eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na zagospodarowanie terenów stanowiących własność Gminy Opole.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510074730-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu: Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na zagospodarowanie terenów stanowiących własność Gminy Opole.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550050893-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 16155521000000, ul. ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, e-mail beata.klopotowska@um.opole.pl, faks 77 443 57 39.
Adres strony internetowej (url): http://mzlk-opole.bip.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na zagospodarowanie terenów stanowiących własność Gminy Opole.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZLK.2420.07.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1: Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego zagospodarowania terenu przy ul. Waryńskiego-Pułaskiego (nr dz. 4/2 k.m. 21 obręb Opole), stanowiącego własność Gminy Opole. Zadanie 2: Opracowanie projektu programu funkcjonalno- użytkowego zagospodarowania terenu na oś. im. Armii Krajowej (nr dz. 1289/2, 1294/7, 1296/6, 1297/1 k.m. 21 obręb Gosławice), stanowiącego własność Gminy Opole. Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania przy ul. Kuberskiego w Opolu (nr dz. 29/3, 33/3, 36/40 k.m. 28 obręb Półwieś), stanowiącego własność Gminy Opole. Zadanie 4: Zagospodarowanie terenu przy ul. Wiejskiej 67 w Opolu (nr dz. 993 i 1002, k.m. 16, obręb Gosławice), stanowiącego własność Gminy Opole, polegające na jego doposażeniu w urządzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9


Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 45112723-9, 45112710-5, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1: Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego zagospodarowania terenu przy ul. Waryńskiego-Pułaskiego (nr dz. 4/2 k.m. 21 obręb Opole), stanowiącego własność Gminy Opole.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DELTA CERT sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@deltacert.pl
Adres pocztowy: 35-606
Kod pocztowy: 35-606
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1845
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1845
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1845
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: adanie 2: Opracowanie projektu programu funkcjonalno- użytkowego zagospodarowania terenu na oś. im. Armii Krajowej (nr dz. 1289/2, 1294/7, 1296/6, 1297/1 k.m. 21 obręb Gosławice), stanowiącego własność Gminy Opole. Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania przy ul. Kuberskiego w Opolu (nr dz. 29/3, 33/3, 36/40 k.m. 28 obręb Półwieś), stanowiącego własność Gminy Opole.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DELTA CERT sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@deltacert.pl
Adres pocztowy: ul. Reformacka 6
Kod pocztowy: 35-606
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1845
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1845
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1845
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania przy ul. Kuberskiego w Opolu (nr dz. 29/3, 33/3, 36/40 k.m. 28 obręb Półwieś), stanowiącego własność Gminy Opole.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DELTA CERT sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@deltacert.pl
Adres pocztowy: ul. Reformacka 6
Kod pocztowy: 35-606
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7380
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7380
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7380
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4: Zagospodarowanie terenu przy ul. Wiejskiej 67 w Opolu (nr dz. 993 i 1002, k.m. 16, obręb Gosławice), stanowiącego własność Gminy Opole, polegające na jego doposażeniu w urządzenia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43900
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DELTA CERT sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@deltacert.pl
Adres pocztowy: ul. Reformacka 6
Kod pocztowy: 35-606
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53997
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53997
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53997
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienia należy zakwalifikować jako zamówienia z wolnej ręki. Spełnione zostały bowiem wszystkie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie inwestycyjne w ramach programu rozwoju placów zabaw w formule zaprojektuj i wybuduj pn. "Zagospodarowanie terenów stanowiących własność Gminy Opole´´ nr sprawy: MZLK.2420.42.2018.BK zostało wszczęte w dniu 20.08.2018r. poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ogłoszenie to zostało opublikowane w BZP pod numerem 606003-N-2018. Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniami podstawowymi. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. II.7), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt. 6 przewidziano udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót zamówień stanowiących nie więcej niż 80% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia podstawowego udzielono Wykonawcy: DELTA CERT sp. z o.o. z siedzibą 35-026 Rzeszów ul. Reformacka 6, w dniu 13.09.2018r. - umowa nr 65/2018 (zadanie 1), 66/2018(zadanie 2) oraz 67/2018(zadanie 3). Wartość zamówienia podstawowego na zadanie 1,2 i 3 netto wynosiła 485 210,00 zł, natomiast wartość niniejszego zamówienia oszacowano na kwotę 52 900,00 zł netto czyli stanowi ono nie więcej niż 80% zamówienia podstawowego (do tej pory udzielono zamówienia na kwotę netto 174 771,84 zł, a 80% to max: 388 168,00 zł), jednocześnie dla wszystkich zadań wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przekracza 30 000 euro, tym samym zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.