To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-28
Ogłoszenie nr 510060931-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.
Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach: Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 221 000 EURO) na usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 - tworzywa sztuczna i guma pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522085-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540047728-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 71163354500000,
ul. ul. Błonie
3,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 332 522, e-mail
info@zuo.siedlce.pl, faks
256 332 526.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 221 000 EURO) na usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 - tworzywa sztuczna i guma pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 - odpady z tworzyw sztucznych i guma wytworzone w Zakładzie w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2 w ilości ok. 1900 Mg w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie sporządzał karty przekazania odpadu niezwłocznie po zakończeniu miesiąca, którego dotyczą. Odpady będące przedmiotem zamówienia stanowi frakcja nadsitowa o kodzie 19 12 04 - tworzywa sztuczne i guma ( > 80 mm) wydzielona z mechanicznej obróbki odpadów zmieszanych odpadów komunalnych (o kodzie 20 03 01) na linii sortowniczej po wysortowaniu frakcji materiałowych nadających się do recyklingu i ponownego użycia tj. metalu, szkła, papieru, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych. Są to odpady rozdrobnione, poddane separacji powietrznej i magnetycznej, o znikomej zawartości surowców wtórnych. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu w miejsce docelowego zagospodarowania min. 1 transport dziennie, pojazdem o ładowności min. 24 Mg. Realizacja usługi w systemie ciągłym od poniedziałku do piątku w różnych godzinach, adekwatnie do awizacji odbiorcy odpadu. Odpady zostaną zagospodarowane na instalacjach Wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie zagospodarowania tych odpadów (decyzje te będą stanowiły załącznik do umowy). Odpady objęte niniejszą umową zostaną poddane odzyskowi i/lub unieszkodliwione na składowisku odpadów. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość odpadów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania o 20 % w stosunku do ilości podanej w punkcie 3 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) w trakcie trwania umowy. Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych odpadów. Załadunek odpadu o kodzie 19 12 04 leży po stronie Zamawiającego. Transport i zagospodarowanie odpadów leży po stronie Wykonawcy. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzane dowodem ważenia oraz zbiorczą miesięczną kartą przekazania odpadu. Dokumenty te stanowić będą podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wartość każdej usługi będzie obliczana przez pomnożenie ceny oferowanej przez Wykonawcę w ofercie za usługę zagospodarowania 1 Mg przez ilość przyjętych odpadów. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na bezpośrednią produkcję odpadu kodzie 19 12 04 z odpadów zmieszanych (20 03 01) dostarczanych na bieżąco, nie ma możliwości określenia gwarantowanych przez Zamawiającego parametrów ilościowych, jakościowych i morfologicznych odpadów przekazywanych Wykonawcy w ramach niniejszej umowy. W związku z tym Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń od Zamawiającego z tego tytułu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
931000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FORNAL Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
931000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Elektrofizjologii i Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych w Oddziale Pediatrycznym oraz Oddziale Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej - Etap I dokumentacja.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Purzec (WPF 2021-2025)
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
- Wykonanie usług polegających na wywozie nieczystości stałych typowych, selektywnej zbiórce odpadów komunalnych, wywozie śmieci nietypowych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi recyklingu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.