eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sadu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-05-22

Ogłoszenie nr 510100782-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.

Sąd Rejonowy w Bialogardzie: Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sadu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Bialogardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 32253100000000, ul. ul. Lipowa 1, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 120 120, e-mail sr.bialogard@koszalin.so.gov.pl, faks 943 120 120.
Adres strony internetowej (url): http://bialogard.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka sektora finansów publicznych - sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sadu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A-21-3/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1. Zakres robót do wykonania : zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, wykucie otworu drzwiowego pomiędzy pokojem 0/4 i 0/5, osadzenie drzwi z ościeżnicą regulowaną, zaślepienie otworu drzwiowego po demontażu drzwi - pokój 0/5, wymiana istniejącego skrzydła drzwiowego w pom.0/13 na skrzydło łamane, demontaż na czas robót i ponowny montaż grzejników c.o., rozbiórka istniejącej podłogi z podłożem - pokój 0/5, izolacja pozioma podpodłogowa z folii PE i styropianu, warstwa wyrównawcza pod posadzkę, posadzka z wykładziny homogenicznej pokrytej poliuretanem PUR, klasa użytkowa - 34/43, klasa ścieralności - grupa T, waga całkowita 2700g/m2, ognioodporność: EN 13501-1BFl s1, EN ISO 9239-1 - pokój 0/5, roboty wod.-kan. - wcinka do istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (piwnica), montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem ze stali nierdzewnej w zabudowie meblowej - pokój 0/5, montaż przepływowego ogrzewacza wody o mocy 3,5kW (np. Kospel )- zlewozmywak, montaż grzejnika c.o. w korytarzu - pom.0/6, położenie tynku mozaikowego w części korytarza - pom.0/6, posadzka i schody z płytek gres w części korytarza - pom.0/6, roboty instalacyjne elektryczne, montaż czujek: dymu, ruchu, montaż zgodnie z projektem klimatyzatora Samsung Multi AJ o mocy 5,kW - jednostka zewnętrzna, montaż zgodnie z projektem klimatyzatora Samsung WIND-free o mocy 2,5kW - jednostka wewnętrzna, roboty malarskie, wykonanie zgodnie z projektem oraz dostawa i montaż stanowiska pracownika ochrony, wywóz i utylizacja gruzu. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany dokonać przed zakupem materiałów (wykładziny, farby, tynk mozaikowy) uzgodnień z Inwestorem dotyczących kolorystyki i parametrów technicznych proponowanych materiałów. Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku. Każdorazowo (każdego dnia), po zakończeniu pracy, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca sądu następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45450000-0


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45421000-4, 45310000-3, 45331220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123647.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana A-Z Marek Twardowski
Email wykonawcy: biuro@az.koszalin.pl
Adres pocztowy: ul. Borowików 1
Kod pocztowy: 75-900
Miejscowość: Kretomino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152086.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152086.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152086.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.