eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › sukcesywna dostawa płynów piorąco-dezynfekujących na potrzeby pralni Zamawiającego wraz z montażem automatycznego systemu dozowania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-07

Ogłoszenie nr 510087209-N-2019 z dnia 07-05-2019 r.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych: sukcesywna dostawa płynów piorąco-dezynfekujących na potrzeby pralni Zamawiającego wraz z montażem automatycznego systemu dozowania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530299-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Centrum Usług Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 93268454000000, ul. ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 769 950, e-mail mzdps@mzdps.wroclaw.pl, faks 713 769 905.
Adres strony internetowej (url): https://mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

sukcesywna dostawa płynów piorąco-dezynfekujących na potrzeby pralni Zamawiającego wraz z montażem automatycznego systemu dozowania.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MCUS.DZP.373-44/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dostawa płynów piorąco-dezynfekujących na potrzeby pralni Zamawiającego wraz z montażem automatycznego systemu dozowania. 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 24.00.00.00-4 Produkty chemiczne. 3. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się, zgodnie z ofertą (załącznik nr 1), do dostarczania Zamawiającemu płynów piorąco-dezynfekujących, w ilości i asortymencie określonym w kalkulacji cenowej (Załącznik nr 2) do niniejszej umowy, który stanowi jej integralną część oraz odbiór pustych opakowań po wykorzystanych płynach. 4. Dostawa będzie realizowana do pralni Zamawiającego mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 we Wrocławiu. 5. Ilość towarów określona w kalkulacji cenowej jest ilością szacunkową - Zamawiający może zakupić mniejszą ilość towarów, w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamówienia na konkretne ilości Zamawiający będzie wystawiał w formie pisemnej, odpowiednio do swoich potrzeb. 6. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy i zamontuje automatyczny system dozowania środków piorąco-dezynfekujących z oprogramowaniem oraz przeszkoli personel w zakresie jego obsługi. 7. System Automatycznego Dozowania (SAD) będzie własnością Wykonawcy. 8. Dostarczony i zamontowany system automatycznego dozowania środków piorąco-dezynfekujących będzie obsługiwał pracę czterech pralnic: 1) Model FS 40, o numerze seryjnym 131/01567/GJ PRIMUS 2005 r.; 2) Model FS 40, o numerze seryjnym 131/01517/EV PRIMUS 2004 r.; 3) Model FS 10, o numerze seryjnym 139/04148/ET PRIMUS 2004 r.; 4) Model FS 10, o numerze seryjnym 139/04492/GG PRIMUS 2005 r. 9. Wymagania funkcjonalne dla SAD (minimalne): 1) dozowanie niezależne do każdej pralnicy; 2) awaria SAD na jednej z pralnic nie uniemożliwia pracy pozostałych pralnic; 3) wyposażony w system kontroli zużycia środków, umożliwiający: 1) monitoring i generowanie raportów; 2) kontrolę braku środków chemicznych; 3) raportowanie i kontrola awarii systemu i dozowania. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania oprogramowania systemu SAD na laptopie stanowiącym własność Zamawiającego o następujących parametrach: 1) ACER 5620Z; 2) Procesor Core Duo 2 Ghz; 3) RAM 1 GB; 4) HDD 120 GB 5) System Windows XP Pro+MS Office 2007. 11. Po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zdemontuje SAD. 12. Wykonawca zobowiązuje się również do opracowania technologii prania dla każdego rodzaju bielizny i dezynfekcji pralnic.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41309.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CLOVIN S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zarzecze 14
Kod pocztowy: 18-220
Miejscowość: Czyżew
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43838.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43838.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43838.97
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.