eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad Wisłą › Termomodernizacja budynku remizy OSP w Solcu nad Wisłą -etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18

Ogłoszenie nr 510077356-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.

Gmina Solec nad Wisłą: Termomodernizacja budynku remizy OSP w Solcu nad Wisłą -etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522637-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Solec nad Wisłą, Krajowy numer identyfikacyjny 54530800000000, ul. ul. Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 3761266, 3761257, e-mail gmina@solec.pl, faks 483 761 266.
Adres strony internetowej (url): www.solec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku remizy OSP w Solcu nad Wisłą -etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPiRG.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku remizy OSP w Solcu nad Wisłą - etap II w następującym zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe: - wykucie krat okiennych, - wykucie ościeżnic drewnianych, - rozebranie obróbek blacharskich, - rozebranie opaski betonowej z płyt chodnikowych, - odbicie tynków i rozbiórka daszków nad bramami garażowymi, 2) Okna i drzwi: - montaż okien PCV z szybami zespolonymi, - montaż drzwi aluminiowych z nadświatem oraz drzwi pełnych, - montaż wsypu piwnicznego i wykonanie pokrycia otworu do transportu kotła, - montaż drabiny zewnętrznej systemowej, 3) Docieplenie budynku metodą lekko-mokrą: - przygotowanie podłoża pod system izolacji cieplnej, - gruntowanie podłoża i uzupełnienie ubytków w tynkach - docieplenie cokołu styropianem gr 12 cm z wykonaniem tynku mozaikowego, - docieplenie styropianem ościeży, ścian, kominów, z warstwą zbrojącą i tynkiem silikonowo-silikatowym, kolorystyka wg projektu, - montaż parapetów z blachy powlekanej, - remont nawierzchni schodów frontowych i tylnych poprzez ułożenia warstwy naprawczej, - oczyszczenie i dwukrotne malowanie balustrady schodów, - wykonanie napisu OSP KSRG SOLEC NAD WISŁĄ - wykonanie opaski z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, 4) Instalacja elektryczna zewnętrzna: - demontaż opraw i przewodów oświetleniowych, - montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego - montaż nowych przewodów w rurach winidurowych, - montaż i podłączenie naświetlaczy halogenowych LED, 5) Zadaszenie: - wykonanie zadaszenia z poliwęglanu nad spocznikiem schodów frontowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób wykonania określono w załącznikach do SIWZ: 1) opracowaniu technicznym stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Uwaga: Dokumentacja obejmuje zakres robót już wykonanych tj. dach i bramy garażowe. 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiarze robót (pomocniczo), 4) wzorze umowy. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (załączniki do zgłoszeń, przedmiar robót oraz STWiORB ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania prac towarzyszących koniecznych do uwzględnienia takich jak: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, - uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45321000-3, 45421000-4, 45311000-0, 45233253-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 266180.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTALBUD Kamil Witczak Usługi Remontowo-Budowlane
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Baranów 43a
Kod pocztowy: 27-312
Miejscowość: Chotcza-Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138989.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138989.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.