eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 2 w Nałęczowie,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 510101660-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Powiat Puławski: Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 2 w Nałęczowie,

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523530-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Puławski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Aleja Królewska 19, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 886 11 36, e-mail inwestycje@pulawy.powiat.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://sppulawy.e-biuletyn.pl/index.php?id=546

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 2 w Nałęczowie,

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.272.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i nadbudowa oraz niezbędne prace w zakresie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 2 zlokalizowanego na działce nr ewid. 448/3 przy ul. Bolesława Prusa w Nałęczowie. W związku z nadbudową obiektu należy rozebrać wskazane w dokumentacji projektowej elementy budynku i wykonać nowe. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: ? wzmocnienie fundamentów wraz z oczyszczeniem i odgrzybieniem oraz wykonaniem ich napraw i uzupełnień, zaizolowaniem przeciwwilgociowym i termicznym oraz nową opaską wokół budynku, ? wykonanie nadbudowy budynku; konstrukcja dachu stalowa; do wykonania izolacja termiczna ścian zewnętrznych, wewnątrz do wykonania tynki i wymalowania oraz montaż nowej stolarki; konstrukcja dachu powinna być zabezpieczona antykorozyjnie, sufit podwieszany odporny na uderzenia; ? nowe instalacje sanitarne: centralnego ogrzewania, wentylacji, hydrantowa i elektryczne: zasilająca, oświetleniowa, teletechniczna i nagłaśniająca, uziemiająca i odgromowa, ? wykonanie wymiany podłogi sportowej. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami przepisów prawa, w tym BHP i przeciwpożarowych. Teren budowy podlega zabezpieczeniu i ewentualnemu odtworzeniu przez Wykonawcę na własny koszt w przypadku zniszczenia - np. trawnik, żywopłot. Istniejące wyposażenie sali gimnastycznej (drabinki, kosze) podlega zabezpieczeniu i ponownemu montażowi. Teren budowy objęty jest ochroną konserwatora zabytków w ramach zespołu architektoniczno-krajobrazowego Nałęczowa wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/585 w związku z czym Wykonawca podczas realizacji zamówienia winien uwzględnić warunki stawiane przez LWKZ. Roboty będą prowadzone na terenie czynnej szkoły. Przedmiotowe zadanie może być dofinansowane ze środków zewnętrznych np. w ramach Programu "Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - EDYCJA 2020". 2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ, tj. w szczególności: - dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa w zakresie określonym w punkcie III.1 SIWZ oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie określonym w punkcie III.1 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212222-8


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45331100-7, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 969091.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WILEOBRANŻOWE "ARKADA DELA" Emil Dygas,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kalińska 6/6a
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 984000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 984000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1170770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.