eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 510083277-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach: Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515547-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 29688000000000, ul. ul. Raciborska 39, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3512345, e-mail wsse.katowice@pis.gov.pl, faks 32 3512318.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wsse.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OA.272.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach. Zamówienie podzielone jest w sumie na 27 części: OPIS PAKIETU : Pakiet nr 1 -Systemy do filtracji próżniowej Pakiet nr 2 - Drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 3 - Materiały do filtracji Pakiet nr 4 - Akcesoria do chromatografii gazowej i generatora wodoru Pakiet nr 5 - Kolumny do chromatografii gazowej Pakiet nr 6 - Akcesoria do badań metodą PCR Pakiet nr 7 - Końcówki do pipet Transferpette Pakiet nr 8 - Końcówki do pipet automatycznych Pakiet nr 9 - Wyroby z tworzyw sztucznych Pakiet nr 10 - Szczotki do mycia szkła laboratoryjnego Pakiet nr 11 - Sprzęt ochronny Pakiet nr 12 - Wymazówki Pakiet nr 13 - Igły, strzykawki, kompresy i plastry Pakiet nr 14 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego (8 pozycji) Pakiet nr 15 - Kolumny i akcesoria do chromatografii cieczowej Pakiet nr 16 - Rękawice diagnostyczne Pakiet nr 17 - Rurki sorpcyjne Pakiet nr 18 - Dozowniki i pipety automatyczne Pakiet nr 19 - Akcesoria do ICP Pakiet nr 20 - Akcesoria do chromatografii jonowej Pakiet nr 21 - Akcesoria do systemu Simplicity Pakiet nr 22 - Bibuły i sączki Pakiet nr 23 - Probówki i szalki Petriego Pakiet nr 24 - Statywy laboratoryjne i akcesoria do statywów Pakiet nr 25 - Akcesoria do sterylizacji Pakiet nr 26 - Akcesoria do pobierania próbek powietrza Pakiet nr 27 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe (8 pozycji) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych : a) w pakiecie nr 14,27 - dopuszcza się składanie ofert częściowych do całego pakietu lub do poszczególnych pozycji, b) w pakietach nr 1-13, 15-26- dopuszcza się składanie ofert częściowych do całego pakietu, pominięcie chociaż jednej pozycji z pakietu powodować będzie uznanie oferty jako nie spełniającej warunków SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 144 000 EURO z zachowaniem zasad określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu zastosowanie ma procedura uregulowana w art. 24 aa PZP "tzw. procedura odwrócona".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5


Dodatkowe kody CPV: 38400000-9, 18424300-0, 15994200-4, 38437000-7, 33141310-6, 33141320-9, 33140000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 1 - Systemy do filtracji próżniowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet 2 -Drobny sprzęt laboratoryjny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3 - Materiały do filtracji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22283.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alfachem Sp. z o.o.
Email wykonawcy: jolka@alfachem.pl
Adres pocztowy: ul. Unii Lubelskiej 3
Kod pocztowy: 61-249
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27408.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27408.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27408.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet 4 - Akcesoria do chromatografii gazowej i generatora wodoru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84870.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anchem Sp. z o.o., S. k. ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa
Email wykonawcy: info@anchem.pl
Adres pocztowy: ul.Międzyborska 23
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104390.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66866.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104390.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

