eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Stacja Kultury - Adaptacja, przebudowa i termomodernizacja budynku byłego dworca kolejowego w Pyskowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-18

Ogłoszenie nr 510084458-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.

Gmina Pyskowice: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Stacja Kultury - Adaptacja, przebudowa i termomodernizacja budynku byłego dworca kolejowego w Pyskowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
3. Zamówienie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, dla poddziałania: 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. Projekt pn: "Termomodernizacja byłego dworca kolejowego w Pyskowicach".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507871-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540030414-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pyskowice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625759300000, ul. ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 326 000, e-mail przetargi@pyskowice.pl, faks 323 326 002.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pyskowice.pl oraz gmpyskowice.peup.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Stacja Kultury - Adaptacja, przebudowa i termomodernizacja budynku byłego dworca kolejowego w Pyskowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

: ZP.271.003.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Stacja Kultury - Adaptacja, przebudowa i termomodernizacja budynku byłego dworca kolejowego w Pyskowicach" Zamówienie składa się z części projektowej oraz z wykonawczej obejmującej wyłącznie etap 1. Zamawiający informuje, że w grudniu 2019 r. zadanie w zakresie części wykonawczej zostało podzielone na trzy etapy realizacyjne: 1. Etap 1 - prace kończące się uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku 2. Etap 1+ - prace , których nie wykonanie w ramach etapu 1, nie wpłynie na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 3. Etap 2 - prace pozostałe Dodatkowo w ramach aneksu do PFU rozszerzono zakres PFU o konieczność zaprojektowania i wykonania przyłączy budynku do mediów. W tym celu został sporządzony zał. nr 6.16. pn. " Zasady przyłączania budynku do mediów". Zamawiający informuje, iż prace wykonawcze związane z wykonaniem przyłączy należy wykonać w ramach etapu 1, dlatego załącznik ten został oznaczony kolorem różowym, o czym mowa dalej. Zamawiający informuje, iż zakres niniejszego postępowania przetargowego obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich etapów prac ( etap 1, etap 1+ i etap 2) w oparciu o obowiązujące akty prawne, normy, normatywy i wytyczne Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) z uwzględnieniem jego aneksu i ich załączników, uzgodnienie dokumentacji ze służbami/rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, uzyskanie wymaganych decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia konserwatorskiego ( jeżeli będzie konieczne) niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla wszystkich etapów prac. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych I dalej zwanych STWiORB), uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, wykonanie etapu 1 robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, uzyskanie dla etapu 1 prawomocnej decyzji na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Powiatu Gliwickiego w Gliwicach, o ile prawo tego wymaga, pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie etapu 1. Pozostałe etapy tj. etap 1+ i etap 2 należy jedynie zaprojektować. Zamawiający ich realizację umieści w swoich planach inwestycyjnych na kolejne lata. Zamawiający wskazuje, że nadzór autorski nad "etapem 1+" i "etapem 2" , wg uznania Zamawiającego będzie wówczas powierzony autorowi projektu lub innemu projektantowi w zakresie zgodności realizowanego obiektu z projektem oraz możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w drodze postępowania konkurencyjnego. Wykonawca z chwilą przekazania dokumentacji projektowej przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do projektu, stanowiącego przedmiot umowy, do korzystania z niego na terytorium kraju i zagranicą, na wszystkich polach eksploatacyjnych, a w szczególności: - wykonawstwa, remontu, dobudowy, przebudowy, modernizacji, - używania opracowania projektowego, - powielania opracowania dowolną techniką, wprowadzania do komputera, - upubliczniania i rozpowszechniania do celów służbowych bez ograniczeń, - wprowadzenia do obrotu, użyczenia lub najmu oryginału albo egzemplarzy na których utrwalono dokumentację projektową, - dokonywania zmian w dokumentacji projektowej, prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego w stosunku do dokumentacji projektowej. Wynagrodzenie ze przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu mieści się w wynagrodzeniu ryczałtowym za przedmiot umowy. Podział PFU na etapy wykonano w załączniku nr 6 do SIWZ pn. " PFU - Aneks" oraz na załącznikach graficznych stanowiących element składowy aneksu( załączniki 6.13.1-6.13.8 i 6.14.1-6.14.8 oraz 16.15) poprzez rozróżnienie kolorystyczne: kolor różowy - etap 1, kolor zielony - etap 1+, kolor niebieski - etap 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 2 do SIWZ, Program Funkcjonalno- Użytkowy oraz jego aktualizacja stanowiące załącznik nr 5 i 6 do SIWZ - wraz z udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego załącznikami . 2. Wykonawca, niezależnie od ustawowej rękojmi, zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszący 5 lat na projekt, roboty budowlane oraz wbudowane materiały i urządzenia; bieg gwarancji rozpocznie się od dnia odbioru końcowego całego zadania. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji są przeglądy gwarancyjne (w częstotliwości określonej przez Wykonawcę tj. jeden przegląd lub więcej) obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wartości tych przeglądów w cenie ryczałtowej określonej w ofercie. 3. Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę obowiązuje w całym okresie obowiązywania umowy i nie podlega zmianie za wyjątkiem sytuacji opisanych w SIWZ i wzorze umowy stanowiącym zał nr 7 do SIWZ. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności i dodatkowe koszty, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia i uwzględnić je w cenie ryczałtowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71210000-3, 71220000-6, 71221000-3, 71240000-2, 71242000-6, 71244000-0, 71245000-7, 71246000-4, 71247000-1, 71248000-8, 71250000-5, 71300000-1, 71320000-7, 71330000-0, 71352000-0, 71353000-7, 71354000-4, 71355000-1, 71356000-8, 71420000-8, 71500000-3, 45000000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45112000-5, 45120000-4, 45121000-1, 45122000-8, 45332000-3, 45331200-8, 45321000-3, 45331100-7, 45331230-7, 45310000-3, 45311000-0, 45312000-7, 45314000-1, 45316000-5, 45317000-2, 45111300-1, 45320000-6, 45400000-1, 45450000-6, 45421000-4, 45440000-3, 45331100-7, 45311000-0, 45332000-3, 45421153-1, 45421000-4, 45430000-0, 45421146-9, 45421160-3, 45223000-6, 45262520-2, 45443000-4, 45261320-3, 45111100-9, 45000000-7, 45110000-1, 45261000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6648762.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Milimex S.A.
Email wykonawcy: biuro@milimex.pl
Adres pocztowy: ul. Olimpijska 7
Kod pocztowy: 41-100
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7341410.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7341410.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10900829.55
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.