eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawy różnych artykułów spożywczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-03

Ogłoszenie nr 510059160-N-2020 z dnia 03-04-2020 r.

Areszt Śledczy: Dostawy różnych artykułów spożywczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513414-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Areszt Śledczy, Krajowy numer identyfikacyjny 59044400000000, ul. ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 71 04 400, e-mail as_lublin@sw.gov.pl, faks 81 74 45 715.
Adres strony internetowej (url): https://zp.sw.gov.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://zp.sw.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Areszt Śledczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy różnych artykułów spożywczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/Kw.2232.2.2020.ES

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ 1: przedmiot zamówienia stanowią dostawy różnych artykułów spożywczych CPV-15800000-6 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych: Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa Przyprawa do zup w płynie typu "maggi" PN-A-86967, opakowanie do 5 l. 1 500 l Sól warzona PN-C-84081, spożywcza, jodowana, drobnoziarnista, opakowanie do 25 kg 1 800 kg Majeranek otarty PN-A-86958, opakowanie do 1 kg 40 kg Liść laurowy PN-A-86967, opakowanie do 1 kg 30 kg Ziele angielskie BN-68/8132-14, opakowanie do 1 kg 30 kg Papryka ostra mielona PN-A-86955, opakowanie do 1 kg 100 kg Pieprz czarny mielony PN-A-86955, opakowanie do 1 kg 100 kg Pieprz ziołowy, opakowanie do 1 kg 80 kg Czosnek suszony granulowany, opakowanie do 1 kg 65 kg Koperek suszony, opakowanie do 1 kg 50 kg Kminek ziarno, opakowanie do 1 kg 40 kg Zioła prowansalskie, opakowanie do 1 kg 30 kg Słonecznik łuskany - ziarno, opakowanie do 1 kg 300 kg Ketchup gastronomiczny, opakowanie plastikowe 1 kg - 5 kg 3 500 kg Majonez gastronomiczny PN-A-86950:1995, opakowanie plastikowe 1 kg - 5 kg 3 000 kg Musztarda gastronomiczna PN-A- 86964, opakowanie plastikowe 1 kg - 5 kg 3 500 kg Ocet spirytusowy 10% PN - EN 13188, opakowanie 0,5 - 1l 1 200 l Kawa zbożowa typu "Kujawianka", opakowanie 0,5 - 5 kg 500 kg Kakao naturalne, gorzkie, sypkie, ciemne, bez dodatku cukru, opakowanie do 5 kg 500 kg Herbata czarna granulowana PN-ISO 3720, opakowanie do 5 kg 1 200 kg Napój do rozpuszczania (soki skoncentrowane min. 20%), opakowanie do 5 l butelka plastikowa 6 000 l Wafle kukurydziane, opakowanie 50g - 130g 150 kg Wafle ryżowe naturalne, opakowanie 50g - 130g 150 kg CZĘŚĆ 2: przedmiot zamówienia stanowią dostawy bulionów CPV-15891500-5 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych: Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa Bulion - rosół z kury w proszku, gat. I, PN-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 800 kg Bulion warzywny w proszku, gat. I, PN-A-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 800 kg Rosół w proszku o smaku wędzonki, gat. I, PN-A-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 250 kg Barszcz biały w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 25 kg Barszcz czerwony w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 500 kg Zupa kalafiorowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 450 kg Zupa pieczarkowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 450 kg Zupa selerowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 250 kg Sos do surówek typu sałatkowy w proszku, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 350 kg Sos myśliwski w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 200 kg Sos bolognese w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 450 kg Sos pieczarkowy w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 450 kg Sos z zielonym pieprzem w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 250 kg Część 3: przedmiot zamówienia stanowią dostawy jaj CPV-03142500-3 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych: Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa Jaja kurze kl. M, jaja naświetlane podczas pakowania promieniami UV. Wytłaczanki sterylne, opakowania zbiorcze kartony. 194 000 szt. 1. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający, zastrzega sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 2. Dostawy realizowane będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Lublinie przy ul. Południowej 5, w godz. 8.00 - 14.00. Zakłada się częstotliwość dostaw: - dla części 1: nie częściej niż dwa razy w miesiącu; - dla części 2: nie częściej niż jeden raz w miesiącu; - dla części 3: nie częściej niż jeden raz w tygodniu; 3. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na własny koszt do magazynu Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 4. Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie produkcji, terminie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu. 5. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew. Zamawiający informuje, że nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 15891500-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: CPV-15800000-6 różne produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94128.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57048.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57048.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134435.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: CPV-15891500-5 buliony

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12870.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10929.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10929.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21030.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III: CPV-03142500-3 jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Podkarpackie Gospodarstwo Drobiarskie OVO-RES Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 6
Kod pocztowy: 36-040
Miejscowość: Boguchwała
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52380.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.