Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-29
Ogłoszenie nr 510083277-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach: Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515547-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 29688000000000,
ul. ul. Raciborska
39,
40-074
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3512345, e-mail
wsse.katowice@pis.gov.pl, faks
32 3512318.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wsse.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OA.272.1.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach. Zamówienie podzielone jest w sumie na 27 części: OPIS PAKIETU : Pakiet nr 1 -Systemy do filtracji próżniowej Pakiet nr 2 - Drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 3 - Materiały do filtracji Pakiet nr 4 - Akcesoria do chromatografii gazowej i generatora wodoru Pakiet nr 5 - Kolumny do chromatografii gazowej Pakiet nr 6 - Akcesoria do badań metodą PCR Pakiet nr 7 - Końcówki do pipet Transferpette Pakiet nr 8 - Końcówki do pipet automatycznych Pakiet nr 9 - Wyroby z tworzyw sztucznych Pakiet nr 10 - Szczotki do mycia szkła laboratoryjnego Pakiet nr 11 - Sprzęt ochronny Pakiet nr 12 - Wymazówki Pakiet nr 13 - Igły, strzykawki, kompresy i plastry Pakiet nr 14 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego (8 pozycji) Pakiet nr 15 - Kolumny i akcesoria do chromatografii cieczowej Pakiet nr 16 - Rękawice diagnostyczne Pakiet nr 17 - Rurki sorpcyjne Pakiet nr 18 - Dozowniki i pipety automatyczne Pakiet nr 19 - Akcesoria do ICP Pakiet nr 20 - Akcesoria do chromatografii jonowej Pakiet nr 21 - Akcesoria do systemu Simplicity Pakiet nr 22 - Bibuły i sączki Pakiet nr 23 - Probówki i szalki Petriego Pakiet nr 24 - Statywy laboratoryjne i akcesoria do statywów Pakiet nr 25 - Akcesoria do sterylizacji Pakiet nr 26 - Akcesoria do pobierania próbek powietrza Pakiet nr 27 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe (8 pozycji) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych : a) w pakiecie nr 14,27 - dopuszcza się składanie ofert częściowych do całego pakietu lub do poszczególnych pozycji, b) w pakietach nr 1-13, 15-26- dopuszcza się składanie ofert częściowych do całego pakietu, pominięcie chociaż jednej pozycji z pakietu powodować będzie uznanie oferty jako nie spełniającej warunków SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 144 000 EURO z zachowaniem zasad określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu zastosowanie ma procedura uregulowana w art. 24 aa PZP "tzw. procedura odwrócona".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV: 38400000-9, 18424300-0, 15994200-4, 38437000-7, 33141310-6, 33141320-9, 33140000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Systemy do filtracji próżniowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 -Drobny sprzęt laboratoryjny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Materiały do filtracji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22283.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27408.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Akcesoria do chromatografii gazowej i generatora wodoru |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84870.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anchem Sp. z o.o., S. k. ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104390.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: dotyczy ofert odrzuconych: Oferta firmy Perlan Technologies Polska Sp. z o.o. ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa w zakresie pakietu nr 4 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie: Wykonawca w pakiecie nr 4, w pozycji 5 zaoferował produkt, którego Zamawiający nie mógł ocenić na podstawie podanego w ofercie numeru katalogowego.Tymczasem zgodnie z zapisami Rozdziału 5 pkt 2 SIWZ - w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą w wersji elektronicznej lub papierowej, przykładowe certyfikaty, specyfikacje jakościowe z danymi technicznymi lub inne dokumenty pozwalające ocenić spełnienie wymagań zawartych w SIWZ dla oferowanych produktów - zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 Pzp. Ponadto dopuszcza się wskazanie adresów stron internetowych, na których można znaleźć informacje lub dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w SIWZ. Wykonawca nie dołączył do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w w/w zakresie, co nie pozwoliło na dokonanie Zamawiającemu oceny oferowanych produktów. Ponadto na wskazanej przez Wykonawcę stronie internetowej w katalogu online oferowanej firmy brak jest produktu o wskazanym w ofercie numerze.W związku z brakiem możliwości oceny oraz koniecznością uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań, Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty o dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań SIWZ dla oferowanych produktów - zgodnie z art. 25 ust.1pkt 2 Pzp. Wykonawca potwierdził otrzymanie przedmiotowego wezwania, jednak nie uzupełnił w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wymaganych dokumentów uniemożliwiając tym samym ocenę produktów w pozycji 5 pakietu nr 4 pod kątem spełnienia wymagań oraz zgodności z opisem zawartym w SIWZ.Pakiet nr 4 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Kolumny do chromatografii gazowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18265.