eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Przebudowa drogi powiatowej nr 1739P, na odcinku Lutomek - Lubosz (etapy od V do IX, od km 4+650 do km 9+145) wraz z budową kanalizacji deszczowej w m. Lubosz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-15

Ogłoszenie nr 510095230-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.

Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Przebudowa drogi powiatowej nr 1739P, na odcinku Lutomek - Lubosz (etapy od V do IX, od km 4+650 do km 9+145) wraz z budową kanalizacji deszczowej w m. Lubosz

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522348-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540054902-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 21096734300000, ul. ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 957 488 726, e-mail starostwo@powiat-miedzychodzki.pl, faks 957 482 430.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatmiedzychodzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1739P, na odcinku Lutomek - Lubosz (etapy od V do IX, od km 4+650 do km 9+145) wraz z budową kanalizacji deszczowej w m. Lubosz

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.272.01.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: wykonanie przebudowy nawierzchni bitumicznej na długości 4495 m, na odcinku rozpoczynającym się w m. Niemierzewo, a kończącym ok 30 m przed jezdnią drogi krajowej nr 24 w m. Lubosz. W ramach zadania przewiduje się wykonanie poszerzenia i wzmocnienia istniejącej jezdni bitumicznej (z szer. 4,9 - 5,1 m do szer. 5,5 m) na długości 4265 m, wykonanie wzmocnienia i korekty geometrii jezdni na długości 230 m (ul. Powstańców Wlkp. w Luboszu, docelowa szer. jezdni - 6,0 m); wykonanie regulacji wysokościowej istniejących chodników w miejscowości Lubosz i Niemierzewo, wykonanie odcinka nowego chodnika w m. Niemierzewo, o szer. 2,0 na długości 220 mb (od km 4+485); wykonanie przebudowy istniejącego parkingu w m. Lubosz (rozbiórka nawierzchni bitumicznej, budowa stanowisk postojowych z kostki betonowej). Przewiduje się wykonanie obustronnych poboczy gruntowych o szer. 0,75 m. Projekt zakłada ponadto wykonanie przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową nr 1741P w m. Lubosz oraz skrzyżowań z drogami gminnymi. Przewiduje się wykonanie systemów odwodnienia drogi, w tym: budowa kanalizacji deszczowej w m. Lubosz, obejmującej wykonanie 16 szt. wpustów ulicznych ulokowanych częściowo w jezdni, 16 szt. studni rewizyjnych, 2 szt. osadników, 3 szt. studni chłonnych, 1 szt. separatora oraz budowli zrzutowej, odprowadzającej nadmiarowe wody opadowe do istniejącego przepustu pod drogą; W m. Niemierzewo zakłada się budowę ścieków przykrawężnikowych z kostki betonowej (o łącznej dł. 480 mb), budowę 9 szt. ścieków podchodnikowych oraz regulację wysokościową istniejących elementów kanalizacji deszczowej. Pozostałe odcinki przebudowywanej drogi będą odwadniane powierzchniowo do już istniejących rowów przydrożnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233223-8, 45233222-1, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7173863.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Robót Drogowo - Mostowych S.A.
Email wykonawcy: prdmsa@prdmsa.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wlkp.75 64-500 Szamotuły
Kod pocztowy: 64-500
Miejscowość: Szamotuły
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6011691.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6011691.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8842153.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.