eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej - w częściach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 510065141-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

AQUADROM Sp. z o.o.: Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej - w częściach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509265-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AQUADROM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24030950400000, ul. ul. Kłodnicka , 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 797 32 70, e-mail zamowienia@aquadrom.pl, faks 32 797 32 71.
Adres strony internetowej (url): www.aquadrom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej - w częściach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej - w częściach: Część I - różne produkty spożywcze. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3 do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części I. Kod CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze Część II - nabiał. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3a do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części II. Kod CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie Część III - mięso, wędliny. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3b do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części III. Kody CPV: 15112000-6 Drób 15119000-5 Mięsa różne 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie 15131130-5 Wędliny Część IV - owoce, warzywa. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3c do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części IV. Kody CPV: 03221000-6 Warzywa 03222300-6 Owoce inne niż tropikalne 03222200-5 Owoce cytrusowe Część V - słodycze. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3d do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części V. Kod CPV: 15842310-8 Słodycze gotowane Część VI - soki tłoczone. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3e do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VI. Kod CPV: 15320000-7 Soki owocowe i warzywne 2.Dodatkowe wymagania. Produkty be?da?ce przedmiotem zamo?wienia be?da? wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), be?da? spełniac? prawem okres?lone wymogi bezpieczen?stwa z?ywnos?ci i z?ywienia, posiadac? waz?ny termin przydatnos?ci do spoz?ycia (nie po?z?niej niz? w 3/4 okresu przydatnos?ci do spoz?ycia przewidzianego dla danego artykułu spoz?ywczego) oraz posiadac? atesty, s?wiadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczaja?ce do ich spoz?ycia przez ludzi zgodnie z obowia?zuja?cymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy be?da?cej przedmiotem zamo?wienia be?dzie zapewniał bezpieczen?stwo dostaw i winien byc? zgodny z obowia?zuja?cym systemem HACCP w przetwo?rstwie spoz?ywczym. 3.Cykl życia produktu. Zamawiaja?cy informuje, iz? koszty zwia?zane z cyklem z?ycia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produkto?w oraz ich utylizacji ponosi Zamawiaja?cy, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiaja?cego ponosi Wykonawca. 4.Rozwiązania równoważne. Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie produktów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem jakościowym i użytkowym. 5.Warunki płatności. Należność za dostarczone artykuły spożywcze będzie płatna przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesiąc świadczonych dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15112000-6, 15119000-5, 15131100-6, 15131130-5, 03221000-6, 03222300-6, 03222200-5, 15842310-8, 15320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: różne produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134609.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Iglotex Kraków Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 20
Kod pocztowy: 81-339
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115244.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115244.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115244.65
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27645.96
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MILKO Hurtowe Centrum Nabiału mgr inż. Włodzimierz Natkaniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dulęby 5
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29955.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29955.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29955.03
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: mięso, wędliny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w zakresie części III na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu w zakresie wymienionych części nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: owoce, warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26372.14
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Artykuły Rolno-spożywcze Patyna Sławomir
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obroki 130
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24069.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24069.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24069.08
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: słodycze

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w zakresie części V na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu w zakresie wymienionych części nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.