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22465.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy ofert odrzuconych : Oferta firmy "SHIM-POL A.M. Borzymowski" E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna ul. Lubomirskiego 5, 05-080 Izabelin w zakresie pakietu nr 5 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie: Wykonawca w pakiecie nr 5 w pozycji 6 zaoferował produkt niezgodny z wymaganiami SIWZ. Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego górna granica pracy dla tego produktu powinna być nie mniejsza niż 250°C, natomiast oferowana przez Wykonawcę górna granica pracy oferowanego produktu (kolumny typu 88) wynosi 240°C. W związku z powyższym treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pakiet nr 5 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. Oferta firmy Anchem Sp. z o.o., S. k. ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa w zakresie pakietu nr 5 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca w pakiecie 5 w pozycji 4 zaoferował produkt nie spełniający wymagań SIWZ. Oferowana kolumna ma długość 30 m, tymczasem wymagana przez Zamawiającego w wymaganiach jakościowych określonych w SIWZ długość dla tej kolumny (kolumna typu 5s) wynosi 60 m. Treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pakiet nr 5 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Akcesoria do badań metodą PCR |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12788.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15729.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Końcówki do pipet Transferpette |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Końcówki do pipet automatycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11124.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13682.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Wyroby z tworzyw sztucznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Szczotki do mycia szkła laboratoryjnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Sprzęt ochronny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Wymazówki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15305.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16581.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Igły, strzykawki, kompresy i plastry |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 pozycja 1 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 pozycja 2 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 pozycja 3 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 pozycja 4 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 pozycja 5 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 pozycja 6 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 pozycja 7 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3070.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: FABIMEX B. i W. Więcek Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3776.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 pozycja 8 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet 15 - Kolumny i akcesoria do chromatografii cieczowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15080.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anchem Sp. z o.o., S. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18548.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet 16 - Rękawice diagnostyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5232.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5650.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: dotyczy ofert odrzuconych: Oferta firmy VWR International Sp. z o.o. ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk Biuro Handlowe Kraków ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków w zakresie pakietu nr 16 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Zaoferowane przez Wykonawcę w pakiecie 16 w pozycjach 1-3 produkty o numerach katalogowych wpisanych w ofercie dotyczą rękawic stosunkowo cienkich (grubość poniżej 0,2 mm) i nie gwarantują wymaganej podwyższonej odporności na przebicie, jak wymagał tego Zamawiający w SIWZ. Specyfikacje dołączone do oferty potwierdzają spełnienie wymagań, lecz dotyczą produktów o innych numerach katalogowych niż wpisane w ofercie przez Wykonawcę. Treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 16 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. |
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet 17 - Rurki sorpcyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet 18 - Dozowniki i pipety automatyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta firmy Alfachem Sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań w zakresie pakietu nr 18 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.Uzasadnienie: Wykonawca w pakiecie nr 18 w pozycji 7 i 8 pozostawił puste kolumny nie podając nazwy lub nazw potencjalnych dostawców. Tymczasem Zamawiający w Załączniku 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), stanowiącym integralną część oferty wymagał podania dla oferowanego produktu nazwy lub nazw potencjalnych dostawców. Co więcej brak jest również w ofercie Wykonawcy innych dokumentów potwierdzających,że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, pozwalających na ocenę oferowanych produktów pod kątem spełnienia wymagań SIWZ, o których mowa w Rozdziale V pkt tj. przykładowych certyfikatów, specyfikacji jakościowych z danymi technicznymi lub innych dokumentów pozwalających ocenić spełnienie wymagań zawartych w SIWZ dla oferowanych produktów w wersji elektronicznej lub papierowej - zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 Pzp.Dlatego też Zamawiający nie ma możliwości zidentyfikowania oferowanych produktów i sprawdzenia ich zgodności pod kątem spełnienia wymagań SIWZ. Pakiet nr 18 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet 19 - Akcesoria do ICP |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet 20 - Akcesoria do chromatografii jonowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25796.