To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-06
Ogłoszenie nr 510077699-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.
Miasto Poznań: Wykonanie ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I i jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Tu się wszystko zaczęło" - ekspozycja świadectw początków państwowości polskiej na Ostrowie Tumskim w Poznaniu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517465-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61-841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I i jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.24.2020.MM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w ramach ekspozycji reliktów palatium Mieszka I i kaplicy jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim w Poznaniu, zlokalizowanych w rejonie Kościoła NMP in Summo w Poznaniu wraz z zagospodarowaniem przestrzeni w bezpośrednim sąsiedztwie i odwzorowaniem historycznego przebiegu wału grodu poznańskiego w ramach realizacji projektu partnerskiego pn. "Tu się wszystko zaczęło" - ekspozycja świadectw początków państwowości polskiej na Ostrowie Tumskim w Poznaniu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.4.1 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2. Na cykl realizacji Zamówienia składa się przede wszystkim, lecz nie wyłącznie: 1) Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie decyzji Zarządu Dróg Miejskich na zajęcie części chodnika ul. Marii Panny na Ostrowie Tumskim; 2) Uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie badań archeologicznych w granicach inwestycji podczas realizacji prac ziemnych, przeprowadzenie badań oraz ich udokumentowanie; 3) Uzyskanie innych zgód i decyzji niezbędnych Wykonawcy do realizacji Zamówienia; 4) Dokonanie stosownych zawiadomień i zgłoszeń o rozpoczęciu prac; 5) Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem ekspozycji reliktów palatium Mieszka I i kaplicy jego żony Dobrawy na Ostrowie Tumskim oraz oznaczenie wałów grodu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym ekspozycji reliktów Palatium Mieszka I oraz jego żony Dobrawy opracowanym przez Pracownię Projektową J.P. Woźny, który obejmuje w szczególności, lecz nie wyłącznie: Architektura: o wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych w zakresie posadzki kamiennej, chodnika, ogrodzenia itp., o wykonanie wykopów fundamentowych oraz pod podbudowy dla nawierzchni, o wykonanie badań archeologicznych, o wykonanie zabezpieczeń reliktów, o wywóz odpadów pochodzących z rozbiórek oraz wykopów, o montaż elementów stalowych (mocowania) oraz szklanych (płyty), o wykonanie nawierzchni z płyt granitowych, kostki "kocie łby", kostki granitowej wraz z krawężnikami granitowymi, o wykonanie posadzek betonowych, o wykonanie posadzki z drzewa twardego, o wykonanie ogrodzenia przęsłowego, kutego, z furtką, oraz z domurowaną częścią z szafą na złącze kablowe elektryczne, o dostawa i ustawienie siedzisk kamiennych, o wykonanie projektu, dostawa i montaż makiety odlanej z brązu, o zabezpieczenie drzew i krzewów w rejonie wykonywanych prac, o wykonanie oznaczeń wałów grodu z elementów z brązu wraz z fundamentami, o prace porządkowe. UWAGA! Zamawiający przekaże Wykonawcy za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu materiał do wykonania nawierzchni wokół Kościoła NMP in Summo w ilości: 130 m2 - płyty granitowej staroużytecznej, 1000 m2 - kamienia polnego "kocie łby", 40 m2 - kostki bazaltowej 10/12. Kwestie przekazania materiału brukarskiego reguluje §5 umowy. W załączniku nr 15 do SIWZ zamieszczono zdjęcie referencyjne ukazujące oczekiwany przez Zamawiającego sposób wykonania nawierzchni brukowej. Definicja nawierzchni brukowej zgodna z definicją wskazaną w "Ilustrowanym Leksykonie architektoniczno - budowlanym" pod red. Wojciecha Skowrońskiego tj. "nawierzchnia brukowa, drog.,nawierzchnia brukowcowa, bruk;->nawierzchnia drogowa z kamienia naturalnego (polnego,-> kostki kamiennej) lub sztucznego (-> klinkieru, prefabrykowanych płyt betonowych - -> trylinki) w postaci oddzielnych niedużych