eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwąOdnowa nawierzchni dróg w Elblągu- ul. Szarych Szeregów - Al. Tysiąclecia - Pl. Grunwaldzki (DW500)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-10

Ogłoszenie nr 510091251-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.

Gmina - Miasto Elbląg: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu: - ul. Szarych Szeregów - Al. Tysiąclecia - Pl. Grunwaldzki (DW500)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524714-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540058661-N-2019, 540060360-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina - Miasto Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 17074771500000, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552353536, e-mail dzp@umelblag.pl, faks 552393334.
Adres strony internetowej (url): www.umelblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu: - ul. Szarych Szeregów - Al. Tysiąclecia - Pl. Grunwaldzki (DW500)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.10.2019.KI

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu: - ul. Szarych Szeregów - Al. Tysiąclecia - Pl. Grunwaldzki (DW500) Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe 2. Na zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, składa się wykonanie odnowy nawierzchni ulic: 1) Ul. Szarych Szeregów - od ul. J. Wybickiego do ul. Gen. Andersa - odcinek W3-W10, długości około 532 m 2) Al. Tysiąclecia - Pl. Grunwaldzki (DW500) - od ul. Hetmańskiej do rzeki Kumieli: - Al. Tysiąclecia jezdnia wspólna odcinek W1-W3, długości około 170 m - Pl. Grunwaldzki (jezdnia południowa: odcinek WA-WE, długości około 120 m, jezdnia północna: odcinek WE-WV, długości około 120 m). Szczegółowy zakres zamówienia ze wskazaniem powyższych odcinków, technologię oraz wymagania wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca projekt wykonawczy pn.: "Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu - Etap II", przedmiary robót, specyfikacja techniczna opracowane przez firmę Zakład Usług Inwestycyjnych Tomasz Raczkowski z siedzibą w Elblągu przy ul. Gwiezdnej 18/14. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: - Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu - Etap II ul. Szarych Szeregów dz. nr 21/2, 48, 836 - obręb 3 - Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu - Etap II DW 500 odcinek I dz. nr 20/3, 21, 66, 67 - obręb 21 2) PROJEKTY WYKONAWCZE: - Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II a) PROJEKT WYKONAWCZY Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy inwestycji: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II Branża drogowa ODCINEK 16, ul. Szarych Szeregów ADRES OBIEKTU m. Elbląg dz.nr 21/2, 48 836 obręb 3 Jednostka ewidencyjna: 286101_1 m. Elbląg b) PROJEKT WYKONAWCZY Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy inwestycji: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II Branża drogowa ODCINEK 13, DW 500 ADRES OBIEKTU m. Elbląg dz.nr 20/3, 21, 66, 67 obręb 21 Jednostka ewidencyjna: 286101_1 m. Elbląg B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zawarte są w ZAŁĄCZNIKU NR 9 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: 1) Dokonał zgłoszenia do właściwego organu o zamiarze wykonania robót budowlanych. 2) Powoła inspektora nadzoru inwestorskiego do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. 3) Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. Funkcję tę pełni w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga, Departament Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu. 4) Ustalenie i uzgodnienie zmian w funkcjonowaniu publicznej komunikacji zbiorowej w okresach zmiany organizacji ruchu, Wykonawca musi wykonać i uzgodnić w porozumieniu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. 5) Szczegółowe warunki i harmonogram realizacji robót w obrębie torowiska tramwajowego Wykonawca musi uzgodnić z Tramwajami Elbląskimi Sp. z o.o. W przypadku realizacji robót własnych przez TE Sp. z o.o. w obrębie torowiska na odcinku objętym przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do skoordynowania robót i uzgodnienia szczegółowych terminów i warunków robót z TE Sp. o.o. 6) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu. 7) Wykonawca w czasie 7 dni od przekazania terenu budowy musi sporządzić i przekazać do akceptacji Zamawiającemu za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego szczegółowy harmonogram wykonania robót, który w zakresie wymiany nawierzchni jezdni musi uwzględniać opisaną poniżej technologię weekendowych wymian nawierzchni poszczególnych ulic. Harmonogram musi uwzględniać termin wykonania przebudowy ulic wskazany w § 3 ust. 1 pkt. 2 wzoru Umowy i etapów technologii prac wskazanych w pkt. 1 do 6 poniższego opisu technologii weekendowych odnów ulic. Zamawiający, z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 9 wzoru Umowy dopuszcza zamknięcie na weekend ruchu kołowego na odnawianych odcinkach jezdni z zapewnieniem alternatywnego i możliwego dojazdu dla mieszkańców i służb ratowniczych. Harmonogram będzie musiał uwzględniać możliwe minimalne zakłócenia w ruchu kołowym, funkcjonowanie komunikacji zbiorowej, dostępności do obiektów użyteczności publicznej itp. Szczegółowy harmonogram robót podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Opis zakładanej technologii weekendowych wymian nawierzchni ulic zgodnie z którą musi być wykonana odnowa nawierzchni odcinków dróg wskazanych w § 1 ust. 2 wzoru Umowy: 1. Przed rozpoczęciem robót - odnowy nawierzchni Wykonawca wykona roboty przygotowawcze bez zamykania ruchu kołowego i poza godzinami szczytowego natężenia ruch - szczytu porannego i popołudniowego, tj. frezowanie i usuwanie starych warstw bitumicznych, nadanie wstępnego profilu (spadków podłużnych i poprzecznych) jezdni, oczyszczenie jezdni, wykona niezbędną regulację wysokościową krawężników i regulację studzienek, wpustów, zasuw itp. infrastruktury podziemnej do poziomu warstwy wiążącej. 