dotyczy ofert odrzuconych: Oferta firmy Perlan Technologies Polska Sp. z o.o. ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa w zakresie pakietu nr 4 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie: Wykonawca w pakiecie nr 4, w pozycji 5 zaoferował produkt, którego Zamawiający nie mógł ocenić na podstawie podanego w ofercie numeru katalogowego.Tymczasem zgodnie z zapisami Rozdziału 5 pkt 2 SIWZ - w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą w wersji elektronicznej lub papierowej, przykładowe certyfikaty, specyfikacje jakościowe z danymi technicznymi lub inne dokumenty pozwalające ocenić spełnienie wymagań zawartych w SIWZ dla oferowanych produktów - zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 Pzp. Ponadto dopuszcza się wskazanie adresów stron internetowych, na których można znaleźć informacje lub dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w SIWZ. Wykonawca nie dołączył do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w w/w zakresie, co nie pozwoliło na dokonanie Zamawiającemu oceny oferowanych produktów. Ponadto na wskazanej przez Wykonawcę stronie internetowej w katalogu online oferowanej firmy brak jest produktu o wskazanym w ofercie numerze.W związku z brakiem możliwości oceny oraz koniecznością uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań, Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty o dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań SIWZ dla oferowanych produktów - zgodnie z art. 25 ust.1pkt 2 Pzp. Wykonawca potwierdził otrzymanie przedmiotowego wezwania, jednak nie uzupełnił w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wymaganych dokumentów uniemożliwiając tym samym ocenę produktów w pozycji 5 pakietu nr 4 pod kątem spełnienia wymagań oraz zgodności z opisem zawartym w SIWZ.Pakiet nr 4 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet 5 - Kolumny do chromatografii gazowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18265.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: klient@perlan.com.pl
Adres pocztowy: ul. Puławska 303
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22465.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22465.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33271.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dotyczy ofert odrzuconych : Oferta firmy "SHIM-POL A.M. Borzymowski" E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna ul. Lubomirskiego 5, 05-080 Izabelin w zakresie pakietu nr 5 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie: Wykonawca w pakiecie nr 5 w pozycji 6 zaoferował produkt niezgodny z wymaganiami SIWZ. Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego górna granica pracy dla tego produktu powinna być nie mniejsza niż 250°C, natomiast oferowana przez Wykonawcę górna granica pracy oferowanego produktu (kolumny typu 88) wynosi 240°C. W związku z powyższym treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pakiet nr 5 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. Oferta firmy Anchem Sp. z o.o., S. k. ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa w zakresie pakietu nr 5 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca w pakiecie 5 w pozycji 4 zaoferował produkt nie spełniający wymagań SIWZ. Oferowana kolumna ma długość 30 m, tymczasem wymagana przez Zamawiającego w wymaganiach jakościowych określonych w SIWZ długość dla tej kolumny (kolumna typu 5s) wynosi 60 m. Treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pakiet nr 5 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet 6 - Akcesoria do badań metodą PCR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12788.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15729.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15729.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15729.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet 7 - Końcówki do pipet Transferpette

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet 8 - Końcówki do pipet automatycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11124.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Email wykonawcy: k.przybylska@argenta.com.pl
Adres pocztowy: ul.Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13682.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13682.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13682.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet 9 - Wyroby z tworzyw sztucznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet 10 - Szczotki do mycia szkła laboratoryjnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet 11 - Sprzęt ochronny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet 12 - Wymazówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15305.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Email wykonawcy: k.przybylska@argenta.com.pl
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16581.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16581.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16902.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Pakiet 13 - Igły, strzykawki, kompresy i plastry

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 14 pozycja 1 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 14 pozycja 2 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 14 pozycja 3 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 14 pozycja 4 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 14 pozycja 5 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 14 pozycja 6 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 14 pozycja 7 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3070.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: FABIMEX B. i W. Więcek Sp. j.
Email wykonawcy: fabimex@fabimex.com.pl
Adres pocztowy: ul.Cedrowa 16
Kod pocztowy: 04-565
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3776.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3776.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3776.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 14 pozycja 8 - Kolumienki powinowactwa immunologicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Pakiet 15 - Kolumny i akcesoria do chromatografii cieczowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15080.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anchem Sp. z o.o., S. k.
Email wykonawcy: info@anchem.pl
Adres pocztowy: ul.Międzyborska 23
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18548.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18548.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18548.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Pakiet 16 - Rękawice diagnostyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5232.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Email wykonawcy: k.przybylska@argenta.com.pl
Adres pocztowy: ul.Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5650.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5650.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8446.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

dotyczy ofert odrzuconych: Oferta firmy VWR International Sp. z o.o. ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk Biuro Handlowe Kraków ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków w zakresie pakietu nr 16 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Zaoferowane przez Wykonawcę w pakiecie 16 w pozycjach 1-3 produkty o numerach katalogowych wpisanych w ofercie dotyczą rękawic stosunkowo cienkich (grubość poniżej 0,2 mm) i nie gwarantują wymaganej podwyższonej odporności na przebicie, jak wymagał tego Zamawiający w SIWZ. Specyfikacje dołączone do oferty potwierdzają spełnienie wymagań, lecz dotyczą produktów o innych numerach katalogowych niż wpisane w ofercie przez Wykonawcę. Treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 16 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Pakiet 17 - Rurki sorpcyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Pakiet 18 - Dozowniki i pipety automatyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta firmy Alfachem Sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań w zakresie pakietu nr 18 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.Uzasadnienie: Wykonawca w pakiecie nr 18 w pozycji 7 i 8 pozostawił puste kolumny nie podając nazwy lub nazw potencjalnych dostawców. Tymczasem Zamawiający w Załączniku 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), stanowiącym integralną część oferty wymagał podania dla oferowanego produktu nazwy lub nazw potencjalnych dostawców. Co więcej brak jest również w ofercie Wykonawcy innych dokumentów potwierdzających,że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, pozwalających na ocenę oferowanych produktów pod kątem spełnienia wymagań SIWZ, o których mowa w Rozdziale V pkt tj. przykładowych certyfikatów, specyfikacji jakościowych z danymi technicznymi lub innych dokumentów pozwalających ocenić spełnienie wymagań zawartych w SIWZ dla oferowanych produktów w wersji elektronicznej lub papierowej - zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 Pzp.Dlatego też Zamawiający nie ma możliwości zidentyfikowania oferowanych produktów i sprawdzenia ich zgodności pod kątem spełnienia wymagań SIWZ. Pakiet nr 18 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Pakiet 19 - Akcesoria do ICP

