To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-16
Ogłoszenie nr 510074806-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.
Warszawski Uniwersytet Medyczny: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w części dotyczącej Pakietów 4 i 5 - realizowane jest w ramach projektu NCBR152, "Wirtualna Klinika Równowagi", akronim VB-Clinic, współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, w ramach Programu "Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych" STRATEGMED III, na podstawie umowy o dofinansowanie STRATEGMED3/306011/1/NCBR/2017 z dn. 12.04.2017. 3; Zamówienie w części dotyczącej Pakietów 6 i 7 - realizowane jest w ramach projektu o nazwie "Polska Platforma Medyczna: portal zarządzania wiedzą i potencjałem badawczym", realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Priorytet II, Działanie 2.3 - Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.1 - Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki, na podstawie umowy o dofinansowanie POPC.02.03.01-00-0008/17-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523396-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540050930-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 00028891700000,
ul. Żwirki i Wigury
61,
02-091
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225720366, 225720373, e-mail
aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl, faks
225720363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AEZ/S-020/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na części opisane Pakietami 1-7: Pakiet 1: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby organizacji studenckich oraz Biura Karier Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 2: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 3: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby władz rektorskich Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 4: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Wirtualna Klinika Równowagi" (7 pozycji); Pakiet 5: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Wirtualna Klinika Równowagi"(16 pozycji); Pakiet 6: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Polska Platforma Medyczna" (6 pozycji); Pakiet 7: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Polska Platforma Medyczna" (1 pozycja) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Pakietów jw., zawartym w Załącznikach od 2.1 do 2.7 do SIWZ ("Formularze cenowe zawierające opis przedmiotu zamówienia"), na warunkach określonych we "Wzorze umowy", stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 2.1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załącznikach od 2.1 do 2.7 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2) Przekazanie do akceptacji Zamawiającego (drogą mailową do osoby wskazanej w umowie) wizualizacji nadruków na produktach, przed ich wykonaniem. Wzory nadruków na poszczególne materiały reklamowe w odpowiednim pliku graficznym (eps, ai, pdf, tiff, cdr, psd lub gif) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 2.3) Dostawa przedmiotu zamówienia do następujących jednostek organizacyjnych WUM: Pakiet 1: Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426. Pakiet 2: 1) magazyn A, Działu Logistyki WUM (ATZ), 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 3; 2) Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426. Pakiet 3: Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426 Pakiety 4 i 5: Zakład Rehabilitacji WUM (2F1), Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne, 02-109 Warszawa, ul. Księcia Trojdena 2c. Pakiety 6 i 7: Biblioteka Główna WUM (BIBG), Centrum Biblioteczno-Informacyjne, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 63 - zgodnie ze szczegółowymi informacjami zawartymi w "Rozdzielniku realizacji dostaw materiałów promocyjnych w zakresie Pakietów 1-7" stanowiącym Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. 2.4) Uzgodnienie terminu dostawy oraz podpisania Protokołów odbioru (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Wzoru umowy) z osobą wskazaną w umowie, upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz do podpisania protokołów odbioru. 3) Klauzula społeczna: Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, wymaga udziału w realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 1 osoby: - niepełnosprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r., poz. 721 z późn. zm.) i/lub - młodocianej, o której mowa w przepisach prawa pracy w celu przygotowania zawodowego i/lub - innej osoby, o której mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz.U. z 2011 r., poz. 225 i 1211 oraz z 2015 r., poz. 1220 i 1567) zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilno-prawnej, z zastrzeżeniem, że wymóg wskazania jednej osoby jw. jest bezwzględnie wymagany, natomiast wskazanie drugiej i następnych osób, o których mowa powyżej, podlega ocenie w ramach kryterium Aspekty społeczne, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 4 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XXXI SIWZ, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu dokument/y potwierdzający, że deklarowana liczba osób wykazana w Formularzu ofertowym posiada status osoby wymienionej powyżej, z zastrzeżeniem, że dane osobowe będą zanonimizowane. Nieprzedłożenie Zamawiającemu ww. dokumentów, skutkować będzie odstąpieniem od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i zatrzymaniem wadium (w odniesieniu do przedmiotu zamówienia opisanego Pakietami 1-5), w oparciu o art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6
Dodatkowe kody CPV: 22462000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60146.34
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARP STUDIO S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67629.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67642.28
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARP STUDIO S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65208.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17317.07
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NOVA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16414.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu przetargowym, w zakresie dostaw objętych Pakietem 4, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu przetargowym, w zakresie dostaw objętych Pakietem 5, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu przetargowym, w zakresie dostaw objętych Pakietem 6, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu przetargowym, w zakresie dostaw objętych Pakietem 7, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.