2. W piątek od godzin wieczornych zamykany jest dla ruchu kołowego odnawiany odcinek z zapewnieniem dojazdu dla mieszkańców i służb ratowniczych i wykonywane jest: - oczyszczenie i skropienie emulsją, wyrównanie nierówności i ubytków, ułożenie siatki przeciwspękaniowej. 3. W sobotę od godzin porannych wykonywane jest: - układanie warstwy wiążącej/wyrównawczej, - skropienie emulsją asfaltową, - regulacja studzienek infrastruktury podziemnej do poziomu warstwy ścieralnej. 4. W niedzielę od godzin porannych wykonywane jest: - układanie warstwy ścieralnej (za zgodą Zamawiającego może być wykonane w kolejny weekend) - niezbędne przełożenia nawierzchni chodników, zjazdów, zatok, miejsc postojowych. 5. W poniedziałek rano musi nastąpić otwarcie odcinka jezdni do ruchu. 6. Po wykonaniu warstwy ścieralnej jezdni Wykonawca wykona prace w zakresie: - przełożenia nawierzchni chodników, zjazdów, - odtworzenia oznakowania poziomego i pionowego, - robót wykończeniowych i porządkowych. 8) Technologia wykonania odnowy nawierzchni oraz przyjęte mieszanki mineralno - asfaltowe dla poszczególnych warstw konstrukcji jezdni, ich szczegółowe parametry techniczne oraz wymagania zostały zaprojektowane w oparciu o opracowanie pn. "Diagnostyka stanu technicznego dróg publicznych w Elblągu" wykonane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów ul. Instytutowa 1, 03-302 Warszawa w odrębnym zamówieniu publicznym. W celu uzyskania założonych na etapie opracowanych przez IBDiM technologii odnowy nawierzchni w zakresie parametrów technicznych i trwałości nawierzchni ulic Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego w zakresie weryfikacji recept mieszanek mineralno - asfaltowych oraz badań i weryfikacji próbek tych mieszanek pobranych w trakcie wbudowywania pod względem poprawności właściwości i parametrów technicznych materiału założonych w tych receptach. 4. Obowiązki Wykonawcy obejmować będą: 1) Wykonawca ustanowi Kierownika Budowy - Kierownika robót branży drogowej. 2) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: - oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy, - decyzją o nadaniu uprawnień, - zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - oświadczeniem kierownika budowy potwierdzonym przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunku w postępowaniu wymaganego dla osoby pełniącej tę funkcję. 3) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 4) Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, b) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, c) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru Umowy - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom, 5) Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Elblągu przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. Muszą zostać zinwentaryzowane oraz posortowane i złożone na paletach we wskazanym miejscu (nie dotyczy frezu) zakupionych przez Wykonawcę. Demontowane znaki, słupki i urządzenia brd Wykonawca musi odwieźć i protokólarnie przekazać na magazyn Zamawiającego na terenie firmy AMP Consultant Artur Paź ul. Browarna 90. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady, które nie są przewidziane do ponownego wbudowania stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca musi prowadzić roboty rozbiórkowe w sposób umożliwiający maksymalny odzysk materiałów. 6) Wykonawca robót zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót, na ulicach stanowiących objazdy i tymczasowych dojazdach. Musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. Wykonawca na podstawie projektów czasowych organizacji ruchu musi opracować schematy objazdów, które Zamawiający przekaże do mediów informując mieszkańców o zaplanowanych objazdach i utrudnieniach w ruchu. 8) Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji przy odnawianych odcinkach ulic. W czasie weekendów zgodnie ze wskazaniami w § 1 ust. 3 pkt 7) wzoru Umowy, Zamawiający dopuszcza zamkniecie ruchu kołowego na odnawialnym odcinku z zapewnieniem dojazdu dla mieszkańców i służb ratowniczych. 9) Sposób realizacji robót budowlanych i tymczasowa organizacja ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej DW 500 na objętym zakresem zamówienia odcinku Al. Grunwaldzkiej i Pl. Grunwaldzkiego, na każdym etapie robót musi zapewnić ruch pojazdów w obu kierunkach, minimum jeden pas w każdym kierunku. 10) Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia i wprowadzenia zmian w funkcjonowaniu publicznej komunikacji zbiorowej w okresach zmiany organizacji ruchu w porozumieniu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o., a przy pracach w obszarze torowiska tramwajowego dodatkowo z Tramwajami Elbląskimi Sp. z o.o. 11) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w Polskich Normach, zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia warunków dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać pisemna akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego, przez zatwierdzenie kart materiałowych. 12) Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu, do zaakceptowania szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia - w terminie 7 dni od dni podpisania umowy, a także aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego oraz w przypadkach i na zasadach określonych w § 5 ust. 16 wzoru Umowy. Przedłożony szczegółowy harmonogram musi odpowiadać założeniom wykonania robót w systemie weekendowych odnów i spełniać wymagania zgodnie z § 1 ust. 3 pkt.7) wzoru Umowy. