eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-03

Ogłoszenie nr 510059042-N-2020 z dnia 03-04-2020 r.

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509745-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 15271428000000, ul. ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 8511612, e-mail miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl, faks 22 6656044.
Adres strony internetowej (url): https://strazmiejska.waw.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SM-WZP-2131-2/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek. Asortyment oraz maksymalna ilość materiałów eksploatacyjnych określone są w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: toner do HP Laser Jet P2015 Series/ M2727nf MFP w ilości 30 szt. o minimalnej wydajności kasety 7 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do HP Laser Jet P 2055DN w ilości 70 szt. o minimalnej wydajności kaset 6 500 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do HP Laser Jet P 4015 DN w ilości 10 szt. o minimalnej wydajności kasety 24 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner czarny do HP Color Laser Jet CP 3505 w ilości 24 szt. o minimalnej wydajności kasety 6 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Brother DCP 7055 w ilości 10 szt. o minimalnej wydajności kasety 2 600 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Lexmark MX 717DE w ilości 30 szt. o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmark MX 717DE w ilości 13 szt. o minimalnej wydajności kasety 100 000 stron A4, toner do Lexmark MS 810DN w ilości szt. 20 o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmark MS 810DN w ilości 10 szt. o minimalnej wydajności kasety 100 000 stron A4, toner do Lexmark MX 510DN w ilości 20 szt. o minimalnej wydajności kasety 20 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmark MX 510DN w ilości 10 szt. o minimalnej wydajności kasety 60 000 stron A4, toner do OKI B721 DN w ilości 6 szt. o minimalnej wydajności kasety 18 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do OKI MB 472 DNW w ilości szt. 100 o minimalnej wydajności kasety 7 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do OKI MB 472 DNW w ilości 45 szt. o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4, toner do Samsung SCX-4833 FR w ilości 270 szt. o minimalnej wydajności kasety 5 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Samsung SL-M 3370 FD w ilości 30 szt. o minimalnej wydajności 5 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do HP Laser Jet PRO M521 DW w ilości 15 szt. o wydajności kasety 12 500 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Xerox B1025V_U A3 w ilości 6 szt. o minimalnej wydajności kasety 13 700 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Xerox B1025V_U A3 w ilości 1 szt. o minimalnej wydajności kasety 80 000 stron A4, kardridż czarny (K) do Canon PIXMA IP 110 w ilości 5 szt. o minimalnej wydajności kasety 190 stron A4 przy 5% pokryciu, kardridż kolor (CMY) do Canon PIXMA IP 110 w ilości szt. 5 o minimalnej wydajności kasety 250 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Konica Minolta Bizub PRO 951 w ilości 4 szt. o minimalnej wydajności kasety 137 000 stron A4 przy 5% pokryciu, pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta Bizub PRO 951 w ilości 4 szt., zszywki do Konica Minolta Bizub PRO 951 (3x500 szt./1 op.) w ilości 2 op. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały eksploatacyjne "wysokowydajne", tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, opakowane hermetycznie. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń, zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta, do momentu wyczerpania środka barwiącego w przypadku materiałów eksploatacyjnych, których to dotyczy. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe, można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały wskazane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzenia oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny powinien posiadać analogiczny element, działający w ten sam sposób. W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów rzeczywistej naprawy urządzenia oraz kosztów ekspertyzy, wykonanej przez autoryzowany serwis naprawczy. Materiały eksploatacyjne równoważne są produktami: 1) fabrycznie nowymi, 2) nieregenerowanymi, 3) wytworzonymi seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, 4) opakowanymi hermetycznie, 5) nienoszącymi śladów użytkowania, 6) które zapewnią jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta urządzenia, 7) które nie będą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzenia, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 8) które w żadnym stopniu nie będą naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 9) posiadające aktualną gwarancję producenta, nie krótszą niż 2 lata od daty dostawy, 10) które nie będą materiałami eksploatacyjnymi napełnianymi powtórnie lub skopiowanymi, w sposób naruszający prawo polskie lub UE, 11) dopuszczonymi do eksploatacji przez producenta tego urządzenia. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kodem kreskowym, listą modeli urządzeń, do których jest przeznaczony oraz terminem ważności. Każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny, w przypadku tonerów zaszyty w ich elektronice, oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 2 lata od daty dostawy, potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Strony. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wytworzone jako nowy, nieregenerowany, nieuzupełniany produkt, z fabrycznymi zabezpieczeniami, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo/nazwą producenta, nazwą (typ/symbol) produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przy ich produkcji wykorzystane było 100% nowych części (żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie). Materiały eksploatacyjne nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, prefabrykowane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: 1) Wniosek musi być sporządzony czytelnie, w języku polskim, z zachowaniem formy papierowej, 2) Wniosek i oświadczenia muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub podpis z pieczątką imienną, złożony przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, 3) Do wniosku należy załączyć dokumenty wymagane postanowieniami ogłoszenia o zamówieniu 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 5) Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej zadrukowanej stronie "za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub jako potwierdzona notarialnie kopia. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku oraz udziałem w postępowaniu, w tym w licytacji elektronicznej. Opakowanie wniosku powinno być oznakowane jako "WNIOSEK" oraz opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy (lub opisem w przypadku jej braku) zawierającą co najmniej jego nazwę i adres. Opakowanie należy zaadresować i opisać według wzoru: Zamawiający: Straż Miejska m. st. Warszawy Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji na "Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek" - SM-WZP-2131-2/20.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51219.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 17
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 17
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 17

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: World Trade Technology Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: przetargi@wttp.pl
Adres pocztowy: Janowice 387
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62999.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62999.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.