To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-17
Ogłoszenie nr 510065971-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu: Bieżące utrzymanie dróg krajowych nr 8, 46, 33 na terenie Rejonu w Kłodzku Zadanie 4 - prace utrzymaniowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550051634-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 01751157500082,
ul. Powstańców Śląskich
186,
53-139
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48713347300, e-mail
zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl, faks
+48713347363.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg krajowych nr 8, 46, 33 na terenie Rejonu w Kłodzku Zadanie 4 - prace utrzymaniowe
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O.WR.D-3.2412.38.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bieżące utrzymanie dróg krajowych nr 8, 46, 33 na terenie Rejonu w Kłodzku Zadanie 4 - prace utrzymaniowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90470000-2
Dodatkowe kody CPV: 45233139-3, 77310000-6, 79715000-9, 77211400-6, 45232400-6, 90600000-3, 45500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg krajowych nr 8, 46, 33 na terenie Rejonu w Kłodzku Zadanie 4 - prace utrzymaniowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1618568
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROTOMAT Sp. Z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1990838.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca powierza do wykonania przez podwykonawców, w rozumieniu art. 36 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, następujący zakres przedmiotu umowy: ścinka i umocnienie pobocza, czyszczenie i remont urządzeń odwodnienia, utrzymanie czystości jezdni, poboczu i parkingów wraz z wymianą urządzeń na parkingach, zieleń, wynajem maszyn, patrolowanie i interwencje |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 01.04.2017r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Bieżące utrzymanie dróg krajowych nr 8, 46, 33 na terenie Rejonu Kłodzko z podziałem na zadania: Zadanie 1 - roboty na nawierzchniach bitumicznych; Zadanie 2 - roboty na nawierzchniach betonowych; Zadanie 3 - prace związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego(BRD); Zadanie 4 - prace utrzymaniowe; Zadanie 5 - roboty elektro- energetyczne" W wyniku rozstrzygnięcia w/wspomnianego przetargu nieograniczonego, Zamawiający zawarł dnia 14-07-2017r. umowę na "Bieżące utrzymanie dróg krajowych nr 8, 46, 33 na terenie Rejonu Kłodzko z podziałem na zadania: Zadanie 4 - prace utrzymaniowe". Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu, jak i w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - ogłoszenie o zamówieniu (2017/S 065- 121898, str.7 Sekcja II.2.14); - SIWZ - strona 4 - Tom I rozdział 1 ust. 5.2. - Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. sprzątanie, utrzymanie zieleni, patrolowanie, usuwanie awarii systemu odwodnienia. W chwili obecnej Zamawiający zamierza udzielić zamówienia, w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, korzystając z przewidzianej możliwości udzielenia takich zamówień. Zamówienie dotyczy prac opisanych w przetargu jako prace na nawierzchniach bitumicznych. W ocenie Zamawiającego spełnione są łącznie przesłanki udzielenia zamówienia, w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp: a)nie upłynął okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b)zamówienie udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy usług; c)zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług; d)zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i postanowieniach SIWZ; e)zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy uwzględnianiu wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029
- Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. oraz przegląd urządzeń systemów zabezpieczeń
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Budowa systemu dystrybucji i retencjonowania ścieków sanitarnych w rejonie mostu "Mnichowego" w Szczyrku Skalite
- Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych i kwiatów na potrzeby realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego pt. "Zadbana zieleń na Ochocie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.