8) Wykucie drzwi stalowych oraz witryny 9) Montaż nowej witryny wejściowej z drzwiami AL z parapetem zewnętrznym i wewnętrznym 10) Złomowanie wykutej stolarki stalowej drzwiowej (witryna) 11) Podmurowanie ścianki zewnętrznej z wykonaniem tynków i docieplenia 12) Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej 13) Zmycie i przecieranie tynków ścian i sufitów nie objętych skuciem 14) Wykonanie gładzi na ścianach i stropach 15) Ułożenie wykładziny w kolorze "orange" w ilości 12 m2 wg aranżacji 16) Malowanie ścian i sufitów z wykonaniem impregnacji wg aranżacji 17) Demontaż grzejników oraz montaż nowych panelowych wg projektu i aranżacji 18) Złomowanie grzejników 19) Remont instalacji elektrycznej z zamontowaniem opraw sufitowych i ściennych 20) Wymiana osprzętu wod-kan z przerobieniem podejść 21) Montaż klimatyzacji (jednostki wewnętrzne 2 szt. oraz zewnętrzna 1szt.) 22) Przenoszenie regałów z książkami 23) Remont wentylacji wewnętrznej z zamontowaniem wentylatora łazienkowego c) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 6), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 8). d) Na przedmiotowe roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić: Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na roboty ogólnobudowlane. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi na roboty ogólnobudowlane wynosi 48 miesięcy. Oferty zawierające mniejszy okres gwarancji i rękojmi niż 36 miesiące zostaną odrzucone. e) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). f) Oceniając oferty Zamawiający zastosuje tzw. "procedurę odwróconą", określoną w art. 24 aa ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. g) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. h) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane: - co najmniej dwóch pracowników szczebla technicznego (wykonujących roboty ogólnobudowlane). Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45332400-7


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182104.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana "FELBUD" Tadeusz Feluś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Liszki 323
Kod pocztowy: 32-060
Miejscowość: Liszki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222492.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 222492.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222492.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.