To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-21
Ogłoszenie nr 510099153-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.
Gmina Bartoszyce: Nazwa zadania: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539718-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540079079-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11 - 200 Bartoszyce, NIP 7431970669, REGON 510742920, Małgorzata Mycio, Bożena Rybak - 89 76277 15
Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce, NIP 7431001918, REGON 510252764, Tomasz Pawłowicz - 89 762 64 01, 89 762 64 02
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bartoszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 51074292000000,
ul. Plac Zwycięstwa
2,
11-200
Bartoszyce, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 762 77 00, e-mail
sekretariat@gmina-bartoszyce.pl, faks
89 762 12 93.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gmina-bartoszyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu i na rzecz jednostki podległej zgodnie z Zarządzeniem Nr OA.0050.17.2019 z dnia 05-02-2019 r. na podstawie art 16 ust 4 ustawy Praw zamówień publicznych 2. Umowę w sprawie zamówienia publicznego będzie zawierać podległa jednostka organizacyjna tj. Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce. 3. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Bartoszyce, natomiast Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach odpowiedzialny jest za terminowe złożenie wniosku o rozpoczęcie postępowania, szacowanie wartości zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skład komisji przetargowej wchodzi pracownik jednostki, do konsultacji w sprawach opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również pracownik tej jednostki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nazwa zadania: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Numer sprawy: IB.271.9.2019.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki, której szczegółowy opis stanowi arkusz techniczny będący załącznikiem nr 1 do SIWZ - na teren Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce. Arkusz techniczny określa minimalne wymagania zamawiającego. 2. Przed podpisaniem umowy koparko - ładowarka winna być udostępniona do oględzin w miejscu postoju. Z oględzin sporządzony zostanie protokół dotyczący stanu technicznego przedmiotu umowy podpisany przez obie strony. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie odstąpi od zakupu koparko - ładowarki. W dniu podpisania umowy koparko - ładowarka winna być udostępniona jeszcze raz do oględzin w miejscu zakupu. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zmian w stanie technicznym pojazdu w porównaniu do wcześniejszych oględzin w miejscu postoju zastrzega sobie możliwość odstąpienie od zakupu przedmiotu umowy. Z kolejnych oględzin również sporządzony zostanie protokół. 3. Oględzinom poddane zostaną w szczególności: 1) Stan ogumienia, 2) Luzy na elementach roboczych, 3) Wycieki olejów hydraulicznych, 4) Zużycie elementów roboczych łyżki koparko - ładowarki, 5) Stan oświetlenia, 6) Stan techniczny wyposażenia i urządzeń kabiny operatora. Koparko - ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Zamawiający wymaga aby przy przekazaniu przedmiotu dostawy obecny był Wykonawca lub jego uprawniony przedstawiciel. 4. Wymagania dot. gwarancji: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 6 miesięcznej gwarancji. 2) Gwarancja jakości zostaje udzielona w pełnym zakresie na wady użytkowe i konstrukcyjne ujawnione w okresie gwarancji bez uwzględniania uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika. Gwarancja niniejsza polega na przywróceniu prawidłowego funkcjonowania sprzętu poprzez bezpłatną naprawę lub wymianę części, podzespołów nienadających się do użycia lub które stały się niepełnowartościowymi na skutek wad tkwiących w sprzęcie. 3) Okres gwarancji liczony jest od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. 4) Naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia o zaistniałej usterce. 5) Usuwanie awarii w okresie gwarancji będzie następować najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, a w przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które należy sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 10 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 6) W razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może złożyć wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnego rzeczoznawcę co do zakresu naprawy. 7) Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby i numeru telefonu do zgłaszania awarii sprzętu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający opublikował ogłoszenie o zamiarze zawarcie umowy pod nr 550090149-N-2019 z dnia 09-05-2019 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
236666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHOGI Mariusz Chodorowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
309960
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargi nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy ostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający ogłosił trzy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 ustawy Pzp, których przedmiotem był zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach. Ostatnie ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w dniu 2019-04-18 r. pod nr 539718-N-2019 w BZP i zakończyło się unieważnieniem postępowania w oparciu o art. 93 ust 1 pkt 1) w związku z tym, iż nie wpłynęła żadna oferta. Również pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. W związku z powyższym przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego,o której mowa powyżej tj. w szczególności okoliczności prowadzenia ostatniego postępowania przetargowego pod numerem sprawy IB.271.8.2019, oraz wskazanych w ustawie Pzp przesłanek skorzystania z trybu zamówienia z wolnej ręki prowadzi do wniosku, iż wybór Wykonawcy na zakup i dostawę używanej koparko-ładowarki, w trybie zamówienia z wolnej ręki jest uzasadniony.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.