eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Wykonanie remontu poszycia dachowego budynku głównego Nyskiego Domu Kultury w Nysie im. Wandy Pawlik ul. Wałowa 7 w Nysie nad budynkiem administracyjno - socjalnym, kawiarnią i klatką schodową - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-05

Ogłoszenie nr 510067304-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.

Nyski Dom Kultury im. Wandy Pawlik w Nysie: Wykonanie remontu poszycia dachowego budynku głównego Nyskiego Domu Kultury w Nysie im. Wandy Pawlik ul. Wałowa 7 w Nysie nad budynkiem administracyjno - socjalnym, kawiarnią i klatką schodową - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517404-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nyski Dom Kultury im. Wandy Pawlik w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 00081890100000, ul. Wałowa 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 433 33 37, e-mail ksiegowandk@wp.pl, faks 77 433 44 75.
Adres strony internetowej (url): biuro@ndk.nysa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu poszycia dachowego budynku głównego Nyskiego Domu Kultury w Nysie im. Wandy Pawlik ul. Wałowa 7 w Nysie nad budynkiem administracyjno - socjalnym, kawiarnią i klatką schodową - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AT.270.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres rzeczowy podstawowych robót obejmuje m.in. wykonanie: I. Remont pokrycia dachowego - część na budynkiem administracyjno- socjalnym: 1. demontaż istniejącej instalacji odgromowej na połaci obiektu, 2. zerwanie pokrycia dachowego w pasie od strony budynku Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie- wymiana istniejącego podkładu z desek o gr. 25 mm w części, 3. wykonanie impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej elementów drewnianych konstrukcji dachowej, 4. ułożenie papy podkładowej termozgrzewalnej w części wymienionego podkładu z desek, 5. remont punktowy istniejącego pokrycia papowego, 6. remont istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej wraz z montażem obróbek wcześnie zdemontowanych w tym regulacja spadków rynien dachowych, 7. naprawa punktowa istniejącego pokrycia dachowego papowego związana z likwidacją pęcherzy powietrznych oraz pęknięć pokrycia, 8. odnowienie powłok na istniejących kominach z bezspoinowego pokrycia polimerowego, 9. wykonanie gruntowania istniejącego pokrycia papowego z SIPLASTRU PRIMA - szybki grunt SBS, 10. ułożenie papy termozgrzewalnej jednowarstwowo - nawierzchniowej TERMIK TOP 5.2., 11. montaż instalacji odgromowej na połaci dachowej, 12. dokonanie pomiarów instalacji odgromowej. II. Remont pokrycia dachowego - część nad kawiarnią i klatką schodową: 1. demontaż istniejącej instalacji odgromowej na połaciach dachowych, 2. zerwanie pokrycia dachowego w części nad kawiarnią - gdzie brak jest spadku połaci dachowej, 3. demontaż obróbek blacharskich nad częścią połaci gdzie brak jest spadku, 4. skucie istniejącego podkładu, tj. wylewki cementowej, w część i gdzie brak jest spadku dachu, 5. wykonanie spadku dachu z keramzytu o gr. 4÷ 20 cm, 6. wykonanie nowej wylewki w tej części dachu, 7. ułożenie papy podkładowej termozgrzewalnej w tej części dachu, 8. montaż wcześniej zdemontowanych obróbek blacharskich, wraz z naprawą punktową obróbek, w tym regulacja spadków rynien dachowych, 9.odnowienie powłok na istniejących kominach, 10. naprawa punktowa istniejącego pokrycia dachowego papowego związana z likwidacją pęcherzy powietrznych oraz pęknięć pokrycia, 11. wykonanie gruntowania istniejącego pokrycia papowego z SIPLASTRU PRIMA - szybki grunt SBS, 12. ułożenie papy termozgrzewalnej jednowarstwowo - nawierzchniowej TERMIK TOP 5.2., 13. montaż instalacji odgromowej na połaci dachowej, 14. dokonanie pomiarów instalacji odgromowej, oraz inne prace niezbędne do właściwego wykonania remontu pokrycia dachowego. 2.Szczegółowy zakres robót jest ujęty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123481.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Machlarz Zarządzanie Nieruchomościami Kalina Machlarz
Email wykonawcy: machlarz-biuro@o2.pl
Adres pocztowy: ul.Ligonia 7/1
Kod pocztowy: 45-362
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99507.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99507.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195101.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.