eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I i jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-06

Ogłoszenie nr 510077699-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.

Miasto Poznań: Wykonanie ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I i jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Tu się wszystko zaczęło" - ekspozycja świadectw początków państwowości polskiej na Ostrowie Tumskim w Poznaniu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517465-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I i jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOU-XII.271.24.2020.MM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w ramach ekspozycji reliktów palatium Mieszka I i kaplicy jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu, zlokalizowanych w rejonie Kościoła NMP in Summo w Poznaniu wraz z zagospodarowaniem przestrzeni w bezpośrednim sąsiedztwie i odwzorowaniem historycznego przebiegu wału grodu poznańskiego w ramach realizacji projektu partnerskiego pn. "Tu się wszystko zaczęło" - ekspozycja świadectw początków państwowości polskiej na Ostrowie Tumskim w Poznaniu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.4.1 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2. Na cykl realizacji Zamówienia składa się przede wszystkim, lecz nie wyłącznie: 1) Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie decyzji Zarządu Dróg Miejskich na zajęcie części chodnika ul. Marii Panny na Ostrowie Tumskim; 2) Uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie badań archeologicznych w granicach inwestycji podczas realizacji prac ziemnych, przeprowadzenie badań oraz ich udokumentowanie; 3) Uzyskanie innych zgód i decyzji niezbędnych Wykonawcy do realizacji Zamówienia; 4) Dokonanie stosownych zawiadomień i zgłoszeń o rozpoczęciu prac; 5) Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem ekspozycji reliktów palatium Mieszka I i kaplicy jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim oraz oznaczenie wałów grodu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I oraz jego żony Dobrawy opracowanym przez Pracownię Projektową J.P. Woźny, który obejmuje w szczególności, lecz nie wyłącznie: Architektura: o wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych w zakresie posadzki kamiennej, chodnika, ogrodzenia itp., o wykonanie wykopów fundamentowych oraz pod podbudowy dla nawierzchni, o wykonanie badań archeologicznych, o wykonanie zabezpieczeń reliktów, o wywóz odpadów pochodzących z rozbiórek oraz wykopów, o montaż elementów stalowych (mocowania) oraz szklanych (płyty), o wykonanie nawierzchni z płyt granitowych, kostki "kocie łby", kostki granitowej wraz z krawężnikami granitowymi, o wykonanie posadzek betonowych, o wykonanie posadzki z drzewa twardego, o wykonanie ogrodzenia przęsłowego, kutego, z furtką, oraz z domurowaną częścią z szafą na złącze kablowe elektryczne, o dostawa i ustawienie siedzisk kamiennych, o wykonanie projektu, dostawa i montaż makiety odlanej z brązu, o zabezpieczenie drzew i krzewów w rejonie wykonywanych prac, o wykonanie oznaczeń wałów grodu z elementów z brązu wraz z fundamentami, o prace porządkowe. UWAGA! Zamawiający przekaże Wykonawcy za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu materiał do wykonania nawierzchni wokół Kościoła NMP in Summo w ilości: 130 m2 - płyty granitowej staroużytecznej, 1000 m2 - kamienia polnego "kocie łby", 40 m2 - kostki bazaltowej 10/12. Kwestie przekazania materiału brukarskiego reguluje §5 umowy. W załączniku nr 15 do SIWZ zamieszczono zdjęcie referencyjne ukazujące oczekiwany przez Zamawiającego sposób wykonania nawierzchni brukowej. Definicja nawierzchni brukowej zgodna z definicją wskazaną w "Ilustrowanym Leksykonie architektoniczno - budowlanym" pod red. Wojciecha Skowrońskiego tj. "nawierzchnia brukowa, drog.,nawierzchnia brukowcowa, bruk;->nawierzchnia drogowa z kamienia naturalnego (polnego,-> kostki kamiennej) lub sztucznego (-> klinkieru, prefabrykowanych płyt betonowych - -> trylinki) w