eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510074806-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Warszawski Uniwersytet Medyczny: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w części dotyczącej Pakietów 4 i 5 - realizowane jest w ramach projektu NCBR152, "Wirtualna Klinika Równowagi", akronim VB-Clinic, współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, w ramach Programu "Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych" STRATEGMED III, na podstawie umowy o dofinansowanie STRATEGMED3/306011/1/NCBR/2017 z dn. 12.04.2017. 3; Zamówienie w części dotyczącej Pakietów 6 i 7 - realizowane jest w ramach projektu o nazwie "Polska Platforma Medyczna: portal zarządzania wiedzą i potencjałem badawczym", realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Priorytet II, Działanie 2.3 - Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.1 - Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki, na podstawie umowy o dofinansowanie POPC.02.03.01-00-0008/17-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523396-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540050930-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 00028891700000, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225720366, 225720373, e-mail aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl, faks 225720363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AEZ/S-020/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na części opisane Pakietami 1-7: Pakiet 1: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby organizacji studenckich oraz Biura Karier Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 2: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 3: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby władz rektorskich Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 4: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Wirtualna Klinika Równowagi" (7 pozycji); Pakiet 5: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Wirtualna Klinika Równowagi"(16 pozycji); Pakiet 6: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Polska Platforma Medyczna" (6 pozycji); Pakiet 7: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Polska Platforma Medyczna" (1 pozycja) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Pakietów jw., zawartym w Załącznikach od 2.1 do 2.7 do SIWZ ("Formularze cenowe zawierające opis przedmiotu zamówienia"), na warunkach określonych we "Wzorze umowy", stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 2.1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załącznikach od 2.1 do 2.7 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2) Przekazanie do akceptacji Zamawiającego (drogą mailową do osoby wskazanej w umowie) wizualizacji nadruków na produktach, przed ich wykonaniem. Wzory nadruków na poszczególne materiały reklamowe w odpowiednim pliku graficznym (eps, ai, pdf, tiff, cdr, psd lub gif) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 2.3) Dostawa przedmiotu zamówienia do następujących jednostek organizacyjnych WUM: Pakiet 1: Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426. Pakiet 2: 1) magazyn A, Działu Logistyki WUM (ATZ), 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 3; 2) Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426. Pakiet 3: Biuro Informacji i Promocji WUM (AIP), Rektorat, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 425 i 426 Pakiety 4 i 5: Zakład Rehabilitacji WUM (2F1), Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne, 02-109 Warszawa, ul. Księcia Trojdena 2c. Pakiety 6 i 7: Biblioteka Główna WUM (BIBG), Centrum Biblioteczno-Informacyjne, 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 63 - zgodnie ze szczegółowymi informacjami zawartymi w "Rozdzielniku realizacji dostaw materiałów promocyjnych w zakresie Pakietów 1-7" stanowiącym Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. 2.4) Uzgodnienie terminu dostawy oraz podpisania Protokołów odbioru (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Wzoru umowy) z osobą wskazaną w umowie, upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz do podpisania protokołów odbioru. 3) Klauzula społeczna: Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, wymaga udziału w realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 1 osoby: - niepełnosprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r., poz. 721 z późn. zm.) i/lub - młodocianej, o której mowa w przepisach prawa pracy w celu przygotowania zawodowego i/lub - innej osoby, o której mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz.U. z 2011 r., poz. 225 i 1211 oraz z 2015 r., poz. 1220 i 1567) zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilno-prawnej, z zastrzeżeniem, że wymóg wskazania jednej osoby jw. jest bezwzględnie wymagany, natomiast wskazanie drugiej i następnych osób, o których mowa powyżej, podlega ocenie w ramach kryterium Aspekty społeczne, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 4 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XXXI SIWZ, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu dokument/y potwierdzający, że deklarowana liczba osób wykazana w Formularzu ofertowym posiada status osoby wymienionej powyżej, z zastrzeżeniem, że dane osobowe będą zanonimizowane. Nieprzedłożenie Zamawiającemu ww. dokumentów, skutkować będzie odstąpieniem od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i zatrzymaniem wadium (w odniesieniu do przedmiotu zamówienia opisanego Pakietami 1-5), w oparciu o art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6


Dodatkowe kody CPV: 22462000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60146.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARP STUDIO S.C.
Email wykonawcy: arp@arpstudio.pl
Adres pocztowy: ul. Ratuszowa 11 bud.5 lok.112
Kod pocztowy: 03-450
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67629.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48513.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75608.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67642.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARP STUDIO S.C.
Email wykonawcy: arp@arpstudio.pl
Adres pocztowy: ul. Ratuszowa 11 bud.5 lok.112
Kod pocztowy: 03-450
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65208.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61614.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84870.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17317.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOVA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: nova@nova-pen.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 7
Kod pocztowy: 58-130
Miejscowość: Żarów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16414.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16414.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24292.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu przetargowym, w zakresie dostaw objętych Pakietem 4, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu przetargowym, w zakresie dostaw objętych Pakietem 5, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu przetargowym, w zakresie dostaw objętych Pakietem 6, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu przetargowym, w zakresie dostaw objętych Pakietem 7, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.