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 13) Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: 1) zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu, 2) zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, 3) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga, 4) zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości, 5) uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji publicznej. 14) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach wykonawczych, a także zaleceń i poleceń Inżyniera Budowy. 15) Wykonawca będzie wystawiał faktury uwzględniając podział kosztów na każdą z ulicy i branż przedmiotu zamówienia według polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 16) W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do zatwierdzonego i obowiązującego szczegółowego harmonogramu robót, Wykonawca w terminie wskazanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z jego poleceniem przedstawi inspektorowi nadzoru inwestorskiego program naprawy opóźnień lub nowy harmonogram z niezmienionym terminem końcowym zakończenia robót. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. 1 ppkt 4 wzoru Umowy. 17) Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania umowy wskaże, do zaakceptowania inspektorowi nadzoru inwestorskiego, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Laboratorium musi spełniać wymagania "PN-EN ISO/IEC 17025 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących". 18) Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków ulic objętych niniejszym zamówieniem, o których mowa w § 1 ust. 2 oraz ulic stanowiących drogi objazdowe i tymczasowych objazdów dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 19) Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 20) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 21) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadniania warunków wykonania tych robót z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadku gdy konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, należy ustalić z inspektorem nadzoru inwestorskiego w uzgodnieniu z Zamawiającym sposób postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem dla Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmiany w szczegółowym harmonogramie robót, po ich zaopiniowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 22) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wpisów w dzienniku budowy, w szczególności w zakresie zgłoszeń do odbioru robót podlegających zakryciu oraz zakończenia poszczególnych zakresów - etapów prac wyszczególnionych w szczegółowym harmonogramie robót. Opisane wpisami czynności Wykonawca wyprzedzająco zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego. 23) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania recept na mieszanki mineralno - asfaltowe oraz uzyskanie akceptacji formalnej wraz z badaniami weryfikującymi te recepty od inspektora nadzoru inwestorskiego. Zweryfikowane jak wyżej recepty podlegają zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 24) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania badań kontrolnych (składu i wolnych przestrzeni) mieszanek mineralno - asfaltowych pobranych przez Wykonawcę przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie układania nawierzchni na każdej z jezdni i uzyskanie od inspektora nadzoru inwestorskiego weryfikacji poprawności właściwości i parametrów technicznych mieszanek pod względem ich zgodności z zatwierdzonymi receptami. 25) Wykonawca w trakcie robót budowlanych stosować będzie wyłącznie materiały zgodne z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi i zatwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku gdy w trakcie weryfikacji składu mieszanek mineralno - asfaltowych, z próbek pobranych w trakcie wbudowywania stwierdzone zostaną niezgodności składu i właściwości użytego materiału w stosunku do zatwierdzonych recept, tj. wbudowany materiał nie będzie spełniał założonych wymagań, Zamawiający może odstąpić od zapłaty za wykonane roboty polegające na wbudowaniu tego materiału i w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego nakazać Wykonawcy ponowne wykonanie tych robót. W takich przypadkach Wykonawca pokryje koszty ponownych badań i weryfikacji próbek pobranych w trakcie wbudowywania mieszanki mineralno - asfaltowej. 26) Wykonawca przed przystąpieniem do odnowy nawierzchni jest zobowiązany przy udziale EPWiK sp. z o.o. zinwentaryzować studnie urządzeń umieszczonych w jezdni. Po zinwentaryzowaniu studni urządzeń umieszczonych w jezdni Wykonawca w uzgodnieniu z EPWiK sp. z o.o. zweryfikuje zakładany w dokumentacji projektowej zakres koniecznych prac do wykonania prawidłowej regulacji urządzeń. Zakres ten musi zostać przedstawiony do zaakceptowania Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru inwestorskiego. Po wykonaniu regulacji urządzeń, studnie i urządzenia muszą być zgłoszone do odbioru przez EPWiK sp. z o.o. 27) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 6. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z fakturą składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 11. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 12. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1287755.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S.A.
Email wykonawcy: joanna.ciesielska@eurovia.pl
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1830151.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1830151.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1830151.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.