To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-08
Ogłoszenie nr 510068072-N-2019 z dnia 08-04-2019 r.
Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany: Wykonanie i dostawa słodyczy promocyjnych dla Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521409-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000430,
ul. ul. Żeromskiego
29,
01-882
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 443 47 00 wew. 42 385, e-mail
bielany.zamowienia@um.warszawa.pl, faks
022 325 44 80.
Adres strony internetowej (url): www.bielany.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa słodyczy promocyjnych dla Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-III-WZP.271.10.2019.MGA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO (wraz z wniesieniem towaru na III p. do pok. 318) słodyczy promocyjnych zgodnie z niżej wymienionymi parametrami: a) 700 szt. świątecznych bombonierek wielkanocnych ze słodyczami czekoladowymi, zamkniętych w sześciennym lub walcowatym opakowaniu w pełnym kolorze 4+0, z naniesioną grafiką wg projektu przesłanego przez ZAMAWIAJĄCEGO. Bombonierki mają zawierać słodycze czekoladowe - pralinki w liczbie minimum 9 sztuk, z których przynajmniej 7 ma być niepowtarzalnych, o różnych formach zdobienia, kształtach i kolorach. Dopuszcza się możliwość kształtów i zdobień zarówno nawiązujących do Świąt Wielkanocnych, jak i standardowych. Pralinki powinny zawierać minimum 25% masy kakaowej w wypadku użycia pralinek z czekoladą mleczną oraz o minimum 50% masy kakaowej w wypadku użycia pralinek z czekoladą ciemną. Masa łączna netto produktu nie może być mniejsza niż 100 g. Pralinki powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu oraz wkładkę, która umiejscawiałaby czekoladki w środku w sposób zapobiegający ich nadmiernemu przesuwaniu się. Produkt należy dostarczyć do dnia 15 kwietnia 2019 r. b) 50 kg krówek, po 10 kg w 5 różnych smakach, o gramaturze ok. 20 g każda. Krówki powinny zostać zapakowane luzem w kartony po 5 kg. Opakowanie każdej krówki powinno posiadać naniesioną grafikę wg projektu przesłanego przez ZAMAWIAJĄCEGO w pełnym kolorze 4+0. Krówka powinna posiadać konsystencję ciągliwą, przechodzącą po okresie ok. 1 miesiąca w kruchą. Termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. Produkt należy dostarczyć do dnia 24 maja 2019 r. c) 5.000 szt. pierników (2.500 szt. w polewie czekoladowej i 2.500 szt. w glazurze), z nadzieniem w środku, o wadze min. 14 g, o wymiarach netto ok. 50×50 mm, opakowanych w opakowanie plastikowe miękkie, na którym ma zostać umieszczona grafika w jednym kolorze wg projektu przesłanego przez ZAMAWIAJĄCEGO. Termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. Produkt należy dostarczyć do dnia 2 grudnia 2019 r. d) 700 szt. świątecznych bombonierek bożonarodzeniowych ze słodyczami czekoladowymi, zamkniętych w sześciennym lub walcowatym opakowaniu w pełnym kolorze 4+0, z naniesioną grafiką wg projektu przesłanego przez ZAMAWIAJĄCEGO. Bombonierki mają zawierać słodycze czekoladowe - pralinki w liczbie minimum 9 sztuk, z których przynajmniej 7 ma być niepowtarzalnych, o różnych formach zdobienia, kształtach i kolorach. Dopuszcza się możliwość kształtów i zdobień zarówno nawiązujących do Świąt Bożego Narodzenia, jak i standardowych. Pralinki powinny zawierać minimum 25% masy kakaowej w wypadku użycia pralinek z czekoladą mleczną oraz o minimum 50% masy kakaowej w wypadku użycia pralinek z czekoladą ciemną. Masa łączna netto produktu nie może być mniejsza niż 100 g. Pralinki powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu oraz wkładkę, która umiejscawiałaby czekoladki w środku w sposób zapobiegający ich nadmiernemu przesuwaniu się. Produkt należy dostarczyć do dnia 9 grudnia 2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36113.96
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPEN CHANNEL A.Trojanowska, D.Szewczyk sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43820.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzenia pn. "Festiwal Zawodów i Kwalifikacji"
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- DOSTAWA KUBKÓW i BRELOKÓW NA WYDARZENIA "ŚNIADANIE Z REKTOREM" - 2 zadania
- Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.