postaci oddzielnych niedużych elementów układanych ręcznie na podbudowie nośnej. Podbudowę nośna może stanowić-> tłuczeń, -> beton lub -> podsypka piaskowa. Nawierzchnie z kamienia naturalnego są stosowane obecnie jako nawierzchnie ozdobne na deptakach i trotuarach lub jako podbudowy pod nawierzchnie ulepszone dróg o znaczeniu drugorzędnym. Instalacje elektryczne: o przeniesienie studni teletechnicznej, o ręczne kopanie rowów pod kable, o ułożenie w rowach rur ICTA oraz położenie w nich kabli YDY, o zasypanie rowów, o wywóz materiałów spryzmowanych pochodzących z wykopów, o montaż zasilaczy do konstrukcji formy palatium, o montaż taśm LED, o sprawdzenie całości instalacji łącznie z rozdzielnicą. Instalacje sanitarne: o rozbiórka starej studni rozdzielczej, o wywóz odpadów spryzmowanych, o wykonanie kanałów z rur PVC-U o różnych przekrojach, o wykonanie połączeń kanalizacyjnych z rur PVC-U, o montaż wpustów deszczowych, o wykonanie prefabrykowanej studni betonowej, o wykonanie i zagęszczenie podsypki piaskowej pod rurociągi, o wykonanie studzienek rewizyjnych, o wykonanie izolacji rurociągów otulinami z łupków styropianowych, o wykonanie próby wodnej. Zieleń: o wykopanie i przesadzanie krzewów, o usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), o sadzenie drzew, o usunięcie chwastów i innych zanieczyszczeń, o niwelacja i wyprofilowanie terenu, o rozścielenie ziemi urodzajnej, o wykonanie trawników dywanowych, o pielęgnacja trawników wykonanych darniowaniem pełnym, o pielęgnacja nowo posadzonych/ przesadzonych drzew i krzewów, o sadzenie krzewów żywopłotowych, o wykonanie operatu pielęgnacji zieleni. 6) Sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 7) Wykonanie przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami technicznymi AQUANET nr DW/IBM/959/27078/2019; 8) Wykonanie instalacji oświetlenia zarysu murów Palatium; 9) Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych, przesadzeń, siewu i pielęgnacji oraz dokonanie wszystkich zgłoszeń zgodnie z inwentaryzacją i projektem zieleni, umową oraz Decyzją Wydziału Ochrony Środowiska nr OS-III.6131.2.217.2018 wraz z późniejszymi zmianami. Wykonawca nie jest zobowiązany do wykonania wycinki drzew i krzewów; 10) Prowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych zieleni zgodnie z wytycznymi operatu pielęgnacyjnego opracowanego przez Wykonawcę, przez okres 36 miesięcy od dnia wydania Świadectwa Przejęcia. Prowadzenie zabiegów będzie potwierdzane przez Wykonawcę w Dzienniku pielęgnacji; 11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 12) Odbiory prac; 13) Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów i dokonanie Zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane; 14) Ukończenie wszystkich robót budowlanych, usług i dostaw objętych Zamówieniem; usunięcie w nich wszelkich wad, przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, prób i pomiarów; 15) Przekazanie Zamówienia Zamawiającemu; 16) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy; 17) 18) Inne prace, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Zamówienia; UWAGA: Wszystkie prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem Archeologa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212350-4


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111300-1, 45111291-4, 45111200-0, 45223800-4, 45231300-8, 45340000-2, 45316100-6, 45112710-5, 77310000-6, 77315000-1, 77340000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2053000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Kształtowania Zieleni "Gardens" Grzegorz Sobolewski
Email wykonawcy: biuro@gardens-poznan.pl
Adres pocztowy: ul. Południowa 73
Kod pocztowy: 62-005
Miejscowość: Owińska, Promnice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2525190.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2525190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2587979.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 300000.00 zł netto

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.