eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Nazwa zadaniaZakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-21

Ogłoszenie nr 510099153-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

Gmina Bartoszyce: Nazwa zadania: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539718-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540079079-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11 - 200 Bartoszyce, NIP 7431970669, REGON 510742920, Małgorzata Mycio, Bożena Rybak - 89 76277 15
Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce, NIP 7431001918, REGON 510252764, Tomasz Pawłowicz - 89 762 64 01, 89 762 64 02


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bartoszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 51074292000000, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 762 77 00, e-mail sekretariat@gmina-bartoszyce.pl, faks 89 762 12 93.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gmina-bartoszyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu i na rzecz jednostki podległej zgodnie z Zarządzeniem Nr OA.0050.17.2019 z dnia 05-02-2019 r. na podstawie art 16 ust 4 ustawy Praw zamówień publicznych 2. Umowę w sprawie zamówienia publicznego będzie zawierać podległa jednostka organizacyjna tj. Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce. 3. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Bartoszyce, natomiast Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach odpowiedzialny jest za terminowe złożenie wniosku o rozpoczęcie postępowania, szacowanie wartości zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skład komisji przetargowej wchodzi pracownik jednostki, do konsultacji w sprawach opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również pracownik tej jednostki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nazwa zadania: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Numer sprawy: IB.271.9.2019.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki, której szczegółowy opis stanowi arkusz techniczny będący załącznikiem nr 1 do SIWZ - na teren Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce. Arkusz techniczny określa minimalne wymagania zamawiającego. 2. Przed podpisaniem umowy koparko - ładowarka winna być udostępniona do oględzin w miejscu postoju. Z oględzin sporządzony zostanie protokół dotyczący stanu technicznego przedmiotu umowy podpisany przez obie strony. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie odstąpi od zakupu koparko - ładowarki. W dniu podpisania umowy koparko - ładowarka winna być udostępniona jeszcze raz do oględzin w miejscu zakupu. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zmian w stanie technicznym pojazdu w porównaniu do wcześniejszych oględzin w miejscu postoju zastrzega sobie możliwość odstąpienie od zakupu przedmiotu umowy. Z kolejnych oględzin również sporządzony zostanie protokół. 3. Oględzinom poddane zostaną w szczególności: 1) Stan ogumienia, 2) Luzy na elementach roboczych, 3) Wycieki olejów hydraulicznych, 4) Zużycie elementów roboczych łyżki koparko - ładowarki, 5) Stan oświetlenia, 6) Stan techniczny wyposażenia i urządzeń kabiny operatora. Koparko - ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Zamawiający wymaga aby przy przekazaniu przedmiotu dostawy obecny był Wykonawca lub jego uprawniony przedstawiciel. 4. Wymagania dot. gwarancji: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 6 miesięcznej gwarancji. 2) Gwarancja jakości zostaje udzielona w pełnym zakresie na wady użytkowe i konstrukcyjne ujawnione w okresie gwarancji bez uwzględniania uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika. Gwarancja niniejsza polega na przywróceniu prawidłowego funkcjonowania sprzętu poprzez bezpłatną naprawę lub wymianę części, podzespołów nienadających się do użycia lub które stały się niepełnowartościowymi na skutek wad tkwiących w sprzęcie. 3) Okres gwarancji liczony jest od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. 4) Naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia o zaistniałej usterce. 5) Usuwanie awarii w okresie gwarancji będzie następować najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, a w przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które należy sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 10 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 6) W razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może złożyć wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnego rzeczoznawcę co do zakresu naprawy. 7) Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby i numeru telefonu do zgłaszania awarii sprzętu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający opublikował ogłoszenie o zamiarze zawarcie umowy pod nr 550090149-N-2019 z dnia 09-05-2019 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 236666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CHOGI Mariusz Chodorowski
Email wykonawcy: biuro@chogi.pl
Adres pocztowy: Chodory 31A
Kod pocztowy: 18-106
Miejscowość: Turośń Kościelna
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 309960
Oferta z najniższą ceną/kosztem 309960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 309960
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargi nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy ostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający ogłosił trzy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 ustawy Pzp, których przedmiotem był zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach. Ostatnie ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w dniu 2019-04-18 r. pod nr 539718-N-2019 w BZP i zakończyło się unieważnieniem postępowania w oparciu o art. 93 ust 1 pkt 1) w związku z tym, iż nie wpłynęła żadna oferta. Również pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. W związku z powyższym przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego,o której mowa powyżej tj. w szczególności okoliczności prowadzenia ostatniego postępowania przetargowego pod numerem sprawy IB.271.8.2019, oraz wskazanych w ustawie Pzp przesłanek skorzystania z trybu zamówienia z wolnej ręki prowadzi do wniosku, iż wybór Wykonawcy na zakup i dostawę używanej koparko-ładowarki, w trybie zamówienia z wolnej ręki jest uzasadniony.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.