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31729.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Pakiet 21 - Akcesoria do systemu Simplicity |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta firmy Alfachem Sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań w zakresie pakietu nr 21 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca w pakiecie nr 21 zaoferował produkty nie spełniające wymagań SIWZ. Oferowane produkty nie są odpowiednie do systemu oczyszczania wody Simplicity 185 firmy Millipore z roku 2005, jak wymagał tego Zamawiający. Treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 21 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Pakiet 22 - Bibuły i sączki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta firmy Alfachem Sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań w zakresie pakietu nr 22 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca w pakiecie nr 22 w pozycji 7 i 8 pozostawił puste kolumny nie podając nazwy lub nazw potencjalnych dostawców. Tymczasem Zamawiający w Załączniku 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), stanowiącym integralną część oferty wymagał podania dla oferowanego produktu nazwy lub nazw potencjalnych dostawców.Co więcej, brak jest również w ofercie Wykonawcy innych dokumentów potwierdzających,że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, pozwalających na ocenę oferowanych produktów pod kątem spełnienia wymagań SIWZ, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 tj. przykładowych certyfikatów, specyfikacji jakościowych z danymi technicznymi lub innych dokumentów pozwalających ocenić spełnienie wymagań zawartych w SIWZ dla oferowanych produktów w wersji elektronicznej lub papierowej - zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 Pzp. Dlatego też Zamawiający nie ma możliwości zidentyfikowania oferowanych produktów i sprawdzenia ich zgodności pod kątem spełnienia wymagań SIWZ. Pakiet nr 22 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. Oferta firmy ALCHEM Grupa Sp. z o.o. Oddział Śląsk ul. J. Kasprowicza 9/2, 43-300 Bielsko-Biała - w zakresie pakietu nr 22 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Uzasadnienie: W pakiecie nr 22 w pozycji 19 Wykonawca zaoferował produkt niezgodny z wymaganiami SIWZ. Zgodnie z wymaganiami jakościowymi Zamawiającego gramatura sączków z mikrowłókien szklanych powinna wynosić 53 g/m2. Wykonawca zaoferował natomiast produkt o gramaturze 52g/m2 . W związku z powyższym treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 22 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Pakiet 23 - Probówki i szalki Petriego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33200.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38316.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: dotyczy ofert odrzuconych: Oferta firmy Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. ul. Polska 114 60-401 Poznań - w zakresie pakietu nr 23 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie:W pakiecie nr 23 w pozycji 6 został zaoferowany przez Wykonawcę produkt niespełniający wymagań SIWZ określonych przez Zamawiającego .Wykonawca zaoferował produkt aseptyczny, zamiast wymaganych przez Zamawiającego sterylnych szalek Petriego, treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 23 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. |
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Pakiet 24 - Statywy laboratoryjne i akcesoria do statywów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta firmy ALCHEM Grupa Sp. z o.o. Oddział Śląsk ul. J. Kasprowicza 9/2, 43-300 Bielsko-Biała - w zakresie pakietu nr 24 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Uzasadnienie: W pakiecie nr 24 w pozycji 9 Wykonawca zaoferował statyw na probówki o średnicy otworu wynoszącej 16 mm, zamiast wymaganej i określonej przez Zamawiającego w SIWZ średnicy 17 mm dla tego produktu. Treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pakiet nr 24 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Pakiet 25 - Akcesoria do sterylizacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Pakiet 26 -Akcesoria do pobierania próbek powietrza |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 pozycja 1 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 pozycja 2 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 pozycja 3 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 pozycja 4 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 pozycja 5 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 pozycja 6 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 pozycja 7 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 pozycja 8 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.