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Pakiet 20 - Akcesoria do chromatografii jonowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25796.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31729.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31729.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Pakiet 21 - Akcesoria do systemu Simplicity

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta firmy Alfachem Sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań w zakresie pakietu nr 21 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca w pakiecie nr 21 zaoferował produkty nie spełniające wymagań SIWZ. Oferowane produkty nie są odpowiednie do systemu oczyszczania wody Simplicity 185 firmy Millipore z roku 2005, jak wymagał tego Zamawiający. Treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 21 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Pakiet 22 - Bibuły i sączki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta firmy Alfachem Sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań w zakresie pakietu nr 22 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca w pakiecie nr 22 w pozycji 7 i 8 pozostawił puste kolumny nie podając nazwy lub nazw potencjalnych dostawców. Tymczasem Zamawiający w Załączniku 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), stanowiącym integralną część oferty wymagał podania dla oferowanego produktu nazwy lub nazw potencjalnych dostawców.Co więcej, brak jest również w ofercie Wykonawcy innych dokumentów potwierdzających,że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, pozwalających na ocenę oferowanych produktów pod kątem spełnienia wymagań SIWZ, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 tj. przykładowych certyfikatów, specyfikacji jakościowych z danymi technicznymi lub innych dokumentów pozwalających ocenić spełnienie wymagań zawartych w SIWZ dla oferowanych produktów w wersji elektronicznej lub papierowej - zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 Pzp. Dlatego też Zamawiający nie ma możliwości zidentyfikowania oferowanych produktów i sprawdzenia ich zgodności pod kątem spełnienia wymagań SIWZ. Pakiet nr 22 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie. Oferta firmy ALCHEM Grupa Sp. z o.o. Oddział Śląsk ul. J. Kasprowicza 9/2, 43-300 Bielsko-Biała - w zakresie pakietu nr 22 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Uzasadnienie: W pakiecie nr 22 w pozycji 19 Wykonawca zaoferował produkt niezgodny z wymaganiami SIWZ. Zgodnie z wymaganiami jakościowymi Zamawiającego gramatura sączków z mikrowłókien szklanych powinna wynosić 53 g/m2. Wykonawca zaoferował natomiast produkt o gramaturze 52g/m2 . W związku z powyższym treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 22 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Pakiet 23 - Probówki i szalki Petriego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38316.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38181.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48850.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

dotyczy ofert odrzuconych: Oferta firmy Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. ul. Polska 114 60-401 Poznań - w zakresie pakietu nr 23 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie:W pakiecie nr 23 w pozycji 6 został zaoferowany przez Wykonawcę produkt niespełniający wymagań SIWZ określonych przez Zamawiającego .Wykonawca zaoferował produkt aseptyczny, zamiast wymaganych przez Zamawiającego sterylnych szalek Petriego, treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 23 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.


CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Pakiet 24 - Statywy laboratoryjne i akcesoria do statywów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta firmy ALCHEM Grupa Sp. z o.o. Oddział Śląsk ul. J. Kasprowicza 9/2, 43-300 Bielsko-Biała - w zakresie pakietu nr 24 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Uzasadnienie: W pakiecie nr 24 w pozycji 9 Wykonawca zaoferował statyw na probówki o średnicy otworu wynoszącej 16 mm, zamiast wymaganej i określonej przez Zamawiającego w SIWZ średnicy 17 mm dla tego produktu. Treść oferty nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pakiet nr 24 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Pakiet 25 - Akcesoria do sterylizacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Pakiet 26 -Akcesoria do pobierania próbek powietrza

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet 27 pozycja 1 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet 27 pozycja 2 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet 27 pozycja 3 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet 27 pozycja 4 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet 27 pozycja 5 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet 27 pozycja 6 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet 27 pozycja 7 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet 27 pozycja 8 - Rejestratory, elementy i przyrządy pomiarowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.