elementów układanych ręcznie na podbudowie nośnej. Podbudowę nośna może stanowić-> tłuczeń, -> beton lub -> podsypka piaskowa. Nawierzchnie z kamienia naturalnego są stosowane obecnie jako nawierzchnie ozdobne na deptakach i trotuarach lub jako podbudowy pod nawierzchnie ulepszone dróg o znaczeniu drugorzędnym. Instalacje elektryczne: o przeniesienie studni teletechnicznej, o ręczne kopanie rowów pod kable, o ułożenie w rowach rur ICTA oraz położenie w nich kabli YDY, o zasypanie rowów, o wywóz materiałów spryzmowanych pochodzących z wykopów, o montaż zasilaczy do konstrukcji formy palatium, o montaż taśm LED, o sprawdzenie całości instalacji łącznie z rozdzielnicą. Instalacje sanitarne: o rozbiórka starej studni rozdzielczej, o wywóz odpadów spryzmowanych, o wykonanie kanałów z rur PVC-U o różnych przekrojach, o wykonanie połączeń kanalizacyjnych z rur PVC-U, o montaż wpustów deszczowych, o wykonanie prefabrykowanej studni betonowej, o wykonanie i zagęszczenie podsypki piaskowej pod rurociągi, o wykonanie studzienek rewizyjnych, o wykonanie izolacji rurociągów otulinami z łupków styropianowych, o wykonanie próby wodnej. Zieleń: o wykopanie i przesadzanie krzewów, o usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), o sadzenie drzew, o usunięcie chwastów i innych zanieczyszczeń, o niwelacja i wyprofilowanie terenu, o rozścielenie ziemi urodzajnej, o wykonanie trawników dywanowych, o pielęgnacja trawników wykonanych darniowaniem pełnym, o pielęgnacja nowo posadzonych/ przesadzonych drzew i krzewów, o sadzenie krzewów żywopłotowych, o wykonanie operatu pielęgnacji zieleni. 6) Sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 7) Wykonanie przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami technicznymi AQUANET nr DW/IBM/959/27078/2019; 8) Wykonanie instalacji oświetlenia zarysu murów Palatium; 9) Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych, przesadzeń, siewu i pielęgnacji oraz dokonanie wszystkich zgłoszeń zgodnie z inwentaryzacją i projektem zieleni, umową oraz Decyzją Wydziału Ochrony Środowiska nr OS-III.6131.2.217.2018 wraz z późniejszymi zmianami. Wykonawca nie jest zobowiązany do wykonania wycinki drzew i krzewów; 10) Prowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych zieleni zgodnie z wytycznymi operatu pielęgnacyjnego opracowanego przez Wykonawcę, przez okres 36 miesięcy od dnia wydania Świadectwa Przejęcia. Prowadzenie zabiegów będzie potwierdzane przez Wykonawcę w Dzienniku pielęgnacji; 11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 12) Odbiory prac; 13) Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów i dokonanie Zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane; 14) Ukończenie wszystkich robót budowlanych, usług i dostaw objętych Zamówieniem; usunięcie w nich wszelkich wad, przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, prób i pomiarów; 15) Przekazanie Zamówienia Zamawiającemu; 16) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy; 17) 18) Inne prace, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Zamówienia; UWAGA: Wszystkie prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem Archeologa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212350-4
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111300-1, 45111291-4, 45111200-0, 45223800-4, 45231300-8, 45340000-2, 45316100-6, 45112710-5, 77310000-6, 77315000-1, 77340000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2053000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Kształtowania Zieleni "Gardens" Grzegorz Sobolewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2525190.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 300000.00 zł netto IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Wildy i Łazarza w Poznaniu.
- DOSTAWA Leków do programów lekowych - Darbopoetinum Alfa
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Dostawa naczyń i sztućców z tworzywa wielokrotnego użytku
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej na działce nr 822/2 w Grabniaku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.